|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Uszczelka pod glowicą?
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:19 Temat postu: [R400] Uszczelka pod glowicą? Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.
Pozdrawiam
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:23
mam pytanie. czy ubywa ci plyn z chlodnicy??
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:28
Tak, przez noc litr.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:32
mam podobna sytuacje. w zbiorniku z płynem chłodniczym zrobiło sie "tłusto" najprawdopodobniej dostał sie olej. a poziom oleju na bagnecie spadl o ponad połowe.
czy to mogla pójśc uszczelka pod glowica czy jakas inna?
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:33
Tylko, ze ja mam olej ok, a w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:38
a temperatura szybko idzie do gory czy nie sprawdzales?
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:41
Kurcze, przeciez pisze, ze auto jezdzi normalnie.
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:42
ciekawe jak długo.
gpredki - Czw Lis 20, 2008 21:45
Z 10kkm, czekalem na objawy uszczelki (olej itp.) i dolewalem co rano wode. Teraz w koncu mam czas zajac sie autem i chce cos z tym zrobic a nigdzie nie spotkalem sie z takimi objawami.
wolft1234 - Czw Lis 20, 2008 21:46
że się podłącze . ja napewno mam uszkodzoną uszczelkę ale mam podobny obiaw jak u kolegi. po nocy widzę płyn na silniku. czy może to świadczyć o uszkodzeniu głowicy?
lusesit - Czw Lis 20, 2008 21:47
moze wyciekac podczas stygniecia z powodu kurczenia sie uszczelki
wolft1234 - Czw Lis 20, 2008 21:47
tzn pęknięciu?
buja4 - Pią Lis 21, 2008 07:38 Temat postu: Re: [R400 1,6 99 benzyna+lpg] Uszczelka pod glowica?
gpredki napisał/a: | Witam
Czy uszczelka pod glowica moze przeciekac na zewnatrz? Silnik jest mokry w okolicach laczenia ze skrzynia biegow, plyn ucieka w momencie gdy silnik stygnie. Olej ok, plyn w zbiorniczku ok. Auto jezdzi normalnie.
Pozdrawiam |
Przerabiałem (identyczne objawy z tym że płyn dostawał się jeszcze do cylindra) u mnie okazał się pęknięty kolektor ssący.Na twoim miejscu sprawdził bym najpierw uszczelkę kolektora ssącego i sam kolektor ssący bo objawy masz takie jak by któryś z tych elementów był uszkodzony.
gpredki - Pią Lis 21, 2008 10:39
Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to.
buja4 - Pią Lis 21, 2008 14:06
gpredki napisał/a: | Hmmm, moze dobrze sie nie znam, ale kolektor ssacy jest z tylu silnika a mokro jest w okolicach laczenia silnika ze skrzynia biegow. Ale dzieki, sprawdze i to. | .
U mnie było podobnie dokładnie mokro było na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem. Ja to obstawiam i bym na pewno sprawdził dokładnie kolektor i uszczelkę kolektora zanim bym rozbierał silnik i wymieniał uszczelkę pod głowicą.
Ksionrze - Pią Lis 21, 2008 15:51
Najprawdopoedbniej cieknie z pompy wody - dokładnie et same objawy miałem.
gpredki - Pią Lis 21, 2008 19:52
Pompa - nie sadze, zmieniana z rozrzadem jakies 20kkm temu. Jutro posprawdzam. Dzieki za wskazowki.
[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:50 ]
OK, ale jak skrzynia lub uszczelniacz walu moga przeciekac plynem chlodniczym?
buja4 - Sob Lis 22, 2008 11:02
gpredki napisał/a: | Pompa - nie sadze, zmieniana z rozrzadem jakies 20kkm temu. Jutro posprawdzam. Dzieki za wskazowki.
[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:50 ]
OK, ale jak skrzynia lub uszczelniacz walu moga przeciekac plynem chlodniczym? |
Cieknie z kolektora sącego po bloku na łączenie bloku z skrzynią
|
|