Zobacz temat - [200 98r silverstone 1,4Si] przekładka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [200 98r silverstone 1,4Si] przekładka

Biernik20 - Sob Sty 10, 2009 02:13
Temat postu: [200 98r silverstone 1,4Si] przekładka
Witam wszystkich na początek chciał bym sie przedstawić mam na imię Radek mieszkam w Krakowie jeżdżę 200 98r silverstone 1,4Si powszechnie wiadomo iz posiada 103 KM niby dużo niby mało dla mnie juz zdecydowanie za mało... :evil:
otóż chciał bym wysłuchać waszych wypowiedzi na temat ktory pewnie juz poruszaliście ale jestem nowy wiec i tak tego pewnie nie znajde (sorka)

zajeździłem juz 3 skrzynie nogę mam ciężką i postanowiłem ze 4 skrzyni nie włożę do tego auta a mam sentyment do niego i zastanawiałem sie czy dało by rade wsadzić do niego motor ze skrzynią biegów np od MG ZR czy 25 1.8 VVC 160 konny
co jest wadliwe w 1.8 bo 1.4 znam praktycznie juz na wylot czego musze sie obawiac itp

pozdrawiam

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 05:18 ]
I jeszcze takie skromne pytanko czy macie jakichś zaufanych ludzi najlepiej w obrębie Krakowa którzy mogli by załatwić taki silniczek z jakiegoś rozbitka z gwarancją na odpalenie prosił bym o jakieś namiary

zouza - Sob Sty 10, 2009 10:16

W Krk mieszka pan, który robi takie rzeczy.
Adres: ul. Żaglowa 32, 31-979 Kraków, tel. 0-501 478 957
Mam od niego silnik, jest jak nówka, cena korzystna i bez problemu dosłał mi dodatkowe graty. Koleś zna się na rzeczy, sam remontuje i składa silniki. Samą przekładkę też pewnie by ci zrobił.

Biernik20 - Sob Sty 10, 2009 18:38

no to bomba dzieki za cenne informacje napewno sie zgłosze do tego pana a tak na oko mozesz mi powiedzieć czy jest drogi czy tani itp ??

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 18:40 ]
a teraz prosze jeszcze o wypowiedz na temat 1.8 VVC 160 KM

zouza - Sob Sty 10, 2009 20:02

Tani, dużo tańszy niż Art Bizar, za silnik życzył sobie dobre paręset złotych mniej niż oni. VVC to już poważniejsza inwestycja wg mnie.
Biernik20 - Sob Sty 10, 2009 20:22

czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę
Tomi - Sob Sty 10, 2009 20:26

Biernik20 napisał/a:
czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę


Taniej Ci będzie kupić anglika z tym silnikiem.

Do wymiany silnik, skrzynia, półosie, poduszki zawieszenia... a jeśli kupisz ZRa 160, to w gratisie dostaniesz zawieszenie, hamulce, spoilery i felgi :) ... generalnie będzie sporo do przodu.

zouza - Sob Sty 10, 2009 20:28

Poważniejsza, bo trzeba zmienić silnik z osprzętem, skrzynię, nie wiem co tam jeszcze, warto zmienić zaciski i założyć lepsze hamulce itd. Robi się z tego konkretna kwota. Czy będzie miał silnik w tej chwili?? A czy ja wyglądam na wróżkę? ;) Zadzwoń i zapytaj.
BoloSr - Sob Sty 10, 2009 20:34

Biernik20 napisał/a:
czemu uważasz o wiele poważniejsza iwestycje ale czy on bedzie miał dostęp do tekiego silnika oczywiście sprawnego i prawdziwym niskim przebiegiem u mnie sytauacja jest taka ze mam za mało pieniedzy na nowy samochód (2004rocznik) a chyba w sam raz na jakąs przeróbke tylko nie chcie do tego 1.4 wstawiac 4 skrzyni a 1.6 dla mnie nie ma w sumie zadnej różnicy moze trochę bardziej elastyczna jednostka niz 1.4 ale dla mnie 1.6 to juz po tygodniu bedize za mało z teog wzgledu ze duzo jeżdżę


a nie lepiej wstawic T do tego co masz ?? ?
powinno byc taniej niz wsadzenie 1.8 VVC plus do tego reszta

Biernik20 - Sob Sty 10, 2009 20:36

nie uważam cie za wrózkę :) hehe pytałem czy ma cześci na miejscu czy zamawia hamulce mam nawiercane i nacinane wiec to juz odpada pułosie sa juz z ZRa chodzi mi tlko o silnik z osprzetem i skrzynie i wciąż nie wiem co ten silnik jest warty ?

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 20:44 ]
Czy ja wiem czy turbo to lepsze rozwiązanie myślałem nad tym ale turbo to tez koszt a pozatym na 100 coś trzeba było by zakuc wiec tez mnóstwo zabawy :/ intercooler itp

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 20:46 ]
A kolega Tomi w sumie ma racje kupic rozbitego anglika i rozebrac i przełożyć to co mi bedzie potrzebane :D :D coś sie wymyśli napewno

sTERYD - Sob Sty 10, 2009 23:52

Biernik20 napisał/a:
kolega Tomi w sumie ma racje

Tomi ma zawsze rację :cool:
Biernik20 napisał/a:
hamulce mam nawiercane i nacinane wiec to juz odpada

myślisz, że to przy wzroście mocy o jakieś 30% załatwi sprawę ?? :/
tu masz turbo, a tu VVC, obie te opcje mają wady i zalety...
z jednej strony turbosprężarka, która może paść jak o nią nie zadbasz, z drugiej strony VVC, które będzie Ci generować koszty przy wymianie rozrządu (i wymaga troche wiedzy, zeby tą wymianę wykonać :/ ), i też ma swoje humory...

Biernik20 - Nie Sty 11, 2009 00:38

nie wiem czy załatwi sprawę dowiem sie jak coś zrobię to wtedy będę myślał

[ Dodano: Czw Lut 26, 2009 21:51 ]
No Panie i Panowie jestem w trakcie przekladki miedzy czasie jeszcze mialem pewna drobna kolizje ale blacharka juz jest zrobiona...
troszeczke lewa strone uszkodzilem a wybralem silnik 1.8 VVC...

a teraz jeszcze jedna rzecz czy moze ktos mnie poprowadzic w jaki sposob rzuci tego roverka nizej ziemi ?? jakis poscik na ten temat itp pomysly propozycje

pozdrawiam nowy członek FORUm

oczywiscie jak sie zrobi cieplo i beda jakies zloty czy cos to ja bardzo chetnie