Zobacz temat - [214SI, 1.4 103PS 97r] czesc integralna? tak oder nicht? :)

Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214SI, 1.4 103PS 97r] czesc integralna? tak oder nicht? :)

kwadrat - Nie Lis 16, 2008 12:01
Temat postu: [214SI, 1.4 103PS 97r] czesc integralna? tak oder nicht? :)
yo

na samym poczatku wyjasnienie: jestem troszeczke laikiem z mechaniki wiec niech Was nie dziwi moje pytanie ponizej:

mam do wymiany lozyska z tylu ale mechanik powiedzial ze musze kupic cale piasty bo to wersja z tarczami z tylu i ABS i ze inaczej sie nie da, prawda to czy chce mnie naciagnac? ;> rozumiem ze piasta jest juz czescia intergalna i jak sie ja kupi to pod pojeciam piasta rozumie sie "lozysko + cos tam jeszcze" :)

z gory dzieki za odpowiedz

see yaa

R-200 - Nie Lis 16, 2008 17:37

Prawda, dlaczego myślisz zaraz że chce Cię naciągnąć? Myślę że mechanikom należy się zaufanie. Pomyśl że w jego rękach jest Twoje i innych zdrowie i życie. :evil:
mundek131 - Nie Lis 16, 2008 18:04

Gdyby to było takie oczywiste , to nie byłoby tego forum, a przynajmniej rozdziału "Usterki i porady techniczne". Jak mniemam masz to szczęście iż twój mechanik jest godny zaufania i bez wahania i jakichkolwiek wątpliwości oddajesz swoje auto oraz wszystko co za tym idzie , w jego zaufane ręce. Pozazdrościć tylko, pozytywnie oczywiście !

Dzięki, że w pierwszej kolejności odpowiedziałeś koledze.
Są tacy co nie mają tyle szczęścia i nie tylko, co Ty, R-200, . :roll:

Paul - Nie Lis 16, 2008 21:01

mundek131 napisał/a:
iż twój mechanik jest godny zaufania i bez wahania

Mundi, ZTCW, to R200 sam się mechaniką 'bawi' :D

R200, wyluzuj :D NIejednemu mechanikowi można zarzucić naciągactwo - "nie da się, trzeba cały silnik/skrzynię itp. wymienić, bo części nie występują...." Sam to przechodziłem (z Cytryną). Teraz przynajmniej wiem, gdzie nie można jechać ;p

mundek131 - Pon Lis 17, 2008 01:17

Paul napisał/a:
R200 sam się mechaniką 'bawi'