|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] MANUAL powiekszenia środka w roverku 200
jaktob77 - Sob Sty 03, 2009 20:53 Temat postu: [R200] MANUAL powiekszenia środka w roverku 200 witam
jako ze mam 193cm wzrostu i waze tez prawie 193 to nie ukrywajac - ze wzgledu na ilosc miejsca za kierownica prowadzenie WALL-Ego nie sprawialo mi przyjemnosci..
postanowilem cos z tym zrobic.. temat jest dosc prosty
efekt wiecej niz zadawalajacy - znacznie podniosla sie ilosc miejsca z przodu - siedzenia odsuwaja sie dalej choc nie opieraja sie jeszcze o kanape - blokady dzialaja normalnie - fotel nie wypada z szyn, zabezpieczenia pozostaly fabryczne! (to bardzo wazne ze wzgledow bezpieczenstwa), wizualnie modyfikacji kompletnie nie widac..
jak ktos chce napompowac wnetrze aby bylo bardziej przestronne to prosze - MANUAL PONIZEJ..
1. odpinamy klemy od akumulatora - dla bhp - pod fotelem trzeba wypiac kostke od napinacza pasa
2. odpinamy kostke od napinacza
3. na zdjeciu z numerologia sa zaznaczone miejsca w ktorych jest przykrecany fotel - okrecamy wszystkie cztery sruby - fotel wychodzi z szynami
4. po wyjeciu fotela stawiamy go na wygodnym miejscu - rozwiercamy na koncu szyn patrzac od oparcia fotela element ktory jest blokada odsuniecia fotela - wiercimy nit od spodu szyny czyli jakby od podlogi - latwo to sie robi - po zdjeciu wyglada tak jak na zdjeciu z dlonia
5. podnosimy raczka odychelenie prowadnic i ustawiamy je wysuwajac na ostatnie zabki blokady - sa tam takie 3 lapki ktore musza sie wpiac w ostatnie trzy zabki - to bedzie granica odsuniecia fotela
6. po tak ustawionych szynach przechodzimy do zalozenia nowej blokady - ja zastosowalem zwykla srube 10tke ktora przyspawalem do szyn od spodu - jednej i drugiej szyny - pozniej spray czarny i wyglada jak fabryka.. poza tym i tak tego nie widac po zalozeniu wiec element moze byc dowolny
7. odkrecamy caly plastik z uchwytem do pasa - jest skrecony na jedna srube - podkladamy dystans w postaci sruby aby go odsunac od fotela na jakies 3mm.. przykrecamy ta sama sruba - musi to byc wykonany gdyz po odsunieciu fotel blokowal sie o ten element i nie chcial suwac sie do przodu
8. przykrecamy fotel do podlogi
9. to samo z druga sztuka
10. cieszymy sie znacznie wieksza iloscia miejsca
powiem szczerze ze na moj wzrost jest tak ze nawet przysuwam fotel o jeden zabek bo serio mam zbyt wyprostowane nogi
dziekuje za uwage - POLECAM WSZYSTKIM WYSOKIM I SZEROKIM
maniaq - Nie Sty 04, 2009 03:26
o LOL, mi czasem brakuje tego jednega zabka moze to przecwicze kiedys
THX
Brt - Nie Sty 04, 2009 11:27
maniaq, Tobie ?? ale patent dobry Kiedyś sie przymierzałem do obnizenia fotela ale ......... kupiłem z ZRki i są cudne
jaktob77 - Nie Sty 04, 2009 21:54
widzisz Maciuś.. ludziska albo mali i chudzi albo tylko mali..
malo zainteresowanych tematem..
a jak sie wkurzam na siebie ze w ZS'ie sie meczylem tyle czasu zamiast zrobic to samo
maniaq - Pon Sty 05, 2009 01:07
ja mam problem, bo jestem chudy, a mam dlugie nogi O_o 186 cm
coraz bardziej przekonuje sie, zeby fotel odsunac, a bardziej wyprostowac.
lepiej trzyma w fotelu i przy "dynamicznej jezdzie" kolkiem sie latwiej kreci, niz w stylu odchylic fotel. zeby przez tylna szybe wygladac
w zr-e fotel jest dosc wysoko , nie lezy na samej podlodze
no nic ... pomysli sie
marek78 - Pon Sty 05, 2009 10:50
Brt napisał/a: | maniaq, Tobie ?? ale patent dobry Kiedyś sie przymierzałem do obnizenia fotela ale ......... kupiłem z ZRki i są cudne | Co to znaczy od ZRki czy to znaczy,że on jest niżej osadzony i ile one kosztują
maniaq - Pon Sty 05, 2009 10:53
"w zr-e fotel jest dosc wysoko , nie lezy na samej podlodze"
cytuje sam siebie z wpisu powyzej heheheheh
z zr-a tzn z MG ZR, ktory ma lepiej wyporfilowane bardziej sporotwe fotele- polaczenie skory z materialem, zdejcia na pewno sa w galerii klubowej lub internecie, a na pewno na alegro
cena ... zalezy jak upolujesz
Brt - Pon Sty 05, 2009 11:02
W porównaniu z standardowymi fotelami z R200 w fotelach z ZR siedzi się niżej no i są wygodniejsze i duuużo lepiej trzymają ciało
|
|