|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] Pomocy alarm i pilot
cagiva - Wto Sty 13, 2009 21:38 Temat postu: [R414] Pomocy alarm i pilot Postaram sie ująć temat jak najlepiej moge i prosze o pomoc..
Otwarłem maske i zamknąłem autko pilotem czyli z alarmem i immo
Wyciągłem akumlatorek by go załadować
Po powrocie i otworzeniu drzwi kluczykiem by otworzyć maske nie zamkłem drzwi
i włożyłem aku i alarm sie uaktywnił..
Jak sie domyślacie nie da sie zsynchronizować pilota tak jak sie to udaje gdy alarm nie wyje..
Nie da sie też wprowadzić kodu immo bo alarm jest aktywny..
Link do podobnego przypadku http://forum.roverki.eu/v...highlight=alarm
I oto moje pytania...
1. Czy już sprawa przesądzona i trzeba wymieniać centralke,piloty itp
2.Może jest jakieś wyjście ... Reset alarmu itp
3.Czy ew da sie zawiesc pilota do synchronizaci jak mam kod i dopasuja go do pilota bez auta
4.Jak sie nie da nic zrobic co trzeba kupić np na allegro by uruchomić auto (centralke,pilot,komputer?)
5.Czy centralka od alarmu to to samo co immo i czy jest powiązana z komputerem
6. Pomocy i dzięki za czytanko i odp...
Jak cos dodatkowo moje gg 5203530
M!RO
Mix - Sro Sty 14, 2009 13:41
Był podobny temat parę dni temu - poszukaj A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota.
BoloSr - Sro Sty 14, 2009 13:43
Mixtated napisał/a: | Był podobny temat parę dni temu - poszukaj A BTW, za każdym razem, gdy muszę odpiąć akumulator robię to przy otwartym aucie. Przecież to nie problem wcisnąć potem 3 "pyrdki" w drzwiach, a drzwi kierowcy zamknąć z kluczyka. Nigdy problemów z alarmem nie miałem. Otwieram drzwi kierowcy z kluczyka, później maskę, podpinam aku i otwieram resztę drzwi już z pilota. |
ciekawe jak to zrobic jak sie nie mam zamkow a drzwiach :)
cagiva - Czw Sty 15, 2009 20:29 Temat postu: Chyba finał Z tego co sie dowiedziałem dzis to w razie właczenia alarmu i gdy nie posiada sie aktywnego pilota nie ma mozliwosci zsynchronizowania pilota lub wklepanie kodu w zamku.. Taka o to blokada przez alarm.. Autko podobno trzeba podpiąć pod komputer i skasować ten błąd i zaprogramować pilota.. Koszt z dojazdem z krakowa (ok 35 km) 250 zł czyli nie taka tragedia na jaką sie zapowiadało.. O ile sie uda operacja
isis - Pią Sty 16, 2009 10:38
Ja również mam problem z alarmem. Otóż mam podobny problem... Tata pożyczył mi swojego Roverka a ja niestety zgubiłam klucze z pilotem, mamy zapasowy ale już bez pilota i niestety nie idzie uruchomić auta... jak można ominąć ten alarm...?? i co zrobić by uruchomić silnik... Nie mam kodu którym bym mogła odblokować w stacyjce - bo gdzieś juz o ty czytałam... Błagam o pomoc... Piszcie!!!!!
PHJOWI - Pią Sty 16, 2009 10:45
zapraszam do siebie , dostanie Pani inny pilot oraz kod immo , niestety tylko trzeba auto przywieść i od ręki naprawimy.
Brt - Pią Sty 16, 2009 10:52
odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)
- podnosimy maskę
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske
- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie 4 - 5 razy i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy
WAŻNA sprawa, to uważać, zeby nie zewrzeć ŻADNEJ z klem do obudowy komputera (najlepiej czymś kompa zabezpieczyć).
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 11:12
Brt napisał/a: | odpinanie i podpinanie aku - procedura: (immo aktywne, R200)
- podnosimy maske
- zamykamy auto KLUCZYKIEM (w R200 nie uzbroi się alarm wtedy)
- odpinamy aku (najpierw - potem +)
- zamykamy maske
- otwieramy auto kluczykiem
- podnosimy maskę
- wkładamy i podpinamy aku (najpierw + potem - )
- naciskamy przycisk zamykania na pilocie i po zsynchronizowaniu otwieramy auto
- zamykamy maskę, odpalamy i odjeżdzamy |
a co w przypadku gdy brak zamkow
wyjmuje normalnie aku i wkladam nowy i bez problemu bedzie ?
Brt - Pią Sty 16, 2009 11:16
nie masz zadnego no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 11:22
Brt napisał/a: | nie masz zadnego no to pozostaje zostawić auto w garażu otwarte sama wymiana aku przy otwartym aucie nie powinna spowodować zadnych problemów. Wyjęcie aku przy uzbrojonym alarmie podejrzewam, że jest właśnie przyczyną problemów |
mam jeden w bagazniku tylko ze to sedan to nic nie daje
acha to nie mam problemu podjade pod serwis i wymeinie akusia :)
Mix - Pią Sty 16, 2009 12:00
BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra...
Jugol - Pią Sty 16, 2009 12:08
...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 12:13
Mixtated napisał/a: | BoloSr, zawsze możesz zostawić rozłożoną kanapę, zatrzasnąć wszystkie drzwi, a potem wejść przez kufer Dlaczego nie masz żadnych zamków, oprócz tego w kufrze? Ja mam 1 od strony kierowcy i 1 do kufra... |
nie mam i juz tak jest w orginale
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:14 ]
Jugol napisał/a: | ...bez zamka od strony kierowcy-dziwne trochę |
jedni sie dziewia tyma a inin tym ze kupilem Rovera
Jugol - Pią Sty 16, 2009 12:16
Ja w swoim R 45 robię nastepująco i nie ma żaden problem:
-otwieram maskę,wyciągam aku
-zamykam maskę
-wciskam rygle 3 drzwi
-kluczykiem zamykam od strony kierowcy(u mnie jest na szczęście zamek)
-otwieram kluczykiem autko
-maska w górę,wkładam aku
-4 razy zamykam pilota i raz otwieram z pilota
-i jest gicio
...ale jak nie masz zamka od strony kierowcy ,to jedyne wyjście,jak napisał ktoś powyżej,zostawić otwarte drzwi-czyli garaż,nic innego mi do łba nie przychodzi
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 12:20 ]
...a to ,że kupiłeś Roverka-to mnie nie dziwi-też kupiłem ,ale moi znajomi tez się dziwią-ich problem-gały ich będą boleć-nie nas
Mix - Pią Sty 16, 2009 14:33
BoloSr napisał/a: | nie mam i juz tak jest w orginale |
A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ]
Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 14:37
Mixtated napisał/a: | BoloSr napisał/a: | nie mam i juz tak jest w orginale |
A nie masz przypadkiem sztukowanych lewych drzwi lub klamki od anglika? Bo aż wierzyć mi się nie chce, że Panowie z Rovera odwalili taką mukę Widziałem już klika ZS'ów w realu i każdy miał zamek po stronie kierowcy...
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 14:34 ]
Jugol, robisz dokładnie tak samo jak ja. Sposób sprawdzony, bez problemów i z alarm się nie gryzie |
o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc
Mix - Pią Sty 16, 2009 15:02
BoloSr napisał/a: | o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc |
A zdejmowałeś kiedykolwiek boczek od strony kierowcy? Nie wiszą kable od brakującego zamka lub czy wręcz nie zostały ucięte?
Jugol - Pią Sty 16, 2009 15:26
Do Mixtated . Bo wiesz,przed tymi mrozami,jak już myślałem o wyciąganiu aku,poczytałem na ten temat,żeby nie mieć problemów-a nowy jestem w temacie ,więc wolałem się upewnić
Mix - Pią Sty 16, 2009 15:52
Jugol, jasne, że lepiej najpierw zapytać i nie narobić sobie dodatkowych problemów
Jugol - Pią Sty 16, 2009 15:59
...i kosztownych problemów
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 17:42
Mixtated napisał/a: | BoloSr napisał/a: | o niczym nie wiem ale jak sie dowiem z\e tak jest to sprzedawca wstawi takie jak powinny byc |
A zdejmowałeś kiedykolwiek boczek od strony kierowcy? Nie wiszą kable od brakującego zamka lub czy wręcz nie zostały ucięte? |
ja mam auto dopiero 2 miechy bedzie ciplo to bede robil car audio i wtedy sie zobaczy chociaz poprzedni wlasciciel zarzeka sie ze auto jest orginal i tak bylo zawsze pozyjemy zobaczymy
a jakie wkrety mialby byc uciete ? bo tak nie widac zeby drzwi byly inne
Mix - Pią Sty 16, 2009 18:34
BoloSr napisał/a: | ja mam auto dopiero 2 miechy bedzie ciplo to bede robil car audio i wtedy sie zobaczy chociaz poprzedni wlasciciel zarzeka sie ze auto jest orginal i tak bylo zawsze pozyjemy zobaczymy
a jakie wkrety mialby byc uciete ? bo tak nie widac zeby drzwi byly inne |
Nie wkręty, a kable. Te, które idą wiązką od zamka do immo. U mnie jest kostka i o ile dobrze pamiętam 3 przewody.
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 18:37
Mixtated napisał/a: | BoloSr napisał/a: | ja mam auto dopiero 2 miechy bedzie ciplo to bede robil car audio i wtedy sie zobaczy chociaz poprzedni wlasciciel zarzeka sie ze auto jest orginal i tak bylo zawsze pozyjemy zobaczymy
a jakie wkrety mialby byc uciete ? bo tak nie widac zeby drzwi byly inne |
Nie wkręty, a kable. Te, które idą wiązką od zamka do immo. U mnie jest kostka i o ile dobrze pamiętam 3 przewody. |
ale centralny dzial umnie i fury nie otworzysz
ale resszty sie dowiem w swoim czasie
Mix - Pią Sty 16, 2009 18:42
BoloSr, chodzi o kabelki które idą od wkładki zamka do immo, umożliwiając wspomniane parę postów wcześniej wyłączenie alarmu i immo z kluczyka, bez użycia pilota.
BoloSr - Pią Sty 16, 2009 18:49
Mixtated napisał/a: | BoloSr, chodzi o kabelki które idą od wkładki zamka do immo, umożliwiając wspomniane parę postów wcześniej wyłączenie alarmu i immo z kluczyka, bez użycia pilota. |
no ja kumam ale bez zdjecia tapicerki tego ci nie powiem a zamka to ja w klamce nie mam wiec albo ktos to zdemontowal albo tego nie bylo albo bylo i teraz sa drzwi od anglika
|
|