|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - MG znowu produkuje.
secio - Wto Sie 05, 2008 22:10 Temat postu: MG znowu produkuje. MG znowu produkuje
IBRM Samar
05.08.2008 21:29
(źródło http://motoryzacja.wnp.pl...6543_1_0_0.html )
Po 3 latach przerwy sportowe modele marki MG ponownie zjeżdżają z taśmy produkcyjnej brytyjskich zakładów w Longbridge.
Najnowszy MG TF wygląda identycznie w porównaniu do modeli produkowanych zanim ogłoszono bankructwo Rovera, jednak cały proces produkcyjny wygląda zupełnie inaczej. Obecnie nadwozie i układ napędowy są produkowane w Chinach. Układy drogą morską trafiają do Anglii, gdzie następuje malowanie nadwozia i montaż końcowy.
Zaprezentowany po raz pierwszy w 1995 roku TF, swego czasu był jednym z najlepiej sprzedających się tanich samochodów sportowych. Dwumiejscowy roadster trafi ponownie do klientów w Wielkiej Brytanii, jednak planowane rozpoczęcie sprzedaży na rynku USA nie dojdzie do skutku. Jak podaje The Birmingham Post, zainteresowanie modelem jest spore. Pierwsza partia 500 szt. została zarezerwowana w 70%, co oznacza aktualną sprzedaż na poziomie ok. 350 szt. Jest to całkiem dobry wynik biorąc pod uwagę fakt, iż samochód miał swoją premierę 13 lat temu.
Kozik - Wto Sie 05, 2008 23:43
ciekawi mnie czy przy zderzeniu z innym pojazdem przy 40km/h ktoś przeżyje w tym MG
Rowan - Sro Sie 06, 2008 08:19
Kozik napisał/a: | ciekawi mnie czy przy zderzeniu z innym pojazdem przy 40km/h ktoś przeżyje w tym MG |
Nie no bez przesady...
MaReK - Sro Sie 06, 2008 08:22
Dlaczego bez ?
Widziales jak sie skladaja chinskie wynalazki na testach zderzeniowych?
Kozik - Sro Sie 06, 2008 08:23
Crash testy
MG/Rover
http://www.youtube.com/watch?v=a06dXBqieQI
To nie rover ale z chin i nie wsiadł bym do takiego
http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A
A to to już na pewno warto zobaczyć testy zderzeniowe samochodów i czajników
http://www.youtube.com/wa...feature=related
[ Dodano: Sro Sie 06, 2008 08:32 ]
Russian Car Crash Test
http://www.youtube.com/wa...feature=related
tetryk - Czw Sie 07, 2008 07:07
fajne porównanie-test aut z 2006-2008 roku z autem z roku 1991............ pełny profesjonalizm cherry amulet to nic innego jak poczciwe toldeo 91-98.........
z tym amuletem to powinni porównać starą cromę ,albo temprę-i obawiam się że wynik fiata wcale nie byłby lepszy....
MaReK - Czw Sie 07, 2008 09:38
Kiedys znalazlem na U2bie crash test samochodu wyprodukowanego przez chinczykow, ktory do zludzenia przypominal Opla Frontere. Jego crash test byl powalajacy
Kiedy blacha zaczela sie gniesc juz na wysokosci kokpitu kierowcy, wysterzlila poduszka. Pozniej kolumna kierownicy zamiast sie zlamac poszla do gory i urwala glowe manekinowi
Jakby ktos to znalazl niech wrzuci linka
Pozdrawiam,
misi3k - Czw Sie 07, 2008 11:33
MaReK, co prawda w Landwind kiera nie urwała głowy manekinowi (przynajmniej nie w teście EURONCAP) ale chyba o ten "pojazd" Ci chodzi.
Jiangling Landwind
http://www.youtube.com/watch?v=f7Ts94rjr4M
Natomiast tutaj jeszcze jeden wynalazek chinoli
Brilliance BS6
http://www.youtube.com/watch?v=M89J5aAIbjA
[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 11:38 ]
Ups widzę, że Brilliance BS6 już był w poprzednim filmiku
maciej - Czw Sie 07, 2008 12:14
Dobra, to bije WSZYSTKO:
http://www.youtube.com/wa...OFIt9iw1Fs&NR=1
A to już pewnie wszyscy widzieli (VW T3 w wersji chińskiej):
http://www.youtube.com/wa...feature=related
i europejskiej:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Miażdżące - dosłownie i w przenośni...
Ja bym się bał chińskiego MG...
Ooo... I znalazłem Nanjing MG TF crash test:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Niby normalnie, ale standardem jest to, że to co Chinczycy dostarczają do testów, to zupełnie inne produkty (przedseryjne) niżto co ląduje potem w sklepach...
I tak się bronią:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ale podobno C-NCAP (Chinese NCAP) ma dużo niższe kryteria (np. 40 km/h,a nie 64 km/h przy uderzeniu czołowym).
misi3k - Czw Sie 07, 2008 12:28
maciej, ten pierwszy to odnoszę wrażenie, że był zrobiony z większej prędkości niż 64 km/h ale może mi się zdaje. A co tych testów C-NCAP to widzę, że uderzają w nieodkształcalną barierę całą powierzchnią przodu, co prawda niższą prędkością. Ale jak tu wierzyć firmie która nie ma nawet porządnych kamer do carshtestów
maciej - Czw Sie 07, 2008 12:30
misi3k napisał/a: | maciej, ten pierwszy to odnoszę wrażenie, że był zrobiony z większej prędkości niż 64 km/h ale może mi się zdaje |
Ciężko powiedzieć, ale nawet jak to było ze 100 km/h to jest to PORAŻAJĄCE...
misi3k - Czw Sie 07, 2008 12:31
No niewątpliwie nie chciał bym się znaleźć w środku...
maciej - Czw Sie 07, 2008 12:40
No chyba, że w bagażniku...
Bo przecież nasz mały chiński towar musi dotrzeć w całości - ludzi mamy dużo, a towaru nie...
[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 12:43 ]
misi3k napisał/a: | widzę, że uderzają w nieodkształcalną barierę całą powierzchnią przodu, co prawda niższą prędkością. |
No uderzenie całą powierzchnią i z mniejszej prędkości to duża różnica - myślę, że spokojnie niweluje, a nawet prekracza różnicę wynikającą z odkształcalności bariery w testach EuroNCAP.
|
|