Zobacz temat - [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki

niuton - Czw Paź 16, 2008 01:40
Temat postu: [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
Witam, w sumie spoytałem w innym temacie ale pobieznie. Powiadają ze silnik z 75 wejdzie do 25, prawda to? Co jezszcze trzeba by wymienic? Pewnie skrzynie. Co jeszcze? Jak ja mam manuala a silnik był na utomacie to bedzie problem czy nie ma to znaczenia? Czy silnik z Angllika jest problemem czy nie? Troszke nad tym mysle.

Ktos z forum juz tak robił?

Zukowaty - Czw Paź 16, 2008 04:08

Jak sie uprzesz to i silnik z F16 wsadzisz i bedzie jezdzilo...
Nie lepiej pomyslec nad 1.8 Vi z R200/R25. Mial bys duzo mniej do zmieniania w porownaniu z 1.8 turbo z R75 bo z tematu w "Chce kupic Roverka" rozumiem ze to ma byc (p)oturbowany silnik.Turbo jest mocniejsze o cale 5KM od tego 1.8 w R200.Moze i duzo momentu ma ale czy warto sie bawic?

niuton - Czw Paź 16, 2008 10:47

Kurde wczesniej nie widziałem tego silnika Vi, jakos mi umknął z powodu braku cyferek chyba :)
No tak ale Turbo to chyba fajna rzecz, no i ten moment na 75 215 przy niskich obrotach to chyba bedzie roznica niezła. I tak to narazie tylko rozwazania.

Co trzeba zmieniac oprocz silnika gdybym zdecydował sie na poturbowany silnik?

Kris - Czw Paź 16, 2008 10:58

heheh oj będzie różnica :)

Ale nie wsadzisz go chyba do r25, turbo jest z przodu przed chłodnicą, i tam nie ma miejsca na nie, wiem bo mialem też i r200 :P

sTERYD - Czw Paź 16, 2008 12:40

Kris napisał/a:
turbo jest z przodu przed chłodnicą

naprawdę :shock: :shock: :shock:
zaiste dziwne rozwiazanie :hm:

Kris - Czw Paź 16, 2008 12:43

sTERYD napisał/a:
Kris napisał/a:
turbo jest z przodu przed chłodnicą

naprawdę :shock: :shock: :shock:
zaiste dziwne rozwiazanie :hm:


mowa o tym że malo miejsca a nie o rozwiązaniu, na co klepiesz posty jak nie masz nic do powiedzenia?

I dajcie mi teraz ostrzeżenie, za podpuszczanie moda ;)

sTERYD - Czw Paź 16, 2008 12:46

zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś... :/
przepraszam i nie nabijam więcej postów :oops:

Kris - Czw Paź 16, 2008 13:07

sTERYD napisał/a:
zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś... :/
przepraszam i nie nabijam więcej postów :oops:


aha, a myślałem że ironizujesz... może nie zbyt jasno się wyraziłem turbo jest oczywiście miedzy chłodnicą a silnikiem czyli przed chłodnicą ale patrząc od silnika :P widziałem turbo za silnikiem i z boku jakoś kiedyś, dla tego o tym wspominam.

Brt - Czw Paź 16, 2008 13:07

Kris, chyba jestes przewrażliwiony ;) Gdybym szybciej to przeczytał, to sam bym się zapytał ;)
Swoją drogą 2.0T z Tomcata sie zmieścił do R200 okrąglaka i też na turbinę pomiedzy silnikiem a chłodnicą, wiec moze 1.8T dałby radę wcisnać :hmm: takie dywagacje .....

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 13:08 ]
no i sie wyjaśniło ;) :) :ok:

niuton - Czw Paź 16, 2008 13:29

Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik?

Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie? Przecierz nei kupujac na farta i przekładając, bo jak nie to...

Brt - Czw Paź 16, 2008 13:32

niuton napisał/a:
Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik?

http://www.roverki.pl/article.php?sid=156 tu masz dane techniczne m.in. Vi
niuton napisał/a:
Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie?

To już trzeba samemu organoleptycznie zmierzyć miarką. Nie ma innej opcji ;)

niuton - Pią Paź 24, 2008 09:15

POza brakiem pieniedzy na swapa boli mnie jeszcze to ze mam młody silnik, wiec po co łądowac mi sie w inny, ale mysle ze kwestia czasu i przekładka bedzie. Tak sie teraz zastanawiam jak bedzie zutrzymaniem auta na drodze jak sie doturbi? Trakcja?