|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
![](images/print.gif) |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200]Klucz do śruby antyzłodziejki
Clean - Sob Kwi 18, 2009 17:13 Temat postu: [R200]Klucz do śruby antyzłodziejki Witam pilnie potrzebuje namiar na klucz do oryginalnej śruby zabezpieczającej przed kradzieżą prosze o info na Prv
szoso - Sob Kwi 18, 2009 18:26
a czy czasami ta anty złodziejka nie jest inna w każdym aucie?
właśnie to chyba na tym polega żeby nikt nie przyszedł ze swoim kluczem do nas do auta i nie zapierniczył kół
Clean - Sob Kwi 18, 2009 18:43
nie raczej nie będą w każdym inne ile by musialo być tych kluczy chyb z 10000000byl bym mega wdzięczny jak by ktoś miał coś takiego na zbyciu albo już super był bym wdzięczny gdyby ktoś miał rovera 200 na alusach orginalnych w częstochowie i urzyćzyl mi tego kluczyka celem przerzucenia koła
pietro - Sob Kwi 18, 2009 19:12
kupując zestaw nakrętek powinieneś dostać razem z nimi coś takiego jak numer serii i tylko po tym możesz próbować znaleźć lub odtworzyć Twój klucz zabezpieczający
zouza - Sob Kwi 18, 2009 19:19
Ja nie miałam tego klucza. Sprawę załatwił kawałek rurki ze wspawanymi dwoma prętami Nawet było wielorazowe dopiero w tym roku je wywaliłam
Clean - Sob Kwi 18, 2009 21:05
no ale nawet taka rurka to problem jak to zrobić i gdzie a ja mam flaka i nie mam jak koła przełożyć jeszcze raz prosze o pomoc
Adrian4523 - Sob Kwi 18, 2009 21:33
Zawsze możesz poświęcić zwykły klucz nasadowy i nabić go na tą cudowną śrubę a potem odkręcać grzechotką czy inna pokrętką.
Jeśli nie to życzę powodzenia w szukaniu pasującego do twoich śrub klucza.
SeniorA - Nie Kwi 19, 2009 06:48
wbij w otwór śruby / między ząbki/ przecinak zeszlifowany na szerokość 15.6mm i kluczem płaskim szczękowym za przecinak próbuj odkręcić.Ramię klucza można przedłużyć.
Konix - Nie Kwi 19, 2009 07:42
Możesz wsadzić 2 kawałki twardego grubego drutu stalowego(ale rymło mi się ) we wcięcia w śrubie, dopasować do tego klucz nasadowy i może się odkręci. Sposobem z przecinakiem rozwalisz felgę.
SeniorA - Nie Kwi 19, 2009 09:35
Konix napisał/a: | Sposobem z przecinakiem rozwalisz felgę.
| czm się różni wsadzenie przecinaka na wymiar,od 2 twardych drutów .Jak można rozwalić felgę . Przecinak na największy wymiar otworu , ma zadziałać jak zaczep na występy robocze śruby , a jego prostokątny przekrój umożliwia zadziałanie klucza.
Konix - Nie Kwi 19, 2009 10:47
SeniorA to chyba myślimy o innymrodzaju śruby zabezpieczającej. Mi chodzi o okrągłą która na obwodzie ma 2 rowki, nie są one naprzeciw siebie. W te rowki włożyć twardy drut(średnicy około 3 mm, dobre chyba by było wiertło) i nałożyć na to dość ciasno klucz nasadowy. Drut powinien się zablokować o rowek w śrubie i płaszczyznę wewnętrzną klucza. Wbić można tam tylko coś między rowek i felgę.
SeniorA - Nie Kwi 19, 2009 11:01
Konix napisał/a: | SeniorA to chyba myślimy o innymrodzaju śruby zabezpieczającej. | Tak masz rację. Ja mam na myśli śrubę o wielowpustowym otworze wewnętrznym. Może Clean dokładniej opisze swoją śrubę zabezpieczającą.
szoso - Nie Kwi 19, 2009 11:07
SeniorA napisał/a: | Może Clean dokładniej opisze swoją śrubę zabezpieczającą. |
a może by dał fotkę to i pomysłów na jej pokonanie zrodziłoby się więcej
SeniorA - Nie Kwi 19, 2009 11:24
szosownik napisał/a: | a może by dał fotkę to i pomysłów na jej pokonanie zrodziłoby się więcej |
Zukowaty - Nie Kwi 19, 2009 11:30
Rover miał 3 rodzaje śrub zab. Zadzwoń do Tomiego, PHJOWI lub Przemo285 i się dowiedz. Powinni mieć. Jak nie to na 100% mają w Roscar'ze w Poznaniu. Po weekendzie mógł bym podjechać i się spytnąć co i jak. http://www.roscar24.com/
Clean - Nie Kwi 19, 2009 12:40
ok dzięki za informacje ale sprawa już nie aktualna poszedł w ruch młot i przecinak śruby puściły i po kłopocie dziękuje wszystkim za zainteresowanie
|
|