|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2,0iTD r00'] Jak zdemontować dmuchawę?
BUMCIO - Sob Lut 28, 2009 17:27 Temat postu: [R25 2,0iTD r00'] Jak zdemontować dmuchawę? Witam!
Na wstępie zaznaczę że zaznajomiłem się z podobnymi tematami . Mam RAVE i starałem się postępować krok po kroku zgodnie z instrukcją, jednak coś jest nie tak. Jeśli ktoś wyjmował to ustrojstwo w R25 to bardzo bym prosił o praktyczny opis tej operacji . Ja docieram do momentu kiedy teoretycznie wszystko jest odkręcone? a jednak coś trzyma całość . A potrzebuje się dostać się do silnika bo po nagrzaniu się czasami po prostu ni z tego ni z owego sam od siebie się zatrzymuje . Myślę że potrzebuje nasmarowania łożysk...
Tyle bazgrania...
Za (p)odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.
NEOSSS - Nie Mar 01, 2009 03:08
BUMCIO, a rezystory sprawdzales najpierw?
BUMCIO - Nie Mar 01, 2009 10:50
Hmm w sumie to nie sprawdzałem oporników... Bo z tego co tu na forum czytałem to rezystory dotyczyły problemu kiedy przestawał działać 1 bądź 2 bieg lub coś takiego. U mnie natomiast sytuacja wygląda tak, że wszystko sobie śmiga lux, a po jakimś bliżej nieokreślonym czasie zaczyna coś brzęczeć z okolic schowka . Dlatego myślę że to będą łożyska. Bo kiedy prawdopodobnie ostygną to znów wszystko śmiga. Chyba że się mylę? Jakieś sugestie? Schematy, plany?
Pozdrawiam.
NEOSSS - Nie Mar 01, 2009 12:21
BUMCIO, dmuchawa i nagrzewnica bedzie Ci sie trzymac na dole od strony podlogi, i jak chcesz wyjac nagrzewnice, klime i dmuchawe to musisz takze pozejmowac weze oraz wezyki od strony komory
BUMCIO - Nie Mar 01, 2009 21:11
Czyli nie ma możliwości wyciągnięcia silnika samej dmuchawy w celu nasmarowania łożysk? Tylko trzeba demontować całą instalację (dmuchawę, nagrzewnicę i klimę)? Trochę to komplikuje sprawę... Ja robiłem to wg schematu poniżej ale jak już wcześniej wspomniałem niestety coś gdzieś jeszcze trzyma. Może się komuś coś przypomni jak to demontował?
Brt - Nie Mar 01, 2009 21:16
jak się trochę ponagina i ponaciąga te plastiki, to da się wyjąć aczkolwiek ciasno jest. Niestety szczegółów nie pamiętam ..... dawno temu go wyjmowałem
Lechos - Nie Mar 01, 2009 21:20
TU masz cos o tym
R-200 - Nie Mar 01, 2009 22:04
Zgadza się.
BUMCIO - Pon Mar 02, 2009 16:34
Jeszcze małe pytanie... Dostałem się do silnika. Tylko gdzie mogą być łożyska do nasmarowania? Bo szczotki są ok!
sTERYD - Pon Mar 02, 2009 17:57
pewnie są tulejki w tych miejscach gdzie wałek silnika wchodzi w obudowę.
nie smaruj niczym innym niż smar silikonowy, bo spłynie na silnik i będzie "lepiej"
|
|