|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - większy silnik
Zeus - Wto Wrz 02, 2008 23:56 Temat postu: większy silnik Chcę zamontowac większy silnik do mojego Roverka! Na początek chciałbym sie dowiedzieć czy mocowania silnika 1.4 w Roverze 200 i silnika 2.0 turbo z rovera 600 są takie same, a jesli nie to jak duże są to różnice i czy da je sie przerobić
Kozik - Sro Wrz 03, 2008 00:14
Z tego co pamiętam to ktoś to próbował mierzyć i mu wyszło że ten silnik się niestety nie zmieści
a mocowania to raczej będą inne
jerzu - Sro Wrz 03, 2008 05:36
Jeździ roverek 200 z silnikiem 2.0t! Dawcą była właśnie 600, ale z tego co pamietam właścieciel pisał że jakby następnym razem miał coś takiego robić to zrobiłby swap z tomcata bo wszystko pasuje...
maciej - Sro Wrz 03, 2008 07:12
ech, wystarczyło poszukać - wątek kolegi stanley200: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15249
i wszystko jasne.
Zeus - Czw Wrz 04, 2008 10:37
chyba faktycznie lepiej zrobić przekladke z Tomcata zobacze dam znac jeśli mi się to uda
kolin - Czw Wrz 04, 2008 18:09
Kolejny temat które umrze śmiercią naturalną
michone - Czw Wrz 04, 2008 18:31
kolin napisał/a: | Kolejny temat które umrze śmiercią naturalną |
niestety tunning roverka niestety jest droższy niż innych aut a dostępność części zdecydowanie mniejsza .
Zeus - Pią Wrz 05, 2008 00:29
dlaczego czekam tylko na pieniądze i zaczne szukać dawcy dla mojego Roverka
kamil_luczak - Pią Wrz 05, 2008 09:33
Ja bym zaczal szukac juz, a nie dopiero jak bede mial pieniadze. Znajdziesz teraz zawsze mozesz zagadac z tym kims, dac zaliczke czy cos zeby przytrzymal silnik
jerzu - Pią Wrz 05, 2008 17:33
Jak chcesz mogę spytać się jednego gościa który miał do sprzedania Tomcata na części może ma jeszcze silnik z tego co pamiętam mechanicznie autko było super
kolin - Sob Wrz 06, 2008 12:45
Cytat: | niestety tunning roverka niestety jest droższy niż innych aut a dostępność części zdecydowanie mniejsza . |
Dokładnie
Ale fakt jest jeden, że idzie fajne zabaweczki pokupować tylko cenne też mają zaporową
Marrkus - Sob Wrz 06, 2008 20:28
Jeżeli się nie mylę to mocowanie silnika 2.0T z R600 a z R220T różniło się jedynie łapą mocującą. - zawsze można coś dorobić ...
Zeus - Nie Wrz 07, 2008 13:10
zobaczymy, ale juz sie dowiadywałem i bede kombinował czesci od R220t. Mam jeszcze tylko pytanie co do hamulcy, na pewno na tyl musze wrzucić belke z tarczami bo mój Roverek ma niestety bebny, a co z robic z przodem od czego dopasować hamulce. Od 220t wystarczą czy mogą sie okazac za slabe
Markzo - Wto Wrz 09, 2008 17:39
CTurbo ma na przodzie tarcze 262mm, ale wentylowane. porównywalismy ostatnio na spocie nasze tarcze z Kozikiem (Rover Coupe vs 214Si) i średnica jest takasama ale on miał tarcze niewentylowane:)
dobryziom - Pią Wrz 12, 2008 09:37
Zeus poszukaj sobie odrazu zacisków od 620Ti albo preludy maja one tarcze 282mm nie będziesz musiał już do tego wracać
PS ewentualnie od Hondy Legend 2 tłoczkowe to będziesz miał już full wypas.
Zeus - Nie Wrz 21, 2008 12:16
witam przez jakis czas mnie nie było co do hamulcy to na przód pójdą 282, a co do samochodu to zaczynam go przygotowywać zaczynam od układu hamulcowego i zawiasu silnik będzie na samym końcu licze go wrzucic ok grudnia może styczeń zobacze jak sie wyrobie z pieniedzmi bo niestety odłozone musiałem wydać
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 23:52 ]
czy wie ktoś czy pasuje zawiesznie od civica do rovera 200, a jezeli nie to od jakiego samochodu by pasowało bo nie moge znaleśc gwintowanego zawieszenia, kazda marka ale nie Rover.Pomocy juz mnie denerwują te przerobki bo nic nie moge znaleśc
|
|