|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander] British racing green
drax - Wto Kwi 28, 2009 19:49 Temat postu: [Freelander] British racing green Szukam farby kolor british racing green oryginalną numer jaki jest na tabliczce to 961 ,nie chcę kupować w mieszalni.Będę wdzięczny za informację gdzie można dostać taką farbę.Samochód mi się trochę porysował i muszę to popoprawiać więc dużo nie potrzebuję.
Lechos - Wto Kwi 28, 2009 20:01
u Tomiego masz http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=710 lub http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=768
SeniorA - Wto Kwi 28, 2009 20:03
Radzę lakier z mieszalni dorobiony . Oryginalny będzie miał już inny odcień .
Rowan - Wto Kwi 28, 2009 20:05
http://allegro.pl/item610...ory_gratis.html
drax - Wto Kwi 28, 2009 20:21
Lechos napisał/a: | u Tomiego |
Dzięki za informację, to jest najlepsza opcja.W mieszalni byłem i dlatego szukam oryginału.
Perez - Sro Kwi 29, 2009 00:49
Ja kupilem z mieszalni i jezeli chodzi o odcien to ok wyszedl, ale niestety jakis matowy cholernik. Wydaje mi sie, ze kolega kiepsko polozyl i dlatego.
SeniorA - Sro Kwi 29, 2009 07:13
drax napisał/a: | to jest najlepsza opcja. | to sie okaże po pomalowaniu.
Zukowaty - Sro Kwi 29, 2009 07:20
SeniorA napisał/a: | drax napisał/a: | to jest najlepsza opcja. | to sie okaże po pomalowaniu. |
Dokładnie. Lakier przez kilka lat już wypłowiał.
Raptile - Sro Kwi 29, 2009 07:36
SeniorA napisał/a: | Radzę lakier z mieszalni dorobiony . Oryginalny będzie miał już inny odcień . |
Ma racje ja zakupiłem u Tomiego zaprawke BRG HFF i niestety był inny odcień. Proponuje ci mieszalnie gdzie dobierają komputerowo
drax - Sro Kwi 29, 2009 08:57
Namieszaliście mi teraz w głowie więc pomimo,że nadal uważam że oryginalny będzie lepszy to zastosuję obie wersje i porównam co wyjdzie lepiej.Pomaluję trochę w mało widocznym miejscu.W mieszalni powiedzieli mi ,ze dokładnie taki sam kolor to się nigdy nie dobierze dlatego chcę zastosować oryginalny.Wydawało mi się ,że najpierw idzie kolor a potem bezbarwny więc w takiej sytuacji kolor który jest pod spodem jest cały czas taki sam a utleniać to się może górna bezbarwna warstwa
sknerko - Sro Kwi 29, 2009 09:13
drax napisał/a: | Wydawało mi się ,że najpierw idzie kolor a potem bezbarwny więc w takiej sytuacji kolor który jest pod spodem jest cały czas taki sam a utleniać to się może górna bezbarwna warstwa |
Ale bezbarwny ci raczej nie wyblaknie nie widziałem zeby lakier z biegiem czasu ciemniał raczej jasnieje i utlenianie klaru na wierzchu powoduje raczej jego matowienie a nie zmianę koloru
drax - Sro Kwi 29, 2009 09:24
No i właśnie o to mi chodzi ,że jeśli zielony jest przykryty bezbarwnym to chyba robi się to dlatego żeby kolor był cały czas taki sam
Perez - Sro Kwi 29, 2009 10:29
drax napisał/a: | No i właśnie o to mi chodzi ,że jeśli zielony jest przykryty bezbarwnym to chyba robi się to dlatego żeby kolor był cały czas taki sam |
W teorii tak, ale z biegiem czasu lakier pod spodem robi sie jasniejszy, a bezbarwny tak jakby znika....... Kiedys kupilem golfa II, na ktorym chyba nie bylo juz bezbarwnego, bo byl matowy i zamiast czerwonego mial prawie rozowy dach....
sknerko - Sro Kwi 29, 2009 12:46
drax napisał/a: | No i właśnie o to mi chodzi ,że jeśli zielony jest przykryty bezbarwnym to chyba robi się to dlatego żeby kolor był cały czas taki sam |
Klar się nakłada żeby uzyskać efekt metalik i żeby ochronić lakier a nie po to żeby koloru nie zmieniał każdy kolor zmieni sie nieważne czy będzie pomalowany bezbarwnym czy nie bezbarwny przepuszcza światło i kolor blaknie koniec trzeba malować kolorem dobieranym w mieszalni bo orginalny zawsze jest ciemniejszy
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 13:48 ]
pereziu napisał/a: | a bezbarwny tak jakby znika....... Kiedys kupilem golfa II, na ktorym chyba nie bylo juz bezbarwnego, bo byl matowy i zamiast czerwonego mial prawie rozowy dach.... |
Znika bo samochody się poleruje a niektórzy polerują mechanicznie i wtedy cały klar zchodzi mam w rodzinie Vectre spolerowaną że klar płatami odłazi
badek - Sro Kwi 29, 2009 13:02
Na kolorek zawsze musisz dac bezbarwny.Efekt polysku daje wlasnie warstwa bezbarwnego.Orginalne kolorki zawsze sa troche matowe i zawsze odroznisz miejsce gdzie bylo pryskane.No i cos chyba nie tak z tym nr koloru.Orginalnie powinne byc 3 litery.
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 14:06 ]
Aj dopiero zauwazylem ze mowimy chyba o freelanderku? To moze maja inne kody
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 14:09 ]
http://www.mgfcar.de/vin/mgfcolours.htm
[ Dodano: Sro Kwi 29, 2009 14:12 ]
Tak freelander ma inne kody.Sorki oto cala lista. http://www.dingocroft.co.uk/paint9993.htm
drax - Sro Kwi 29, 2009 16:36
Wychodzi na to ,że Freelander nie ma koloru British racing green tylko Epsom Green .Na tej drugiej stronie ,którą podałeś jest w tabeli chyba kod literowy HAF pewnie można zastępczo wyszukiwać też po tym.A może gdzieś bliżej można taki lakier kupić bo z Anglii to trochę trudno to sprowadzić.
SeniorA - Sro Kwi 29, 2009 21:42
drax napisał/a: | W mieszalni powiedzieli mi ,ze dokładnie taki sam kolor to się nigdy nie dobierze | Powiedzieli tak dla zabezpieczenia , albo mają słaby sprzęt, albo ich żle zrozumiałeś , bo lakier się dobierze idealnie , tylko trzeba by jeszcze malować w tych samych warunkach co oryginał , a to jest niemożliwe jeśli auto nie było już malowane poza fabryką .Dobry lakiernik zawsze robi lakierem dobieranym komputerowo.
badek - Sro Kwi 29, 2009 21:53
Sprubuj u TOMIEGO moze ma.Jesli nie to pozostaje import albo mieszalnia.Tutaj 300 mil. puszka spraja kosztuje okolo 8 funtow plus przesylka jakies 5 -10 funtow(musialbym sprawdzic).Jesli bedziesz mial problem moze sprobuje pomoc.
drax - Sob Maj 02, 2009 08:54
badek napisał/a: | Sprubuj u TOMIEGO |
Za tydzień ma dać odpowiedź czy będzie miał tą farbę ,jeśli nie uda mi się zdobyć to skontaktuje się z tobą .Potrzebuję kilka setek w puszce a może 1 litr niech leży ,na zapas.
|
|