|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160] - takie tyk w silniku...
JeD - Sro Maj 20, 2009 23:59 Temat postu: [MG ZR 160] - takie tyk w silniku... Nie chwaląc się, ale od wczoraj jestem pełnoprawnym posiadaczem Rovera MG ZR 160
Jeździ jak marzenie, pali tak jak powinien, no i ma wnętrze szyte na moją miarę, kolega Wild_weasel nie mieści się w fotel...
Roverek dostał wczoraj nowe oponki, bo semislicki były straszliwie zużyte. W czwartek za tydzień dostanie nowy olej, filtry, rozrząd, klocki i co tam jeszcze.
Pojawił się na razie jeden problem - na zimnym silniku - miga co jakiś czas żółta kontrolka z symbolem silnika (miga jakoś 10 sekund i znika, potem drugi raz, czasem trzeci)- francuski miałem przez 3 lata w szkole, ale nie rozumiem co to znaczy (instrukcja po francusku...). Silnik się rozgrzewa, kontrolka przestaje migać. Na zimnym silnik wyraźnie nie lubi niskich obrotów, pracuje równomiernie dopiero pow 2 tys. jak się rozgrzeje chodzi jak zegarek, poza takim małym przystankiem "na oddech" co jakieś 15 sekund - taką mała przerwę sobie robi, wspomniane "tyk"...
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
Pozdrawiam,
Jędrzej
marcinmarcin - Czw Maj 21, 2009 22:18
Check Engine świadczy o jakimś, może nawet dość poważnym błędzie. Jedź do PHJOWI, masz do niego rzut beretem a zdiagnozuje Ci autko na T4 za 80-100zł ZTCP
Alonzo - Czw Maj 21, 2009 22:27
JeD napisał/a: | Jeździ jak marzenie, pali tak jak powinien, no i ma wnętrze szyte na moją miarę, kolega Wild_weasel nie mieści się w fotel... |
co do przestronności MG ZR- czy jest to bardzo ciasne auto? W tej chwili mam Seicento i szlak mnie trafia. Nie dość ze 2 osobowe to za kierownicą muszę być odsunięty do końca zeby byc prawidłowo ustawionym ale mimo tego czuje się bardzo ciasno
Konrad_Zr160 - Czw Maj 21, 2009 22:34
Po pierwsze to absolutnie nie przekraczaj 2-3 tysiecy na zimnym silniku nigdy w tym aucie dopoki nie zlapie nominalnej temperatury - delikatnie z gazem - przypominam rowniez ze temp plynu chlodniczego to co widzisz niewiele ma wspolnego z temp. oleju, ktory grzeje sie wolniej. Pierwszy krok do uwalenia uszczelki to pranie na zimnym tych silnikow. Pozdr.
kaaaziuu - Pią Maj 22, 2009 12:40
Witam, mi tez zapalila sie ta kontrolka, pojechalem do mechanika, podlaczylismy autko do kompa i pokazalo nam problem z katalizatorem i i skra na 4 cylindrze, chcielismy sprawdzic ta iskre i pozamienialismy swiece, i wtedy mi tez zaczela tak pukac, mysle ze mogl bys sprawdzic swiece, nie wiem odkrecic pozamieniac
wild_weasel - Pią Maj 22, 2009 12:48
JeD napisał/a: | pali tak jak powinien |
tzn. od 8 do nieskończoności
JeD napisał/a: | kolega Wild_weasel nie mieści się w fotel... |
Na moją miarę wnętrze ma MG ZT
Jeśli chcesz postawić autko na T4, to w Poznaniu ma (miał?) komputer użytkownik przemo285. tel. 698363760. (tzn. nie jest to osoba prywatna nieprowadząca działalności gospodarczej, lecz przedsiębiorca T4 odpłatnie ).
Może objawy ustąpią po wizycie w warsztacie w Puszczykowie (i ewentualnej wymianie świec i przewodów WN - masz taki zamiar?).
marcinmarcin - Pią Maj 22, 2009 20:43
wild_weasel napisał/a: | JeD napisał/a:
pali tak jak powinien
tzn. od 8 do nieskończoności |
eeeeetam, przy moim dość ciężkim bucie nie przekroczył nigdy 12,5
[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 20:46 ]
Alonzo napisał/a: | co do przestronności MG ZR- czy jest to bardzo ciasne auto? |
Nie jest bardzo ciasne, ale do super przestronnych też nie należy... najlepiej przymierz się do 200/25 będziesz wiedział od razu czy Ci podejdzie
|
|