Zobacz temat - [R216 Coupe] Zakup kolektora 4-2-1
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R216 Coupe] Zakup kolektora 4-2-1

NismoZmc - Sro Lip 02, 2008 09:18
Temat postu: [R216 Coupe] Zakup kolektora 4-2-1
Witam

mam pytanie zwiazane z kolektorem wylotowym. posiadam u siebie kolektor 4-1 i ostatnio na ebayu znalazłem coś takiego Kliknij Tutaj



Czy nada się on do silnika D16a8 - bo takowy posiadam ??
Oraz czy warto w takowy inwestować?

Pozdr..

michone - Sro Lip 02, 2008 20:11

ja bym odpuscil... chinska podrobka... slyszalem opinie ze dziury potrafia wyjsc po paru dniach... za 50 zl to byś rur na porządny kolektor na złomie nie kupił :)
dante27 - Sro Lip 02, 2008 23:45

Zgadzam się z kolegą. Lepiej dołożyć grosza i zrobić lub kupić konkretny a nie jakąś chałę.
kamil_luczak - Czw Lip 03, 2008 14:26

Powiem tak, do 1.8VVC jak pytalem o kolektor to ceny zaczynaly sie od 1300zl
kolin - Czw Lip 03, 2008 15:22

Polatasz na tym całe wakacje i tyle z tego będzie...
NismoZmc - Pią Lip 04, 2008 15:35

a w ogole nadałby się ?:>
michone - Pią Lip 04, 2008 16:52

ale po co??

marne szanse... nawet jak silnik ten sam to inna byda i inaczej prowadzone rurki.
To tak jak w polonezie niby silnik 1.4 z rovera to osprzęt troche inny :/

dante27 - Pią Lip 04, 2008 18:19

A Twojemu coś sie stało czy jak? Bo jak nie to po co wydziwiać?
Markzo - Pon Lip 07, 2008 21:31

Nismo to jest szajs...pwoiem CI ze :razz:
w roverkach 216GTi , kanciakach, ten silnik co u nas jest w coupe czyli D16A8 mial moc 130KM. czemu?? kolektor 4-2-1 i brak kata:) czyli jesli chcesz miec wiecje kucy to poprostu zaloz kolektor od wersji GTI lub (chyba nie jestem pewnien) Hondy CRX z motorem (chyba) D16A9:) wywal kata i wypluje Ci ponad 130KM jesli masz motor w bdb stanie, gadalem z chlopakami z crxforum.pl i mowili ze zdrowe D16A8 z kolektorem 4-2-1 i wycietym kate + jaka modyfikacja dolotu wywalilo 137KM na hamowni, wiec gra jest warta swiczki, ogolnie podobno te silnik maja troche weiszak moc nic podaja fabryka:)

NismoZmc - Czw Lip 10, 2008 13:54

no wlasnie nic się z nim nie stało ;)

czytałem troszkę o tym że z kolektorem 4-2-1 od nizszych obrotów się wkreca i pomyslałem sobie że stać mnie na takie coś :) a że nie lubie pieniążków w błoto wyrzucać to zapytałem czy warto i czy się nada ;)
katalizator wywalilem :P i silniczek też jest w dobrym stanie.

dzięki za poradę poczytam jeszcze jaki dokladnie kolektor 4-2-1 by podszedł do mojego silniczka

pozdrawiam<browar>