|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [MG ZS] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 10:43 Temat postu: [MG ZS] Nie gaśnie po przekręceniu kluczyka Witam
Wczoraj przydarzylo mi sie cos dziwnego po zapaleniu auta i przejechaniu z jednego konca parkingu na dugi koniec, przekrecam kluczyk zeby wylaczyc auto a tu moje zdziwienei auto caly czas chodiz i tylko siweci sie kontrolka SRS jezeli dobrze pmaietam moze mi ktos powiedziec co sie stalo ?? bo to w sumie raz bylo ale raz nie znaczy ze juz sie nie powtorzy
NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:06
BoloSr, w pompie podwiesza sie elektrozawor o ile sie nie myle badz stycznik w stacyjce masz wyrobiony
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:08
NEOSSS napisał/a: | BoloSr, w pompie podwiesza sie elektrozawor o ile sie nie myle badz stycznik w stacyjce masz wyrobiony |
do jednego i drugiego dostane sie bez problemu ?
bo to w sumie sie stalo sie raz i jak bylo dosc wilgotno na dworze
NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:12
BoloSr, z elektrozaworem bedzie ciezko bo siedzi on w pompie(na pompie) jak kto woli, do stacyjki sie dostaniesz bez problemu i jest tam slimak przekazujacy sygnal...
Ale jak przekreciles kluczyk na 0 to wszystko powinno zgasnac, moze przekreciles na zaplon i dlatego swiecil sie SRS, ale powinno tez ABS, Check itd...
sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:12
BoloSr, najpierw się przyznaj, czy to diesel
jeśli nie diesel, to elektrozawór można wykluczyć, gdyż nie istnieje
NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:13
sTERYD, Tez fakt ale 120 to raczej Diesel
sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:20
albo 1,8 K
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:22
sTERYD napisał/a: | BoloSr, najpierw się przyznaj, czy to diesel
jeśli nie diesel, to elektrozawór można wykluczyć, gdyż nie istnieje |
jaki tam Diesel toc to jedyny sluszny motor czyli 1.8 K na benzynke a nie na gnojowke
[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 11:22 ]
NEOSSS napisał/a: | sTERYD, Tez fakt ale 120 to raczej Diesel |
ja ci dam diesel
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:24
NEOSSS napisał/a: | BoloSr, z elektrozaworem bedzie ciezko bo siedzi on w pompie(na pompie) jak kto woli, do stacyjki sie dostaniesz bez problemu i jest tam slimak przekazujacy sygnal...
Ale jak przekreciles kluczyk na 0 to wszystko powinno zgasnac, moze przekreciles na zaplon i dlatego swiecil sie SRS, ale powinno tez ABS, Check itd... |
toc ja wiem co ja robilem poprostu przekrecilem tak jak zawsze a auto nie zgaslo i dokaldnie tak jak pisze chodizlo i swiecilo sie tylko SRS normalnie zdurnialem
NEOSSS - Pon Gru 29, 2008 11:24
BoloSr, to zes zaszalal z tym 1.8 naprawde...
Elektrozawor omin...
sTERYD - Pon Gru 29, 2008 11:25
no to pozostaje stacyjka, albo przekaźnik główny wtrysku
szkoda, że RAVE zostało w szczecinie
BoloSr - Pon Gru 29, 2008 11:28
NEOSSS napisał/a: | BoloSr, to zes zaszalal z tym 1.8 naprawde...
Elektrozawor omin... |
wole to 1.8 w benzynie niz w 2.0 w gnojowce jeszce nie znalazl sie nikt kto by mnie porzekonla ze diesle sa dobre :)
ale do rzeczy co sie zawiesilo ?wedlug was i co sprawdzic dokladnie
[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 11:29 ]
sTERYD napisał/a: | no to pozostaje stacyjka, albo przekaźnik główny wtrysku
szkoda, że RAVE zostało w szczecinie |
no to zaarz bede szperal w tym rave oco biega i gdzie co rozebrac
a przekazniki glowne siedzia w komorze silnikowej kolo akusia ?
|
|