Zobacz temat - [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera

zywy30 - Pią Sty 23, 2009 04:58
Temat postu: [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera
Witam
Czy miał z was ktoś do czynienia z takimi błędami jakie u Mnie się pojawiły.
Mam je tylko napisane po angielsku tak jak pisało na testerze, który został podpięty do auta.
2 błędy to airbag:
a)HIGH RESISTANCE IN LH PRETENSIONER CIRCUIT,
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
oraz 3 błędy z silnika:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
b)EGR SYSTEM,
c)TIMING CONTROL
Przy czym ten ostatni TIMING CONTROL nie szło nawet skaswa. Gdzie wogóle szuka przyczyn pojawienia się błędu.
Proszę o porady
Pozdrawiam

Paul - Pią Sty 23, 2009 09:53

zywy30 napisał/a:
a)HIGH RESISTANCE IN LH PRETENSIONER CIRCUIT,
Wysoka rezystancja (oporność) w obwodzie lewego napinacza - kostki pod siedzeniem do sprawdzenia/poprawienia na 99% :D
zywy30 napisał/a:
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
- "Otwarty obwód lampki ostrzegawczej (kontrolki ?)" - może tylko przepalona żarówka?
zywy30 napisał/a:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
Obwód czujnika wałka (?)
zywy30 napisał/a:
b)EGR SYSTEM,
- to oczywiste :P - może zapchany zawór EGR?
zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym :D

Brt - Pią Sty 23, 2009 10:02

ale to silnik 86KM z pompą mechaniczną :roll: moze błąd czasu wiaże sie z błedem czujnika wału korbowego :hmm: nie znam tego sterowania niestety ...
Paul - Pią Sty 23, 2009 10:04

:oops: namieszałem, sorry
Brt - Pią Sty 23, 2009 10:08

nei nie namieszałeś :) bo same błędy wskazuja na wymienione przez Ciebie elementy :) tylko, nie wiemy jak to dokłądnie w silniku 86KM wyglada i działa ... a coś z autem jest nie tak ?? źle jeździ ??
zywy30 - Pon Sty 26, 2009 00:13

witam
Otóż jak postoi auto przez noc, to są problemy z rozruchem silnika, muszę dużo gazu dodawac by mógł odpalic. Przez 1-2 minuty samochód chodzi nierówno, bardzo twardo jakby miał zaraz zgasnąc. Po około 2 minutach od uruchomienia dopiero słychac jak pracuje silnik równo tak jak powinien chodzic. Czasami mam taki problem ze zapali się check engine przy rozruchu i wogóle go nie mogę odpalic. Dopiero po 3krotnym przekręceniu stacyjki odpala. Świece mają 3tygodnie firmy NGK a akumulator 4 miesiące CENTRA FUTURA 760amh

PHJOWI - Pon Sty 26, 2009 00:28

zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym :D [/quote]

koledzy często ten błąd występuje przy przewalonym kącie wtrysku , tym bardziej jeśli kolega ma problem z zapaleniem , radze sprawdzić kąt.

krzysztof_ns - Pon Sty 26, 2009 07:33

a moze komercyjnie:)

1.jaki jest koszt podlazcenia SD'ka do komputera?
2.gdzie w pld.malopolsce mozna takowa czynnosc wykonac - ktos ma moze wiedze?

pozdrawiam,

zywy30 - Pią Lis 06, 2009 09:53

Witam

Jaki może być koszt usunięcia usterek wyżej wymienionych. Pozatym gdzie tego we wnętrzu szukać?
Interesuje mnie głownie położenie: obwodu czujnika wałka, zaworu EGR, oraz prawidłowe parametry czasu wtrysku i jak to ustawić?