|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Zgrzyt przy redukcji biegów 1 i 2
Hablo - Wto Lis 04, 2008 23:42 Temat postu: [R416] Zgrzyt przy redukcji biegów 1 i 2 Witam wszystkich:)
Temat wałkowany już kilka razy razy, ale nikt nie opisał jak się sprawa zakończyła.
Mam problem ze skrzynią biegów podczas próby redukcji z 2 na 1 bieg kiedy samochód się jeszcze toczy (zgrzyt przy 95% prób), podobny problem ale o nieporównywalnie mniejszym natężeniu mam podczas redukcji z 3 na 2. W górę biegi idą poprawnie, wsteczny również.
identycznie jak w artykule http://forum.roverki.eu/v...5&highlight=416
Zauważyłem też, że górna część skrzyni biegów jest ciągle zalana olejem. Co może spowodować jej ubytki.
Mam pytanie czy to:
1) wina synchronizatorów?
2) oleju w skrzyni biegów(niewłaściwy olej podobno może powodować złą prace synchronizatorów)?
3) wina wylewania się oleju co powoduje ubytki a to złą pracę synchronizatorów?
sTERYD - Sro Lis 05, 2008 00:32
Hablo napisał/a: | 1) wina synchronizatorów? |
możliwe
Hablo napisał/a: | 2) oleju w skrzyni biegów(niewłaściwy olej podobno może powodować złą prace synchronizatorów)? |
możliwe, a jego brak w szczególności (z tego zo zauważyłem u siebie to nadmiar również)
Hablo napisał/a: | 3) wina wylewania się oleju co powoduje ubytki a to złą pracę synchronizatorów? |
no jeśli masz tam tyle oleju, że się wylewa, to może być kiszka...
Hablo - Sro Lis 05, 2008 11:40
A czym może być spowodowane wylewanie się oleju do góry?? Nieszczelnością Chyba u góry jest odpowietrzenie i tam nigdy olej nie powinien sięgać.
sTERYD - Sro Lis 05, 2008 11:51
Hablo napisał/a: | Chyba u góry jest odpowietrzenie i tam nigdy olej nie powinien sięgać. |
nawet na pewno
Hablo - Sro Lis 05, 2008 11:57
Wiec jaka może być przyczyna że olej dostaje się do odpowietrzenia
oprawca_1978 - Czw Lis 06, 2008 07:47
Hablo napisał/a: | Wiec jaka może być przyczyna że olej dostaje się do odpowietrzenia |
Za dużo oleju.
Zatkany odpowietrznik skrzyni.
|
|