|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] 03r diesel. Przyśpieszenie
Pazdzioch - Sob Lis 29, 2008 22:52 Temat postu: [R25] 03r diesel. Przyśpieszenie Mam pytanko odnośnie przyśpieszenia, Rover'ek na I i II biegu przyśpiesza w miarę ale w porównaniu z resztą biegów słabo, a od 1500rmp do 3000rmp na biegu III,IV,V wyrywa się do przodu, niestety jak przekracza 3000rmp to na każdym z tych biegów jakby odbiera mu trochę mocy. Chciałem się dowiedzieć czy to dlatego że to diesel (mój pierwszy ) czy coś z nim nie tak?
blejz - Nie Lis 30, 2008 09:22
wymień filtr paliwa i powietrza i zobacz jak wtedy ciągnie. powinno być dobrze. u mnie spadała moc powyżej 2000 obrotow jak zalalem trefne paliwo. po opróżnieniu zbiornika i wymianie filtra paliwa idzie jak burza
Rowan - Nie Lis 30, 2008 10:27
Pazdzioch, odłącz przepływomierz i zobacz co się będzie działo.
snoozy - Nie Lis 30, 2008 18:50
blejz napisał/a: | wymień filtr paliwa i powietrza i zobacz jak wtedy ciągnie. powinno być dobrze. u mnie spadała moc powyżej 2000 obrotow jak zalalem trefne paliwo. po opróżnieniu zbiornika i wymianie filtra paliwa idzie jak burza |
BLEJZ - mam pytamko co do filtra paliwa jaki kupic bo nie moge znalezc (rover 75 2.0 cdti 2004 r)
Dam-Kam - Nie Lis 30, 2008 22:19
snoozy, dlaczego pytanie odnośnie Twojego filtra zadajesz użytkonikowi innego modelu
Po pierwsze w R75 filtr w domysle jest wieczny (nie z polskim paliwem)
po drugie w każdym sklepie motoryzacyjnym dobiorą Ci na podstawie katalogu (ja tak zrobiłem) a jak nie to na intercarsie napewno znajdziesz
ps. filtr paliwa nie wiem czy wiesz już czy nie ale jest przy aukmulatorze. patrząc od przodu masz filtr powietrza a za nim pompkę paliwa. Wypinasz przewody, luzujesz obejmę i wyciagasz filtr. Odkręcasz górę wymienasz "górę" a potem od tyłu jak dyktowałem
PHJOWI - Pon Gru 01, 2008 09:16
Dam-Kam napisał/a: | snoozy, dlaczego pytanie odnośnie Twojego filtra zadajesz użytkonikowi innego modelu
Po pierwsze w R75 filtr w domysle jest wieczny (nie z polskim paliwem)
po drugie w każdym sklepie motoryzacyjnym dobiorą Ci na podstawie katalogu (ja tak zrobiłem) a jak nie to na intercarsie napewno znajdziesz
ps. filtr paliwa nie wiem czy wiesz już czy nie ale jest przy aukmulatorze. patrząc od przodu masz filtr powietrza a za nim pompkę paliwa. Wypinasz przewody, luzujesz obejmę i wyciagasz filtr. Odkręcasz górę wymienasz "górę" a potem od tyłu jak dyktowałem |
W benzynach filtr jest long lift nie w dieslu , dieslu jak najbardzie co 2 wymiane oleju należy wymienić filtr paliwa.
Dam-Kam - Pon Gru 01, 2008 10:21
dlaczego teraz się o tym dowiaduje na forum już jestem dwa lata i byłem pewien że filtr jest long life we wszystkich odmianach silnikowych...
sorki snoozy, za tą małą niescisłość, dobre jest to że Ci nie zabronilem go wymieniać
PHJOWI czuwa
Rowan - Pon Gru 01, 2008 13:32
Ja nie musiałem nic dorabiać. W motoryzacyjnym miał w kompie nr kat. jako BMW i sam wkład jest filtrona.
piter34 - Pon Gru 01, 2008 17:38
PHJOWI napisał/a: | W benzynach filtr jest long lift nie w dieslu |
W praktyce w benzynach jednak ten filtr warto wymieniać.
|
|