|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [seria K i T, 200, 220 coupe] Jakie części z R216Si
mpg - Sro Paź 29, 2008 00:41 Temat postu: [seria K i T, 200, 220 coupe] Jakie części z R216Si Jak w temacie.
Jakie części z R216Si '97 pasują do R220 coupe turbo?
sTERYD - Sro Paź 29, 2008 01:12
hmmm... felgi
niektóre hamulce, może fotele, ale nie jestem pewny... raczej mało jest takich części, bo jednak tomcio to bardziej kanciak niż późniejsza dwusetka
mpg - Sro Paź 29, 2008 01:52
No nie chodziło mi o felgi, fotele...
Raczej o rzeczy typu osprzęt silnika, może czujniki jakieś, coś z zawieszenia...
Niektóre tzn. jakie?
Znalazłem ten wątek a w nim:
Marrkus napisał/a: | sporo pasuje od popularnych diesli serii L i trochę od silników serii K. |
Myślałem, że może ktoś mógłby skonkretyzować, o co chodzi. Halo, Marrkus?
sTERYD - Sro Paź 29, 2008 08:22
ale tomcat ma silnik serii T nie montowany w innych dwusetkach...
jeśli chodzi o hamulce, to ZTCP w pierwszych okrrągłych montowane były zestawy z kanciaków (przód tarcze wentylowane, z tyłu pełne) i w tym przypadku od tomcia mogą pasować...
Brt - Sro Paź 29, 2008 09:13
sTERYD napisał/a: | i w tym przypadku od tomcia mogą pasować... |
przód nie pasuje - jest trochę głębsza tarcza w tomciu. różnica niewielka, ale nie pasuje. Osprzety silnika jest inny, czujniki pewnie też. Zastanawia mnei tylko po co ta wiedza. Przeież jak coś potrzebujes to szukasz po prostu do tomcata, ewentualnie w przypadku silnika do R420Si, 620Ti itp i już.
pozatym jest takie cudo jak EPC i ono daje odpowiedź co pasuje a co nie podobne porównanie można uczynić korzystając z katalogu np. Intercarsu.
Marrkus - Czw Paź 30, 2008 17:59
W silnikach serii T są np montowane te same popychacze co w serii K - ten sam czujnik położenia wału, ta sama sonda lambda takie samy filtry oleju ...
mpg - Nie Lis 02, 2008 21:47
Brt napisał/a: | Zastanawia mnei tylko po co ta wiedza. Przeież jak coś potrzebujes to szukasz po prostu do tomcata |
Pomijając czystą ciekawość, pytam, bo rozpatruję przesiadkę na Tomcata, a mój 216 biedaczysko najprawdopodobniej pójdzie na części. Jeśli potencjalnie to i owo mogłoby mi się przydać, to czemu sobie nie zostawić. A i zawsze to jakaś pamiątka. W ogóle chodzi mi po głowie, żeby zachować sobie z niego silnik i niech czeka na nowe "ciało". Nigdy mnie nie zawiódł i serce mi krwawi na myśl o rozłące... Może tymczasowo zrobię z niego stolik pod telewizor.
Brt - Nie Lis 02, 2008 23:54
AndrewS - Czw Lis 06, 2008 22:03
Marrkus napisał/a: | W silnikach serii T są np montowane te same popychacze co w serii K |
no wlasnie tez to wypatrzylem
tylko ciekawe czego tak czesto tluka sie w seri K
sTERYD - Pią Lis 07, 2008 00:43
może inaczej są rozwiązane kanały doprowadzajace ciśnienie oleju
Marrkus - Pią Lis 07, 2008 05:17
AndrewS napisał/a: |
no wlasnie tez to wypatrzylem
tylko ciekawe czego tak czesto tluka sie w seri K |
o co chodzi z tym "tłuczeniem"? Mi ostatnio zaczęło coś brzeczeć przy schodzeniu z obrotów (tak gdzieś pomiędzy 2200 a 850 obr/min) - odgłosy dobiegają z głowicy a konkretnie z strony wydechu i właśnie podejrzewam popychacze. - to oto chodzi? słyszałem że wystarczy je wyjąć, wycisnąć z nich olej, i przeczyścić i wcale nie trzeba wymieniać na nowe - może to ktoś potwierdzić??
AndrewS - Pią Lis 07, 2008 23:57
no wlasnie stukaja
tez slyszalem o takiej metodzie reanimacji, ale jej jeszcze nie wypróbowałem, i wycisnac to sie tak nie da, trzeba je rozebrac
|
|