Zobacz temat - [20T2R] 2.0 TDI problem z moca
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [20T2R] 2.0 TDI problem z moca

lukasz8784 - Nie Lis 30, 2008 16:31
Temat postu: [20T2R] 2.0 TDI problem z moca
mam problem w czasie przyspieszania od 3 biegi powyzej 3000obrotow silnik przestaje przyspieszac na 2,3 sekundy po czym zaczyna dalej na jakies 5 sekund. i znow przestaje. i tak cykl sie caly czas powtarza. to wszystko dzieje sie przy wcisnietym pelnym gazie. jak nie jest pelny to tego nie ma. nie wiem o co chodzi. prosze o pomoc
se7en86 - Nie Lis 30, 2008 17:05

Może to być wina przepływomierza.
NEOSSS - Nie Lis 30, 2008 17:10

lukasz8784, moze byc to zapowietrzony uklad paliwowey, dostawanie sie syfu z baku, badz zapchany katalizator
lukasz8784 - Nie Lis 30, 2008 18:08

przeplywomierz odlaczylem calkowicie i nie ma zadnej roznicy. tak samo ze zbiornikiem paliwa wyjalem wyczyscilem zalozylem nowy filtr paliwa i nic nie pomaga.
NEOSSS - Nie Lis 30, 2008 18:49

lukasz8784, przy szarpaniu wcisnij pedal hamulca a nastepnie gaz i zobacz czy auto przestanie szarpac, radzilbym takze przyjrzec sie dokladnie ukladowi paliwowemu a dokladnie korek, gruszka... jezeli to tez nie to moze czyszczenie nastawnika badz pogrzebanie przy wiazce pomoze
Dam-Kam - Nie Lis 30, 2008 21:23

wlej do paliwa środek do usuwania wodu :) powienno pomóc (mi pomogło w innym diesel'ku) :)
xtek - Nie Lis 30, 2008 21:57

U mnie tak bylo przy peknietej dlugiej rurze gumowej z Intercoolera. Bylem pewien, ze jest ok, bo byla przecieta od spodu - w miejscu gdzie styka sie z wentylatorem, to on ja przecial.

Druga mozliwosc to gruszka paliwa przed filtrem. U mnie byl w niej syf i nie przechodzilo odpowiednio duzo paliwa. Pompa ciagnela, ale paliwo nie szlo i raz przyspieszalo kilka sekund i szarpalo. Wywalilem gruszke calkiem i wstawilem normalny przewod zamiast niej i jest OK.

lukasz8784 - Nie Gru 07, 2008 17:25

dziekuje za porady ale sprawdzilem juz wszystkie wasze przypuszczenia i nic niestety sie nie zmienilo. dalej jest tak jak bylo. jak wcisne pedl gazu do konca i przytrzymym na chamulcu zeby mial ciezko to po chwili przestaje ciagnac puszczam hamulec i po paru sekundach zaczyna z powrotem ciagnac. nie mam pojecia co w nim siedzi. wie ktos moze czy w olsztynie w serwisie rovera podlacza mi ta honde pod komputer moze tam wykaze jakis blad bo juz nie wiem co robic?
sTERYD - Nie Gru 07, 2008 19:06

lukasz8784 napisał/a:
jak wcisne pedl gazu do konca i przytrzymym na chamulcu

i wszystko jasne.... po pierwsze hamulcu
po drugie wciśnięcie hamulca powoduje elektroniczne "puszczenie gazu" w Twoim samochodzie :cool: - to po to, zeby nie marnować paliwa i nie palić klocków :cool:

Rowan - Nie Gru 07, 2008 19:35

Czyli wychodzi na to, że masz coś z czujnikiem przy hamulcu.
lukasz8784 - Nie Gru 07, 2008 20:32

czyli co mam dalej zrobic kupic czujnik hamulca czy co jak go sprawdzic dokladne?
sTERYD - Nie Gru 07, 2008 21:00

wszystko masz w porządku, tylko nie wciskaj jednocześnie hamulca i gazu, bo wtedy elektronika Ci "zdejmuje nogę z gazu" :cool:
thef - Nie Gru 07, 2008 21:16

sTERYD, ale wciskanie hamulca było potrzebne do testu, szarpanie występuje i bez tego ;)
lukasz8784 - Nie Gru 07, 2008 21:38

dokladnie szarpie bez hamulca rowniez. ale tylko przy pelnym gazie. czyli co czujnik hamulca jest ok tak czy jak mam to rozumiec. jaka moze pyc przyczyna takich objawow?
thef - Nie Gru 07, 2008 21:44

Ja nie mam pojęcia, jest jeszcze czujnik położenia pedału gazu, ale nie koniecznie będzie to jego wina (pewnie dałby znać jako błąd w komputerze).
lukasz8784 - Nie Gru 07, 2008 21:46

kontrolka chek engine nie zaswieca sie wogole to nie wiem czy komputer cos pokarze
Tomi - Pon Gru 08, 2008 02:46

lukasz8784 napisał/a:
kontrolka chek engine nie zaswieca sie wogole to nie wiem czy komputer cos pokarze

Może to potencjometr gazu (na końcu linki gazu).

P.S. Swoją drogą w Hondzie Accord jest silnik 20T2N :)

Zukowaty - Pon Gru 08, 2008 08:34

lukasz8784 napisał/a:
dziekuje za porady ale sprawdzilem juz wszystkie wasze przypuszczenia i nic niestety sie nie zmienilo. dalej jest tak jak bylo. jak wcisne pedl gazu do konca i przytrzymym na chamulcu zeby mial ciezko to po chwili przestaje ciagnac puszczam hamulec i po paru sekundach zaczyna z powrotem ciagnac. nie mam pojecia co w nim siedzi. wie ktos moze czy w olsztynie w serwisie rovera podlacza mi ta honde pod komputer moze tam wykaze jakis blad bo juz nie wiem co robic?


Jak masz zlacze w kabinie OBD2 to podlacza a jak Hondowskie pod maska to niestety nie.

PHJOWI - Pon Gru 08, 2008 09:18

a rozepni czujnik przy pedale hamulca od świateł stop i zobacz co się będzie działo, często mamy klientów właśnie z takimi objawami przeważnie pomaga przesikanie kontaktem czujnika świateł.
lukasz8784 - Pon Gru 08, 2008 20:07

dziekuje wszystkim za podpowiedzi udalo sie to wszystko przez wezyk przy turbinie. pekl ze starosci i spadl. zalozylem nowy i jest juz wszystko ok. jeszcze raz wielkie dzieki szczegolnie klubowiczowi thef gosc zna sie na rzeczy. dzieki
thef - Pon Gru 08, 2008 20:15

lukasz8784 napisał/a:
jeszcze raz wielkie dzieki szczegolnie klubowiczowi thef gosc zna sie na rzeczy
Proszę mnie nie zawstydzać ;) Znam się tyle, ile nauczyłem przede wszystkim dzięki klubowi i forum.
adamuss78 - Nie Sty 04, 2009 19:27

Dam-Kam napisał/a:
wlej do paliwa środek do usuwania wodu :) powienno pomóc (mi pomogło w innym diesel'ku) :)
JA BYM PROPONOWAL DENATURAT NAJTANSZY
Brt - Nie Sty 04, 2009 22:09

plizzzz wylacz CapsLocka :!: do diesla to chyba naftę kiedyś się lało a teraz .... jest tyle środków, że nie ma co kombinować :ok: