Zobacz temat - [MG ZT] Problem z odpalaniem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT] Problem z odpalaniem

grzybol - Nie Wrz 14, 2008 17:14
Temat postu: [MG ZT] Problem z odpalaniem
Witam.Mam MG ZT CDTi Mam problemy z odpalaniem jak jest cieply musze go troche pokrecic i odpali. Jak jest zimny to odpala szybciej ale tez nie tak szybko jak powinien.Bylem juz u 3 mechanikow i zaden z nich nie wie o co chodzi.Komputer byl robiony 2 razy i tez nie pokazuje zadnych bledow.jezeli wiecie o co chodzi to dajcie jakies wskazowki.pozdrawiam
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 18:22

Stawiam na czujnik położenia wałka rozrządu.

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 19:23 ]
Jeśli nie, to zawór wysokiego ciśnienia, objawy takie właśnie występują, aczkolwiek rzadko.

grzybol - Nie Wrz 14, 2008 18:30

Dzieki Rowan za wskazowke podjade w tygodniu do mechanika i zobaczymy a masz moze pojecie jakie koszty?
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 18:32

Jeśli czujnik położenia wałka to w polsce 350zł nówka. A zawór ciśnienia, to wystarczy kompresorem wydmuchać dokładnie i założyć spowrotem.
grzybol - Nie Wrz 14, 2008 18:38

czy jest to mozliwe zebym wymienil to sam , naprowadz mnie gdzie to jest i jak sie za to zabrac dzieki z gory i powiedz mi jeszcze dlaczego komputer nie widzi tego bledu?
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 18:40

Jeśli chodzi o czujnik położenia wałka, to nie wiem, dlaczego nie widzi, może dlatego, że jest on po prostu sprawny. :grin:
A teraz do rzeczy. Wiesz gdzie się znajduje pompa Common Rail?

grzybol - Nie Wrz 14, 2008 18:50

ona jest z lewej strony z przodu i prawdopodobnie bosh? o to chodzi?
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 18:52

Tak, tak dokładnie. :grin:

[ Dodano: Nie Wrz 14, 2008 19:56 ]
W niej jest wkręcony na dwie śruby typ trox 6 gwiazdkowe nr 30 taki zawór z wtyczką. Aby się do niego dostać, musisz zdjąć kolektor dolotowy. Jak odkręcisz te śruby to go pociągnij w prawą stronę, powinien wyjść. On ma taką iglicę z 4-ema dziurkami. Weź kompresor i dokładnie dmuchaj w te dziurki, oraz na sam koniec iglicy, tam jest takie jakby sitko metalowe, taki kapturek z mikrodziurkami, a jeśli go nie ma to dmucham w ta dziurę na końcu iglicy. Potem załóż i sprawdź czy jest poprawa.

grzybol - Nie Wrz 14, 2008 19:00

dobra to wiem to naprowadz mnie teraz moze cos pokombinuje, bo angielscy mechanicy sa do dupy...
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 19:05

Instrukcję masz w poście wyżej.
Zobacz też ten temat: http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#232578
tam też było opisywane o tym zaworze.

grzybol - Nie Wrz 14, 2008 19:08

dobra zrozumialem=) jutro sie za to zabiore. jak to jest to to masz u mnie duze piwo=) pozdrawiam
Rowan - Nie Wrz 14, 2008 19:09

Mi wystarczy punkt " Pomógł" :mrgreen:
grzybol - Pon Wrz 15, 2008 15:38

chyba mam przyczyne jak bedziesz dostepny to daj znac na moje gg jezeli mozesz 5967362.pozdro
PHJOWI - Pon Wrz 15, 2008 17:50

a wymieniałeś filtr paliwa? ,
grzybol - Pon Wrz 15, 2008 17:56

tak filtr paliwa byl wymieniony 2 miesiace temu
PHJOWI - Pon Wrz 15, 2008 17:57

zobacz czy dobrze dokręcony
grzybol - Pon Wrz 15, 2008 18:00

tak jest dobrze dokrecony. zrobilem to co mi kazal ROWAN i niby jest lepiej jak odpalam na zimno.zobaczymy jak troche pojezdzi.
Rowan - Pon Wrz 15, 2008 18:23

No i jak? Byłeś się przejechać?