Zobacz temat - [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali

jeta2003 - Sro Wrz 24, 2008 18:41
Temat postu: [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
Witam mam ogromny problem!!! Po zmianie uszczelki pod glowica bo byly objawy, nie chce palic, pali tylko na pych nie wiem co to moze byc grane wymienilem cewke, swiece. Wczesniej byl problem z odpalaniem zreszta czytalem nie tylko ja mialem taki problem, ale odpalal a teraz nie chce:(((( na starych swiecach po przejechaniu gdzies ok 3 mil byly okopcone na czarno przeczyscilem je szczotka i odpalil, pomysalem swiece wymienilem swiece i nie moge go odpalic nie wiem co jest.......... pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: thef: Sro Wrz 24, 2008 21:31 ]
Poprawiłem temat posta, proszę zapoznać się z zasadami kącika.

Marrkus - Sro Wrz 24, 2008 20:03

A sprawdzałeś czy jest iskra na świecach?? dobre świece kupiłeś? Wtryskiwacze podają paliwo? Opisz trochę dokładniej i bardziej czytelnie co tam było robione.

A uszczelka t z jakiego powodu wymieniana?

Nie odpalaj na pych - narobisz tylko gorzej

jeta2003 - Sro Wrz 24, 2008 20:55

hmmm zaczelo sie tak zawsze mialem problemy z odpalaniem jak byl cieply musialem lekko pedal gazu wciskac,
powiem ze nie mam lekkiej stopy na gaz, jechalem pewnego razu i temp. podskoczyla do czerwonosci i zgasl nie chcial odpalic i wode wywalalo wiec napewno uszczelka pod glowic tak tez oznajmil znajomy, sprawdzalem czy moze termostat ale bez termostatu to samo sie dzialo wywalalo wode i temp skalala:((( wymienil mi znajomy mechanik uszczelke pod glowica i powinien odpalic teorytycznie odpalil tylko na zaciag,
wymieniona uszczelka, uszczelniacze na walkach, olej oczywiscie filtr oleju tez
mam druga cewke myslalem ze moze cewka walnieta choc jezdzil wczesniej na niej,
swiece sprzedano mi odpowiednie do tego modelu w motoryzacyjnym, jak po kreceniu wykrecilem swiece to paliwo dochodzi bo czuc mieszanke na swiecy!
w sumie jak go kupilem gosciu tez pseudo mechanik mial problem i nie wiem do dzis co to bylo przy mocnym dodawaniu gazu mial szarpniecia jakby przebicie na kablach ( kable nowe) ale tylko pod obciazeniem aha i jak czasami otwieralem szybe to troche przygasaly swiatla ale podobno to regulator napiecia, a szarpania te np w saabie powodowala przepustnica felerna. nie wiem co mam wymieniac co robic ?? ????????

Marrkus - Czw Wrz 25, 2008 02:54

Zacząłbym od sprawdzenia świec. Być może sprzedali ci do silnika hondy gdzie odstęp pomiędzy elektrodami jest chyba 1,2mm a dla silnika 2.0T powinien być 0,85. Ponoć te silniki są bardzo wrażliwe na jakość iskry. Nie radził bym eksperymentować z jakimiś przekombinowanymi świecami. Zwykłe ale dobre np NGK (BKR6E) lub Champion (chyba nawet to on robił świece na pierwszy montaż) powinny się sprawdzić.

Myślę że jeszcze mógłbyś przyjrzeć się przepustnicy. Przekręć kluczy do pozycji zapłon i przekręć przepustnicą 4-5 (nie pamiętam ile dokładnie ) razy pełny obrót od min do max. po tym powinna nastąpić adaptacja nastaw przepustnicy. Krokowiec se pokręci trochę w tą i z powrotem. Może też warto przeczyścić przepustnicę

piter34 - Czw Wrz 25, 2008 15:21

Możliwe przyczyny niemożliwości uruchomienia silnika podano w technicznym FAQ na stronie klubowej i radzę od tego zacząć diagnozę.

jeta2003 napisał/a:
odpalil tylko na zaciag,

Czy rozrusznik kręci żwawo?

walkie - Czw Wrz 25, 2008 19:51

Ja miałam taki przypadek i okazało się to co przypuszczałam - padnięty alternator.
piter34 - Pią Wrz 26, 2008 14:09

walkie, piszesz o tym alternatorze gdzie popadnie, a w Twoim wątku ani słowa. To po pierwsze. ;)

Po drugie, to przy sprawnym akumulatorze i rozruszniku auto powinno odpalić nawet z wymontowanym alternatorem. ;)

walkie - Pią Wrz 26, 2008 14:17

piter34 napisał/a:
walkie, piszesz o tym alternatorze gdzie popadnie, a w Twoim wątku ani słowa. To po pierwsze. ;)


Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D

rolando - Pią Wrz 26, 2008 14:28

walkie napisał/a:
Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D


no chyba nie do końca, specjalista by wiedział, ze alternator służy do ładowania akumulatora a nei do odpalania, do tego drugiego jest rozrusznik :)

pozdrawiam

piter34 - Pią Wrz 26, 2008 14:50

walkie napisał/a:
Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D

Bądź też specjalistką w tamtym wątku :lol:

rolando napisał/a:
no chyba nie do końca, specjalista by wiedział, ze alternator służy do ładowania akumulatora a nei do odpalania, do tego drugiego jest rozrusznik :)

Fakt faktem, że alternator u walkie był jednak padnięty ;)

jeta2003 - Sob Lis 08, 2008 01:14

jutro sie zabieram bo jest nowy pomysl zeby odlaczyc czujnik temp i wymienie cewke moze cos da
NEOSSS - Sob Lis 08, 2008 10:28

jeta2003, kolego a sprawdzales czy jest iskra? Wymien modul, przewody, sprawdz polaczenie do alternatora bez bez obiegu pradu nie zapali, oraz sprawdz mase pod bezpieczniki(pod maska) nastepnie proboj auto odpalic...
AndrewS - Nie Lis 09, 2008 13:27

NEOSSS napisał/a:
sprawdz polaczenie do alternatora bez bez obiegu pradu nie zapali


a co to za obieg jest ??
w serii K bez problemu odpalalem samochod bez alternatora

NEOSSS - Nie Lis 09, 2008 15:16

Ja majac Ti i wymiajac silnik to samo tyczy sie 2.0 131kM gdy nie podlaczylem czerwono bialego grubego przewodu do alternatora, nic nie dzialalo :roll: