Zobacz temat - [R75] Padł pilot
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Padł pilot

zielus - Sro Wrz 17, 2008 14:35
Temat postu: [R75] Padł pilot
podczas odpalania silnika, przekrecajac kluczyk w stacyjce przycisnąłem przycisk prawdopodobnie zamykania, usłyszałem piknięcie i silnik odpalił. Po zakończeniu jazdy, chciałem zamknąć auto, ale nic się nie dzieje. Bateria na 100% ok lapka sie zapala, sprawdzałem drugim kluczykiem, tez nic. Oczywiscie otwarcie i zamykanie zamkiem drzwi kierowcy działa prawidłowo, podobnie przyciskiem w srodku auta, przy recznym. Co robic?
PHJOWI - Sro Wrz 17, 2008 15:20

jeśli masz kod od radio to rozłączyć aku na godzine.
rolando - Sro Wrz 17, 2008 15:25
Temat postu: Re: [R75 2.0V6] padł pilot
zielus napisał/a:
podczas odpalania silnika, przekrecajac kluczyk w stacyjce przycisnąłem przycisk prawdopodobnie zamykania, usłyszałem piknięcie i silnik odpalił. Po zakończeniu jazdy, chciałem zamknąć auto, ale nic się nie dzieje. Bateria na 100% ok lapka sie zapala, sprawdzałem drugim kluczykiem, tez nic. Oczywiscie otwarcie i zamykanie zamkiem drzwi kierowcy działa prawidłowo, podobnie przyciskiem w srodku auta, przy recznym. Co robic?


a czy tej baterii w pilocie jesteś na 100% pewien ?
ok. dwóch tygodni temu miałem podobną sytuację z innym samochodem, z rana podchodzę do auta wciskam przycisk na pilocie i nic. Dodam, ze dioda świeciła bez zarzutu.
Zaryzykowałem, kupiłem drugą i działa bez zarzutu. nie twierdzę, że u Ciebie też tak jest, ale moze warto to sprawdzić ?

zielus - Sro Wrz 17, 2008 15:59

baterie mogę sprawdzić, bo to groszowa sprawa, ale wątpię żeby w obu pilotach była wyczerpana. Patent z akumulatorem też oczywiście obadam :) Wieczorem dam znać czy pomogło :)

[ Dodano: Czw Wrz 18, 2008 15:30 ]
bateria zmieniona, aku odłączone całą noc i dalej pilot nie działa :sad:

bambi - Wto Wrz 23, 2008 18:55

zielus, ja Ci nie pomogę ale temat podbiję :) bo widzę, że chętnych nie ma :)
zielus - Wto Wrz 23, 2008 19:01

ehh bez pilota to już nie to samo... sami wiecie :lol:
pomocy :bezradny:

henryk - Wto Wrz 23, 2008 21:10

Bez pilota nie zamkniesz klapki wlewu paliwa. Od kupna miałem niedziałające obydwa piloty i po dokładnym sprawdzeniu schematów, baterii, napięć, za radą Mariusza418 zamówiłem odbiornik pilotów, który w Twoim roczniku powinien być pod hamulcem ręcznym. On (ten odbiornik) lubi zaśniedzieć - to podpowiedź Mariusza.
Wg Rave do wymiany potrzeba zdemontować całą konsolę środkową, ale stary odbiornik da się odłączyć przez otwór hamulca ręcznego, nowy (ewentualnie) wrzucasz w jakiejś folii na przylepiec na wierzch. Uwaga: jeżeli się za to zabierzesz, to posprawdzaj w Rave co chcesz odłączać bo w bezpośrednim sąsiedztwie jest czujnik jakichś poduch lub napinaczy. Poszukaj na Forum, było o tym, łącznie z linkiem do strony gdzie znajduje się ilustrowany zdjęciami poradnik jak się do tego zabrać.
Oczywiście to nie musi być odbiornik - ja spróbowałem i obydwa piloty się zsynchronizowały i odżyły. Powodzenia.
Zanim dowiedziałem się o odbiorniku próbowałem różnych cudownych sposobów, które znalazłem w sieci - bo pad pilotów to nie aż taka rzadkość, włącznie z przyciskaniem pilota z kluczem w pozycji I i II. Nic nie pomogło ale i nie zaszkodziło, jak się w końcu okazało. Fakt, że nie robiłem tego dokładnie w czasie odpalania. Może to zbieg okoliczności, a może nie.