Zobacz temat - [R620] Auto zdechło w trasie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Auto zdechło w trasie

Largo - Wto Sie 12, 2008 13:34
Temat postu: [R620] Auto zdechło w trasie
Witam mam taki problem wczoraj auto na trasie zaczoło sie dlawic az wkoncu zgasło i koniec jazdy ...... Laweta i juz auto pod domem zrobiłem samo diagnostyke i wyszły mi 3 błędy.
28.Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie
31.Czujnik położenia wału (CKP) – brak sygnału
82.Czujnik podniesienia igły wtryskiwacza – uszkodzenie
i co Teraz dalej? ktos wymieniał juz te czujniki ? Prosze o pomoc

sTERYD - Wto Sie 12, 2008 13:40

sprawdź najpierw czy nie wystarczy poprawic wiązke przy silniku... :???:
Brt - Wto Sie 12, 2008 13:45

spokojnie z tymi czukjnikami. Najpierw eklektryka przysilnikowa !! i jak sTERYD napisał zacznij od przeglądnięcia wiazek kabli przy pompie wtryskowej. A później przewód do CKP. Na 95% to wina kostek i przewodów a nie czujników. Przepływka to drobiazg i napewno zgaśniecie silnika to nie jej wina.
Largo - Wto Sie 12, 2008 13:55

Ok dziekuje ide działać tzn kostki moge byc zasniedziałe na stykach tak ? i przez to sie tak posrało?
Brt - Wto Sie 12, 2008 14:00

tak, lub od temp i drgań przewody lubią się "łamać". Niestety dość znana sprawa w tych silnikach ;)
Largo - Wto Sie 12, 2008 14:23

Wszsytkie wtyczki sprawdzone przedmuchane. Kable OK ehh nie wiem co robić......
Brt - Wto Sie 12, 2008 14:25

w 20 minut ?? coś za szybko :roll: a przewody do CKP też sprawdziłeś ?? thef to robił 3h :lol: ;)
Largo - Wto Sie 12, 2008 14:26

jest cały ,poruszany ITP. zastnawiam sie czy go wykrecic czujnik i na nowo wkręcic.
3h? to ja nie wiem czy kaze przewody mam rozporówac z zabezpieczenia? jeszcze pojde patrzec ale wszsytko wyglada cacy ....

Jary - Wto Sie 12, 2008 21:27

Sprawdź czy pompa daje paliwo na wtryski :idea:
NEOSSS - Wto Sie 12, 2008 21:57

Largo, WIĄZKA, WIĄZKA, WIĄZKA I JESZCZE RAZ WIĄZKA!!! Proszę Cie wpisz w szukajke lub szukaj w moich postach moich rad a napewno pomoże
Jary - Sro Sie 13, 2008 11:01

NEOSSS napisał/a:
Largo, WIĄZKA, WIĄZKA, WIĄZKA I JESZCZE RAZ WIĄZKA!!!


No nie koniecznie, miałem taki sam/podobny przypadek i okazało się, że to nastawnik dawki paliwa (pisałem o tym na forum) dlatego pisałem wcześniej by sprawdził czy pompa daje paliwo na wtryski :razz:

Largo - Sro Sie 13, 2008 17:35

Zaraz ide kostki sprawdzac wiązke itp.... Panowie jeszcze taka prośba czy ktos by mi mógł dac fotke jak wygląda Czujnik podcisnienia igły wtryskwiacza? :shock:
Brt - Sro Sie 13, 2008 18:17

Largo napisał/a:
Panowie jeszcze taka prośba czy ktos by mi mógł dac fotke jak wygląda Czujnik podcisnienia igły wtryskwiacza?

nie widac go ;) jest w pierwszym wtryskiwaczu - tym z którego wychodzi kabelek ;)

Largo - Czw Sie 14, 2008 19:42

no to ja tyle wiem ;) ale jak padnie to co nowy wtrysk trzeba kupic? eh ok mało wazne. Znalazłem urkway kabel od pompy paliwa tzn tak mi sie wydaje jeden jest przykrecany od góry na pompie chyba to jest masa a drugi sobie wisiał i nie za bardzo wiem gdzie był czy poratujecie jakims schematem czy cos? :)
NEOSSS - Pią Sie 15, 2008 12:34

Largo, zrob kolego zdjecie i bedzie wiadomo co to za kabel, sciagnij sobie Rave i masz tam schemat
Largo - Pią Sie 15, 2008 17:07

Mniej wiecej to tak wyglada w rece trzymam urwany ten kabel a on rodziela sie i przychodzi do pompy prawdopodobnie jako masa. Zaznaczyłem czerwona kropką:)
thef - Pią Sie 15, 2008 21:33

Zdjęcie trochę nie wyraźne, ale wydaje mi się, że normalnie ten kabelek (czarny) kończy się oczkiem i przykręcony jest do pompy (masa). napisz jak rozwinęła się sytuacja.
Largo - Pią Sie 15, 2008 21:58

no tak jeden jest na pompie jako masa tyle ze został jeszcze jeden .... jako prąd bo ida razem w otulinie tylko gdzie go wpiąc;)
thef - Pią Sie 15, 2008 22:06

Hmm, teraz nie kojarzę takiego przewodu, ale jutro (jak pogoda i czas pozwolą) zajrzę pod maskę i postaram się sprawdzić. Z tego co pamiętam, wszystkie przewody od pompy (od czarnego pudełeczka z którego wychodzi wiązka) idą do dwóch kostek (wiązki głównej silnika i do pierwszego wtrysku -igła), a tylko jeden (ten czarny z oczkiem) podłączony jest do pompy jako masa (chyba).
Largo - Sob Sie 16, 2008 11:55

z kolejnych oględzin auto kręci i kręci lecz z wydechu nie leci dym wiec prawdopodobnie nie dostaje paliwa:/
prawdopodobnie to ten kabel urwany zanzaczony strzalką
Przy okazji czy kots mi mógłby podeslac działający link do sciagniecia Rave do mojego modelu? :/

thef - Sob Sie 16, 2008 20:31

Largo napisał/a:
no tak jeden jest na pompie jako masa tyle ze został jeszcze jeden .... jako prąd bo ida razem w otulinie tylko gdzie go wpiąc;)
Largo napisał/a:
z kolejnych oględzin auto kręci i kręci lecz z wydechu nie leci dym wiec prawdopodobnie nie dostaje paliwa:/
prawdopodobnie to ten kabel urwany zanzaczony strzalką
Dokładnie tak to wygląda (obrazek i strzałka), musisz poszukać drugiej części przewodu od strony pompy. Ta wtyczka idzie do pierwszego wtryskiwacza (czujnik podniesienia igły).
Largo - Wto Sie 26, 2008 15:35

ehhhhhhhhhh coraz bardziej mnie przeraża marka Rover........ Sprawdziłem czujniki które komputer podał jako błędne - są dobre czujnik podcisniania igły 108 omów , połozenia nie pamietam ale magnes reaguje......na kablach nic nie widze zeby było nie tak.................... :sad:
Skiba - Wto Sie 26, 2008 15:51

Słychać lekkie cykanie z okolic pompy po włączeniu zapłonu ?
Largo - Wto Sie 26, 2008 18:45

Słychać cykanie , włansie wrocilem z garazu i kolejna diagnoza odkreciłem przewody wysokiego cisnienia i po kręceaniu rozrusznikiem paliwo nie leci . :/
Skiba - Wto Sie 26, 2008 18:59

No to jeszcze raz sprawdzić okablowanie pompy :roll: a paliwo za filtrem jest ? jak gruszką pod-pompujesz ...
Largo - Wto Sie 26, 2008 19:01

Paliwo na pompie jest ( na odpoczeniku na pompie było przynajmniej ) ale czemu komp wykreył podcisnienie igły wtryskiwacza i czujnik połozenia wału.............
Skiba - Wto Sie 26, 2008 19:39

Largo napisał/a:
Paliwo na pompie jest ( na odpoczeniku na pompie było przynajmniej ) ale czemu komp wykreył podcisnienie igły wtryskiwacza i czujnik połozenia wału.............


kłopot z elektryką ? :roll:

piter34 - Pon Wrz 15, 2008 13:57

Largo, udało się rozwiązać problem? :roll:
Largo - Sob Lis 29, 2008 13:41

tak zmieniłem czujnik było ok az do dzis:/ auto przerywa podczas jazdy sporadycznie szczegolnie na zimnym silniku czasem zapali sie check i gasnie samodiagnostyka pokazała błedy 27 i 28
27 Przepływomierz powietrza (MAF) – niskie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
28 Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM


Jakies sugestie? sprawdzac napiecie na kablach czy co ? :)

NEOSSS - Sob Lis 29, 2008 14:20

Odepnij przeplywke... uszkodzona...
Largo - Sob Lis 29, 2008 14:59

trzeba bedzie poszukac nowej :)
NEOSSS - Sob Lis 29, 2008 17:11

Largo, najpierw sprawdz swoja, wrazie problemow z szukaniem zapraszam do kupna u mnie... PW lub tel
Largo - Nie Lis 30, 2008 09:20

dziwna sprawa po wypieciu przypływki auto szarpie co chwile praktycznie nie ida sie jeździc , juz z podpieta przepływka szxło lepiej...
NEOSSS - Nie Lis 30, 2008 11:20

Largo, A odepnij wezyk czerwony ten co siedzi na EGR i potem odepnij przeplywke
Largo - Pon Gru 01, 2008 09:08

NIestety nic to nie pomaga . Auto sie dławi tak samo jak wczesniej.

[ Dodano: Pią Gru 05, 2008 19:39 ]
Dzis troche pogrzebałem i auto kuleje na wolnych obrotach nawet szczegolnie na zimnym silniku. Jutro wyczyszcze nastawnik na pompie moze to cos pomorze

[ Dodano: Pią Gru 12, 2008 19:59 ]
Sprawa nadal nie rozwiazana :/ Dzis podlaczylem pod kompa z kumplem no ale okazało sie ze na OBD nie da rady :/ ale do czego zmierzał motor sie zagrzał pojechałem troched pojeździc i jak ręka ujoł eh ... Idzie normalnie nic nie szarpie itp Chyba tylko na zimnym to sie dzieje .... Chociarz roznie to bywa juz mi ręce opadają ma ktos jakis konkretny pomysl co zrobic? :beczy: