|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze
leon77 - Wto Kwi 28, 2009 15:09 Temat postu: [R220 SD] problem z hamulacmi tylnie tarcze Byłem dziś u wymiany linek hamulcowych do ręcznego (mam tarcze).Ale ręczny nie działa .
Mechanik mówił że to zaciski i trzeba wymienić . Jeżeli zaczne hamować normalnie (pedałem hamulca)to do końca nie chce zblokować tylnik kół .
Czy ma ktoś takie zaciski lub też wie jak by można je naprawić ?
kuri - Wto Kwi 28, 2009 15:12
Mam podobny problem jak tylko zaciągnę ręczny to prawe tylne koło mi się blokuje też tak miałeś u mnie chyba docisk nie odbija bo koło się grzeje też tak masz
leon77 - Wto Kwi 28, 2009 16:03
jak go kupiłem to miał strasznie słaby ręczny , tAK JAK MÓWISZ nie blokował na tyle aby samochód stał .Podobno tam jest stworzeń i jak się zapiecze to tyłek podobno trzeba wymienic zacisk . Może od samego początku były to zaciski a nie linki . ale mam teraz nowe linki i nic
iktorn73 - Sro Kwi 29, 2009 09:43
Czasem pomaga rozruszanie tłoczka i prowadnic zacisku. Do niektórych marek samochodów można kupić reperaturki,nie wiem jak w Roverze . Nie śpieszcie sie tak z kupowaniem nowego zacisku,najpierw próbujcie naprawić stary.
Brt - Sro Kwi 29, 2009 09:46
zacisk jest dość skomplikowany wewnątrz, ze względu właśnie na mechanizm ręcznego. U siebie lewy wymieniałem niedawno a prawy zaraz po zakupie (4 lata temu). Podejrzewam, ze ten lewy będzie jednak ok a przyczyną problemów była dolna śruba pływająca (mechanizm od ręcznego działa w zacisku i pracuje lekko) Musiałbym go sprawdzić jednak, ale to po weekendzie najwcześniej. Jeśli się okaże sprawny, to będzie stosowne ogłoszenie w giełdzie forumowej
iktorn73 - Sro Kwi 29, 2009 09:51
BRT to zawsze tak ładnie wytłumaczy . Właśnie o śrubę pływającą mi chodziło ale słowo uciekło z głowy . One dosyć często się zapiekają.
rtworek - Sro Kwi 29, 2009 19:57
mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok.
leon77 - Sro Maj 06, 2009 08:10
czy zacisk od 400 do 200 będzie pasował czy ma te same zaciski i czy w hondzie było by to samo ?
[ Dodano: Sro Maj 06, 2009 09:11 ]
cenny tych zacisków są niemożliwe... czy ma ktoś dojscie do tańszych
Brt - Sro Maj 06, 2009 08:11
tak ... w R400 i R200 są te same zaciski
leon77 - Sro Maj 06, 2009 08:42
dzięki , bo moge kupić zaciski za 150 ale to dla mnie troche za drogo
[ Dodano: Sro Maj 06, 2009 09:42 ]
za szt
Brt - Sro Maj 06, 2009 08:46
niestety te zaciski cieżko dorwać i dlatego są drogie za swój podobnie płaciłem ...
mielony22 - Sro Maj 06, 2009 09:29
rtworek napisał/a: | mechanizm pływający to jedno a ręczny to drudie, Ja bym zrobił regeneracje zacisku i przesmarował wszelkie możliwe żeczy. Robiłem to w moim poprzednim aucie i było ok. |
potwierdzam!!!przesmarowac wszystko.ja mialem identyczny problem.jedno kolo sie blokowalo.miala byc to wina linki ale jak sie okazalo takie suchoty w zaciskach byly jak na pustyni.przesmarowane all i teraz chodzi piknie!!!zawsze taniej kupic ze dwie tubki tego smaru do zaciskow niz nowe zaciski i sprawdzic.
|
|