Zobacz temat - [R600] Nie pali
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Nie pali

rusincfh - Wto Lut 17, 2009 12:36
Temat postu: [R600] Nie pali
Witam otóż mam taki problem
Wróciłem w niedziele do domu zgasiłem mojego r600 i zamknąłem centralnym. Rano wsiadłem ale już nie chciał odpalić, kręcił rozrusznikiem ale nie mógłzaskoczyć. dziś sie okazalo ze otwierajac i zamykajac pilotem nie migaja kiedunki!!!!

Co moze byc przczyna?????????

maciej - Wto Lut 17, 2009 12:54

Poszukaj innych wątków - tylko z ostatniego tygodnia:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=36330
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=36177

Dodatkowo możesz mieć problem z immo, skoro nie migają kierunki (ale u mnie wtedy też rozrusznik nie kręci i włącza się alarm).

Napisz jakiego masz pilota (podczerwień, czy radio, bo się w '96 zmienił rodzaj alarmu) oraz co się dzieje, jak zamkniesz (czy miga czerwona dioda przy kołku zamykania drzwi).

Ale generalnie wydaje mi się, że niemiganie kierunków może być raczej spowodowane np. przymarznięciem któregoś czujnika z drzwiach lub zamku - alarm się wogóle nie uaktywnia - poprostu zbiegły Ci się dwie awarie w tym samym czasie.

Sprawdź, czy masz iskrę i czy podaje paliwo - to najistotniejsze.

NEOSSS - Wto Lut 17, 2009 13:04

maciej, 1.8 byly w wersjach po lifcie w 96 wiec pilot dwu przyciskowy...

Sprawdz wszystkie krancowki i styczniki co do alarmu a co odpalania to mysle ze to wina czegos innego... Poczytaj tematu KRYSa w ktorym sie wypowiadalem niedawno na temat nie odpalania... Duza wilgotnosc sie robi powoli i benzynki beda teraz szalec :twisted:

maciej - Wto Lut 17, 2009 13:10

NEOSSS napisał/a:
maciej, 1.8 byly w wersjach po lifcie w 96 wiec pilot dwu przyciskowy...

Masz rację - przed były 620i z F20Z2 - nie pomyślałem. :)

rusincfh - Wto Lut 17, 2009 17:27

pilota mam radiówke :) wszystko posprawdzał elektryk

A teraz jeszcze jedno pytanie
jest jakas różnica jeżeli otworze gokluczykiem a nie pilotem, czy sa jakies zabezpieczenia po ktorychn nie bedzie chcial później odpalić????????

maciej - Wto Lut 17, 2009 17:32

Przed '96 byłą różnica, ale w '96 i dalej to nie wiem... :(
rusincfh - Wto Lut 17, 2009 17:55

jak otwieralem pilotem to wszystko ok, palił bez problemu. A w niedziele otworzyłem kluczykiem i od tej pory nie pali.
maciej - Wto Lut 17, 2009 18:23

W modelach przed '96 tak jest - zamknięcie z pilota, a otwarcie z kluczyka powoduje to, ze immo się nie wyłącza, więc może u Ciebie też tak jest.

Nie masz drugiego pilota?

Może zmień baterię?

I sprawdź, czy masz iskrę i czy podaje paliwo.

rusincfh - Wto Lut 17, 2009 18:30

sprawdziłem i paliwo podaje ale iskry nie ma. mam drugi pilot ale nie działa :(

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 18:35 ]
teraz pytanie jak wyłączyć tego immo????

NEOSSS - Wto Lut 17, 2009 18:55

Jakim kolorem kluczyka otwierasz auto i odpalasz?
rusincfh - Sro Lut 18, 2009 17:54

Gdzie ten kolor znajduje sie na kluczyku????
NEOSSS - Czw Lut 19, 2009 10:42

Kluczyk jest czerwony czy czarny? Bo mogles w zamku kierowcy przekrecic czerwonym i zablokowac immo
mat13 - Sob Lut 21, 2009 14:43

Witajcie
Jestem sąsiadem rusincfh i pisze w jego imieniu bo już nie wiemy co jest grane z tym Roverkiem a może komuś się coś jeszcze nasunie (chłopak się totalnie załamał - 1 dzień Roverkiem pośmigał).

Sprawa ma się tak, że znaleźliśmy kod czterocyfrowy i wykonaliśmy wszystko z procedurą. Autko zaczęło ładnie migać kierunkami i wszystko tak jakby wróciło do normy. Wszystko oprócz tego że nie da się Go zapalić. Kluczyki mamy dwa. Są one łamane i oba czarne. Ale myślę że kluczyk nie ma tutaj znaczenia. Autko przy otwieraniu miga 1 raz kierunkami a przy zamykaniu 3 razy.

Oczywiście jak nie pali to sprawdzamy czy jest iska - no i nie ma. Oczywiście pompka paliwa chodzi, paliwo podaje, rozrusznik też kręci. Co można jeszcze sprawdzić ? Gdzie z tym pojechać w okolice Rzeszowa ? Czy trzeba to komputerowo odblokować.

Dzięki za wszelkie komentarze w tej sprawie.

NEOSSS - Sob Lut 21, 2009 15:17

Sprawdzcie impuls dochodzacy do aparatu czy w kostce dwu pinowej jest prad
mat13 - Sob Lut 21, 2009 15:21

Sprawdziliśmy. W momencie przekręcania zapłonu jest impuls.
KRYS - Sob Lut 21, 2009 15:55

Jak przekręcisz kluczyk w II poz. zapala się check? brzęczy pompa? następnie check gasnie? i słychac takie "dynks"?
?? ???

Jeżeli to wszystko ok to aparat zdechł

W moim wątku rozwiązanie ;)

rusincfh - Sob Lut 21, 2009 17:15

No więc Panowie. Nie ma kontrolki check engine chyba że jest ten żółty silniczek. Ponadto w momencie przekręcenia kluczyka uruchamia się pompa ale nie słychać "dysks".
NEOSSS - Sob Lut 21, 2009 19:32

Ja obstawiam modul w aparacie tak jak mowilem na poczatku
rusincfh - Pon Lut 23, 2009 20:45

a moze to byc wina cefki????????????
maciej - Pon Lut 23, 2009 22:36

Cytat:
Nie ma kontrolki check engine chyba że jest ten żółty silniczek.

Tak, to to.
Cewka jest zintegrowana z aparatem.
Jeśli nie ma iskry to na 90% aparat.

NEOSSS - Pon Lut 23, 2009 22:38

A w aparacie pada modul :razz:
rusincfh - Wto Lut 24, 2009 07:46

byl elektronik i jest pewny ze to cewka straszy ma dzis kupic :) mamnadzieje ze to to!!!!!!