Zobacz temat - [R75] Dymi na niebiesko
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Dymi na niebiesko

Bazyli - Czw Lis 27, 2008 23:09
Temat postu: [R75] Dymi na niebiesko
Witam,
Jakiś czas temu auto zaczęło dymić na niebiesko, zaobserwowałem mniejszą moc większe zużycie paliwa 8,5-9l/100 km. Przeglądałem wcześniejsze tematy i prawdopodobnie może być to turbina ale nikt nie pisał o jednym, w lecie gdy włączyłem klimatyzacje przestawało dymić, spalanie i mniejsza moc tak samo tylko brak dymu i tak samo teraz w zimie gdy załącza się webasto- brak dymu lecz moc jakby większa. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą gdyż tak wmawiał mi "mechanik", oraz wtryskiwacz który niby był padnięty ale problem pozostaje nie zmieniony. W Jarosławiu gdzie mieszkam "mechanicy" rozkładają ręce :( Jutro rano sprawdzę tą turbinę ale może macie jakieś inne pomysły ?

Bazyli

boss.007 - Czw Lis 27, 2008 23:33

Witam,jakby padły był wtrysk to kopcił by na czarno nie na niebiesko.Niebiesko jest wtedy gdy spala się olej silnikowy,nie kumam :???: tylko tych opcji z klimą i webasto???raczej to nie ma nic z tym wspólnego(raczej)Sprawdz turbo a potem będziemy myśleć dalej pozdro.
se7en86 - Pią Lis 28, 2008 00:05

a nie coś z zawór EGR ? jeżeli kopci na niebiesko to czytałem ze to on może być przyczyną. Jest tego na forum trochę.
pawelresz - Pią Lis 28, 2008 09:17
Temat postu: EGR
Mam pytanko, czy jest ktoś w zachodniopomorskim, kto przeczyści mi zawór EGR?
Chodzi mi o okolice Goleniowa, Maszewa, Stargardu, Szczecina.

Dam-Kam - Pią Lis 28, 2008 10:49

pawelresz, nie mów ze nie odkręcisz 4 śrub i 2 opasek a potem nie wyskrobiesz i nie przemyjesz kawałka rury ;> leń i tyle :P
pawelresz - Pią Lis 28, 2008 10:57
Temat postu: hm
Może i leń, nie posiadam ani narzędzi jakie potrzeba, nie posiadam warsztatu i żadnych zdolności, które pozwolą mi na taki zabieg więc lepiej by było, gdyby zrobił to człowiek, który miał już z tym cokolwiek wspólnego. Przy okazji nie chciałbym niczego popsuć. :???: W sumie to nie wiem, czy istnieje potrzeba czyszczenia tego zaworu, auto ma ponad 140 tys przejechane i nie wiem, czy już kiedykolwiek był czyszczony, raczej nie. Auto w sumie jeździ oki, przyspiesza chyba również oki, ale jeśli wyczyszczenie tego zaworu poprawi jeszcze osiągi to chętnie bym oddał do wyczyszczenia. Jak znajdzie się ktoś, kto pomoże dajcie znać.
Z góry dzięki.

cabriolecik - Pią Lis 28, 2008 15:05

A ja mam podejrzenia, że pierścionki do wymiany. O tym świadczy niebieski dymek.
Rowan - Pią Lis 28, 2008 15:42

Dam-Kam, zmień avatar :evil:
A co do tematu, to może wina turbiny...
Zajrzyj do węża IC-EGR(kolektor).

Dam-Kam - Pią Lis 28, 2008 20:55

co Ci mój avatar przeszkadza ;>
Rowan - Pią Lis 28, 2008 20:57

Nie denerwuj mnie!!! :mrgreen:
Kiedyś może John był lepszy od CASE, ale teraz na pewno tak nie jest :wink: :lol:

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 20:58 ]
A po drugie, to większość podzespołów w moim MF-ie jest od CASE'a.

Dam-Kam - Pią Lis 28, 2008 21:02

co to za MF co na podzespołach CASE jest budowany ;> ;P a co do JD to mam właśnie z czasów kiedy był lepszy od CASE :P
Rowan - Pią Lis 28, 2008 21:02

To co ty koneserem jesteś? :mrgreen:
Paul - Pią Lis 28, 2008 21:04

Hej, Pany, To jest forum R/MG a nie maszyn rolniczych :diabeł:
KONIEC OT :wnerw:

Rowan - Pią Lis 28, 2008 21:10

Paul, OK :razz: :wink: