|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki
storm - Czw Wrz 11, 2008 10:25 Temat postu: [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki Przegladając angielskie forum natknąłem się na fotoporadnik wymiany uszczelki głowicy moż esię przyda
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=180729
PTE - Czw Wrz 11, 2008 14:29
Ciekawa uwaga o planowaniu głowicy:
Don't listen to the nonsense of Get the head skimmed... If it aint warped.. DONT SKIM!! It removes the heat resistant surface and increases compression. And is just a waste of money! If it is warped though, you will need a skim. Don't bother taking it to a garage.. go straight to a machine shop who will do it for you. A lot cheaper and only what a garage does!
storm - Czw Wrz 11, 2008 14:51
też zwróciłem na to uwagę ..
sTERYD - Czw Wrz 18, 2008 01:32
cóż.. chyba każdy zakład wyposażony w szlifierkę do płaszczyzn wykona planowanie głowicy dużo taniej niż "warsztat mechaniki pojazdowej"...
z warsztatami to jest tak, że oni czasem nie mają warunków do tego, żeby wykonać takie planowanie na niewielką głębokość (a zalecane tutaj jest max 0,2 mm ) jestem pewny, że szlifierz u nas na hali (gość jest niesamowity) dałby radę zabielić nawet na 5-6 mikrometrów na swojej maszynie i tak to chyba powinno wyglądać
xROnx - Czw Wrz 18, 2008 05:51
o fajnie sa sa fotki. teraz juz wiem jak wyglada HGF
greg_szczytno - Czw Wrz 18, 2008 21:13
Hmm ja mam narazie taki bałagan tylko w zbiorniczku ale pewnie w niedługiej przyszłości silniczek puści - kolorek ten sam. Cześci już zamówione jak będę robił postaram się zrobić coś takiego po polsku
Senn - Czw Wrz 18, 2008 21:22
PTE napisał/a: |
Don't listen to the nonsense of Get the head skimmed... If it aint warped.. DONT SKIM!! It removes the heat resistant surface and increases compression. And is just a waste of money! If it is warped though, you will need a skim. Don't bother taking it to a garage.. go straight to a machine shop who will do it for you. A lot cheaper and only what a garage does! |
Nowiny to kolo nie powiedzial. Wiadomo ze jesli glowica jest nie odksztalcona to nie trzeba planowac. Tylko najczesciej sa wzery i to glownie jest powodem planowania glowicy. Poza tym nic nie wspomina o pomiarze twardosci co jest wyznacznikiem przydatnosci glowicy do kolejnego uzytku. Niestety w Polsce wogole nie bierze sie tego pod uwage. Co do jakiejs odpornej na temp. powierzchni to pierwsze slysze i po kilku latach przegladania roznych forow mysle ze to jakas fantazja autora postu.
|
|