Zobacz temat - [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.

escatox - Wto Maj 05, 2009 11:56
Temat postu: [214i] Pierścienie, uszczelka - a może swap.
Witam was po dłuższej przerwie...

Niestety ale do pokazania na forum zmusił mnie problem z moim roverkeim....

Objawy:
- spalanie oleju
- dymienie spod korka oleju
- dymienie z rury wydechowej

Diagnoz:
- do wymiany pierścienie
- być może planowanie głowicy
- przy okazji uszczelka pod głowicą.

I teraz mam dylemat...

Robić mojego 1.4 8V czy poszukać czegoś do przekładki...

Problem w tym że nie chcę wkładać w to auto mega kasy,...

Czy jest rozwiązanie pozwalające na swap z 1.4 8V na inny silnik Plug&Play ??

Jakie silniki pasują w miejsce 1.4 8V (oprócz 1.4 8V :mrgreen: ) bez przerabiania mocowania, instalacji i do obecnej skrzyni biegów....

Proszę o porady i mniej wiecej koszty naprawy tego silniczka...

pozdrawiam

Markzo - Sro Maj 06, 2009 14:28

wszystkie K-series czyli: 1.4 "V8" :mrgreen: 1.4 16V, 1.6 16V, 1.8 16V i 1.8 VVC. ;) tzreba tylko coś pomodzić czy immo ale poczytaj bo o tym bylo!
zorq - Pią Maj 08, 2009 08:22

zgadaj się z Foczesem, robił przekładkę na 1.6 16V i jeeeździ ;)
robienie tego silnika raczej bez sensu, z tysiaka będziesz musiał wpakować a jak dobrze poszukasz to w tej kwocie wyrobisz się z przekładką...

escatox - Pią Maj 08, 2009 09:26

Czyli potrzebne:

Silnik K series
ECU

Coś jeszcze ??

Z silnikiem nie będzie problemu bo pracuję w firmie z częsciami, co prawda inna marka ale jadą po części do włoch czy niemiec nie będzie problemu z zabraniem jednego silniczka :D

mam nadzieję że wszystko się uda jak trzeba....

Markzo - Pią Maj 08, 2009 14:10

Silnik iiii....jest sprawa taka, że jak dasz ECU od nowego jest problem z immo:/ dlatego zakładają stary ECU + nowy silnik+ koło zamachowe ze starego. Tak mi się cos kojazy, musisz poczytać bo było o tym.
Szymon - Sob Maj 09, 2009 09:07

Markzo napisał/a:
Silnik iiii....jest sprawa taka, że jak dasz ECU od nowego jest problem z immo:/ dlatego zakładają stary ECU + nowy silnik+ koło zamachowe ze starego. Tak mi się cos kojazy, musisz poczytać bo było o tym.

dobrze gada, polać mu ;)
no i jak będzie 16v to odpowiedni kolektor, bo od 8v nie spasuje.

faecd - Sob Maj 09, 2009 10:24

zorq napisał/a:
tysiaka będziesz musiał wpakować a jak dobrze poszukasz to w tej kwocie wyrobisz się z przekładką...
za tysiaka alll cos za malo jak po mojemu...
maciekwawa - Sob Maj 09, 2009 21:47

moge Ci sprzedac cały silnik 1.4 16v 110tys przebieg stan bardzo dobry z całym osprzętem za powiedzmy 2 tyski. 508 996 444
NEOSSS - Wto Maj 12, 2009 09:35

Wiazke trzeba ciac bo jest troche inaczej do kolektora...