Zobacz temat - [R400] Uszczelka pod glowicą?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Uszczelka pod glowicą?

gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:19
Temat postu: [R400] Uszczelka pod glowicą?
Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.

Pozdrawiam

lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:23

mam pytanie. czy ubywa ci plyn z chlodnicy??
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:28

Tak, przez noc litr.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:32

mam podobna sytuacje. w zbiorniku z płynem chłodniczym zrobiło sie "tłusto" najprawdopodobniej dostał sie olej. a poziom oleju na bagnecie spadl o ponad połowe.
czy to mogla pójśc uszczelka pod glowica czy jakas inna?

gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:33

Tylko, ze ja mam olej ok, a w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:38

a temperatura szybko idzie do gory czy nie sprawdzales?
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:41

Kurcze, przeciez pisze, ze auto jezdzi normalnie.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:42

ciekawe jak długo.
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:45

Z 10kkm, czekalem na objawy uszczelki (olej itp.) i dolewalem co rano wode. Teraz w koncu mam czas zajac sie autem i chce cos z tym zrobic a nigdzie nie spotkalem sie z takimi objawami.
wolft1234 - Czw Lis 20, 2008 21:46

że się podłącze ;-) . ja napewno mam uszkodzoną uszczelkę ale mam podobny obiaw jak u kolegi. po nocy widzę płyn na silniku. czy może to świadczyć o uszkodzeniu głowicy?
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:47

moze wyciekac podczas stygniecia z powodu kurczenia sie uszczelki
wolft1234 - Czw Lis 20, 2008 21:47

tzn pęknięciu?
buja4 - Pią Lis 21, 2008 07:38
Temat postu: Re: [R400 1,6 99 benzyna+lpg] Uszczelka pod glowica?
gpredki napisał/a:
Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.

Pozdrawiam


Przerabiałem (identyczne objawy z tym że płyn dostawał się jeszcze do cylindra) u mnie okazał się pęknięty kolektor ssący.Na twoim miejscu sprawdził bym najpierw uszczelkę kolektora ssącego i sam kolektor ssący bo objawy masz takie jak by któryś z tych elementów był uszkodzony.

gpredki - Pią Lis 21, 2008 10:39

Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to.
buja4 - Pią Lis 21, 2008 14:06

gpredki napisał/a:
Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to.
.
U mnie było podobnie dokładnie mokro było na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem. Ja to obstawiam i bym na pewno sprawdził dokładnie kolektor i uszczelkę kolektora zanim bym rozbierał silnik i wymieniał uszczelkę pod głowicą.

Ksionrze - Pią Lis 21, 2008 15:51

Najprawdopoedbniej cieknie z pompy wody - dokładnie et same objawy miałem.
gpredki - Pią Lis 21, 2008 19:52

Pompa - nie sadze, zmieniana z rozrzadem jakies 20kkm temu. Jutro posprawdzam. Dzieki za wskazowki.

[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:50 ]
OK, ale jak skrzynia lub uszczelniacz walu moga przeciekac plynem chlodniczym?

buja4 - Sob Lis 22, 2008 11:02

gpredki napisał/a:
Pompa - nie sadze, zmieniana z rozrzadem jakies 20kkm temu. Jutro posprawdzam. Dzieki za wskazowki.

[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:50 ]
OK, ale jak skrzynia lub uszczelniacz walu moga przeciekac plynem chlodniczym?

Cieknie z kolektora sącego po bloku na łączenie bloku z skrzynią