Zobacz temat - [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku

tomson60 - Pon Paź 27, 2008 22:15
Temat postu: [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
Witam.
Mam problem ze znalezieniem kostki do podłączenia komputera ( Honda Accord 99r 2.0 tdi) Nasi mechanicy nie wiedzą jak utawić kąt wtrysku. A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...
Może ktoś wie dlaczego nie mogę uzyskać temperatury na wolnych obrotach - dopiero jak wyjadę poza treren zabudowany i dostanie obrotów to rośnie w oczach.
Z góry dzięki za pomoc

thef - Pon Paź 27, 2008 22:20

Koski szukaj po plastikiem obok prawej nogi pasażera (przed progiem). Trochę dziwne, że wymiana świecy spowodowała zmianę kąta, no chyba że mówisz o świecy pod pompą wtryskową. W jakim sensie nie wiedzą jak ustawić? Diesel się długo nagrzewa, na wolnych pewnie z 15-20 minut musiałby popracować, żeby się nagrzać do temperatury pracy (a może i dłużej).
tomson60 - Pon Paź 27, 2008 22:21

tak wyciągana była pompa wtryskowa. mechanik nie wiedział ze na pompie nie klina i przestawiło się
Brt - Pon Paź 27, 2008 22:21

tomson60 napisał/a:
A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...

wymieniałeś tą za pompą i ruszałeś pompę ?? wtyczka jest albo gdzies pod kierownicą, albo przy nogach pasazera, za takim plastikiem przy drzwiach pasazera - wtyczka dwupinowa.

tomson60 - Pon Paź 27, 2008 22:23

ale mówisz miescu przy schowku?? tam jest kostka a nawet dwie niebieskie ale łączy się tylko z ABS i poduszkami. Głownego sterownika nie chce połączyc

[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 22:25 ]
Tak mechanik nie mogł wyjąc świecy i wyciagał pompe. A możesz cos więcej określic na temat wygladu tej ostki albo koloru??

thef - Pon Paź 27, 2008 22:26

Tak mówię o plastiku poniżej schowka po prawej stronie. Ale szukaj jeszcze pod kierownica jak napisał Brt lub za konsolą środkową. Kostka szara 16 pinowa. Można ewentualnie ustawić na słuch jeżeli jest taka potrzeba (w sensie auto źle chodzi lub bardzo ciężko odpala).
tomson60 - Pon Paź 27, 2008 22:27

Ma prawdopodobnie opóżniony zapłon - niskie obroty aż trzęsie silnikiem i na zimno przygasa. Tego nie było przed ruszeniem pompy
thef - Pon Paź 27, 2008 22:31

Jeżeli nie znajdziecie wtyczki, a mechanik jest kumaty, to może na słuch spróbować, delikatnie zmieniając kąt, aż auto będzie chodzić dobrze.
tomson60 - Pon Paź 27, 2008 22:31

czyli nie na chwile obecną nie wiadomo czy 2 pinowa czy 16 ?? ??????
Może ktos już to robił to proszę o pomoc...

thef - Pon Paź 27, 2008 22:32

Wiadomo, 16 pinowa, oczywiście tylko kilka pinów zajętych.
Brt - Pon Paź 27, 2008 22:38

w sumie to niepotrzebnie ruszał tą świecę swoją drogą. Wychodziły wersje tych silników tylko z 3 świecami i na forum raczej zalecamy wymianę tych 3 dostepnych a tą 4 zostawiamy w spokoju ;) Taka mała dygresja ;) Co do wtyczki to musi się gdzieś znaleźć :hm:
thef - Pon Paź 27, 2008 22:48

Ja tylko mam nadzieję, że nie ruszył nastawnika, bo wtedy trzeba będzie na nim korygować, a to nie takie hop siup, no ale raczej to mało prawdopodobne.
sTERYD - Pon Paź 27, 2008 23:57

jak już się podłączy to ustawi i dawkę :cool:
(obd podaje dawkę paliwa) ale wymaga to cholibnej cierpliwości... :/

tomson60 - Wto Paź 28, 2008 21:01

czy ten nastawnik to może ta kopółka na pompie??
Jak tak to napewno bedzie problem ponewaz ostatnio była ruszana przez jednego medyka....

thef - Wto Paź 28, 2008 22:12

tomson60 napisał/a:
czy ten nastawnik to może ta kopółka na pompie??
Jak tak to napewno bedzie problem ponewaz ostatnio była ruszana przez jednego medyka....
Nastawnik to cała górna część pompy, zdjęcie samej pokrywki nie powinno nic zepsuć, no chyba, że gmerał bardziej coś w środku. Ustawieniem nastawnika można wyregulować wolne obroty, tyle, że trzeba to robić z precyzją zegarmistrza.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741

arturo166 - Sro Paź 29, 2008 11:31

Proszę o pomoc.Mój roverek 620 sdi ma bardzo duże problemy z odpalaniem na zimnym silniku.Swiece żarowe wymieniłem,wszystkie czyżby też przestawił się kąt wtrysku?Pompa do ostatniej świecy była odkręcana.
Brt - Sro Paź 29, 2008 13:16

no jest duuże prawdopodobieństwo, że masz przestawiony kąt wtrysku. Od tego trzeba zacząć i podejrzewam, że na tym też się skończy. Przed wymianą wszystko było ok ??
Hondazbyh - Sob Gru 20, 2008 00:23

Znalazłeś tą kostkę?
U mnie w Accordzie była umiejscowiona pod kierownicą, brązowa kostka
piecio pinowa.Ale dochodziły tylko cztery kabelki.

Opisz co wyszło z tą usterką.