Zobacz temat - [214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo

spink - Pią Kwi 10, 2009 07:53
Temat postu: [214i 97r] Pilot w Lesznie-zablokowane immo
Witam
Gdzie najbliżej Leszna (WLKP) można uruchomić 214i z 1997 jeżeli padł pilot a brak kodu immo. Albo może gdzieś w pobliżu jest ktoś kto jest wstanie doprowadzić autko do uruchomienia silnika. Sprawa dość pilna, jeżeli ktoś coś wie to można dawać info na numer telefonu 663974156
Dziękuję

arturky - Pią Kwi 10, 2009 09:44

Polecam forumowicza przemo285,

http://forum.roverki.eu/p...wprofile&u=7320

Leszno nie tak daleko Poznania, ale wiadomo kłopot z transportem...

Powodzenia!

Brt - Pią Kwi 10, 2009 09:48

drugą osobą w rozsądnej odległości jest PHJOWI z nowego miasta nad wartą ... kontakt znajdziesz w jego profilu lub na stronie klubowej :ok:
spink - Pią Kwi 10, 2009 12:48

No właśnie ten transport śpiewają za lawetę 350 zł a do Jowiego mam niecałe 90 km więc też szukam tańszej oferty na transport. Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego (Leszno - Nowe Miasto) - termin zaraz po świętach
PTE - Pią Kwi 10, 2009 12:53

Od razu dorób sobie dwa piloty żeby uniknąć takich niespodzianek w przyszłości.
szoso - Pią Kwi 10, 2009 13:06

spink napisał/a:
Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego

po pierwsze jest to trochę niebezpieczne ze względu na odległość holowania a po drugie chyba przepisy ograniczają takie holowanie co do odległości

BoloSr - Pią Kwi 10, 2009 13:32

szosownik napisał/a:
spink napisał/a:
Może ktoś reflektuje pociągnąc mnie na sznurku do Jowiego

po pierwsze jest to trochę niebezpieczne ze względu na odległość holowania a po drugie chyba przepisy ograniczają takie holowanie co do odległości



:shock: nie wolno holować 100 km

szoso - Pią Kwi 10, 2009 14:11

pomimo tego że wiem to od policjanta nie znalazłem przepisu w kodeksie ruchu drogowego zabraniającego holowania 100km czy też więcej :smile:
Art. 31.

1. Kierujący może holować pojazd silnikowy tylko pod warunkiem, że:

1. prędkość pojazdu holującego nie przekracza 30 km/h na obszarze zabudowanym i 60 km/h poza tym obszarem;
2. pojazd holujący ma włączone światła mijania również w okresie dostatecznej widoczności;
3. w pojeździe holowanym znajduje się kierujący mający uprawnienie do kierowania tym pojazdem, chyba że pojazd jest holowany w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim;
4. pojazd holowany jest połączony z pojazdem holującym w sposób wykluczający odczepienie się w czasie jazdy; nie dotyczy to holowania motocykla, który powinien być połączony z pojazdem holującym połączeniem giętkim w sposób umożliwiający łatwe odczepienie;
5. pojazd holowany, z wyjątkiem motocykla, jest oznaczony z tyłu po lewej stronie ostrzegawczym trójkątem odblaskowym, a w okresie niedostatecznej widoczności ma ponadto włączone światła pozycyjne; zamiast oznaczenia trójkątem odblaskowym pojazd holowany może wysyłać żółte sygnały błyskowe w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu;
6. w pojeździe holowanym na połączeniu sztywnym jest sprawny co najmniej jeden układ hamulców, a w pojeździe holowanym na połączeniu giętkim - dwa układy;
7. odległość między pojazdami wynosi nie więcej niż 3 m przy połączeniu sztywnym, a od 4 do 6 m przy połączeniu giętkim, przy czym połączenie jest oznakowane na przemian pasami białymi i czerwonymi albo zaopatrzone w chorągiewkę barwy żółtej lub czerwonej; przepisu tego nie stosuje się w razie holowania pojazdów jednostek wojskowych podporządkowanych Ministrowi Obrony Narodowej.

2. Zabrania się holowania:

1. pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach, chyba że sposób holowania wyklucza potrzebę ich użycia;
2. pojazdu za pomocą połączenia giętkiego, jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika, a silnik jest unieruchomiony;
3. więcej niż jednego pojazdu, z wyjątkiem pojazdu członowego;
4. pojazdem z przyczepą (naczepą);
5. na autostradzie, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.

3. W razie holowania pojazdu w sposób wykluczający potrzebę kierowania nim lub użycia hamulców, rzeczywista masa całkowita pojazdu holowanego nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu holującego.

spink - Pią Kwi 10, 2009 19:26

Temat już nie aktualny. Udało mi się odpalić roverka, telefon do Jowiego i już mam dwa piloty i kod immo. Dzięki za zainteresowanie.
Holowanie jest może i zabronione powyżej 100 km ale jak pan w białej czapce udowodni mi, że holowany jestem właśnie już 100km. Największą wadą holowania jest to (wg mnie):
- holujący samochód ma ciężko i utrudnione jest ruszanie (szarpanie),
- holowany samochód ma słabe hamulce,
- holowany kierowca musi pilnować napięcia linki bo inaczej jest szarpanie,
- przeprawa przez miasto holowanym samochodem to udręka - kiedyś omal nie potrąciłem pieszego będąc właśnie holowanym,
- inni kierowcy nie zwracają uwagi na holowane auta.
To tak offtopic. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie, smsy i inne próby pomocy. Dzięki
Temat do zamknięcia.

AndrewS - Pią Kwi 10, 2009 23:07

na wiekszosc tych niedogodnien przy holowaniu jest recepta, sztywny hol, polecam