Zobacz temat - [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.

Lechos - Pią Sie 08, 2008 14:52
Temat postu: [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki.

oprawca_1978 - Pią Sie 08, 2008 23:48
Temat postu: Re: [R416Si 97r] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
Lechos napisał/a:
Niestety i mnie dopadło HGF (na ściankach zbiorniczka musztarda i pływające oczka oleju).
W najbliższych dniach będę wymieniać uszczelkę głowicy (blaszana firmy FAI, bo co do uszczelki nowego typu i jej montażu bez wymiany magistrali nie znalazł jakichkolwiek pozytywnych relacji).
Moje pytanko dotyczy śrub głowicy.
Czy jeśli wykręcę śruby to nie odkręci się i nie spadnie magistrala olejowa?
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?
Czy do rozpoławiania głowicy można zastosować czerwony silikon odporny na temp. czy specjalna pastę?
Za wszystkie rady z góry wielkie dzięki.


http://www.motonews.pl/fo...by=desc&start=0

sTERYD - Sob Sie 09, 2008 01:25

ponadto:
http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-k.html :cool:

Lechos - Sob Sie 09, 2008 11:37

sTERYD napisał/a:
ponadto:
http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-k.html

wlasnie po przeczytaniu tej procedury zadalem pytanie
Lechos napisał/a:
O co chodzi z tą blokadą tulei cylindra podczas sprawdzania przydatności śrub (wzmianka w procedurze sprawdzania śrub głowicy)?