Zobacz temat - [R220SDi 98r] Kupno tarcz+ klocki do 800zł
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220SDi 98r] Kupno tarcz+ klocki do 800zł

Kefir_85 - Czw Maj 21, 2009 20:30
Temat postu: [R220SDi 98r] Kupno tarcz+ klocki do 800zł
Mogl by ktos mi pomoc w wyborze jakis sesowny tarcz i klockow(przednich) do autka 220 SDI 98r Cena jaka hm chce dac maksymalnie to 800 zl za calosc i czy wogole jest sens wydawac tyle kasy na hamulce ? Mowie odrazu ze jestem bez pojecia, ale zamierzam sie doksztalcic ;]
faecd - Czw Maj 21, 2009 20:35

zalezy od Twojego stylu jazdy czy chcesz cos ala OEM czy cos mocniejszego do hamowania.

PS uzyj szukajki, znajdziesz duzo ciekawych informacji!

grembi - Czw Maj 21, 2009 20:45

Witaj :)

Bierz ATE zarówno klocki jak i tarcze. Bez problemu znajdziesz i na allegro i na tomateam


Pozdrrówiam

DANTE79R - Czw Maj 21, 2009 20:51

Proponuje klocki EBC Greenstuuf lub redstuff w zależności od tego jak agresywnie jeździsz. Tarcze proponuje Brembo lub podobnie jak klocki EBC. Pozdrawiam
praktis - Czw Maj 21, 2009 20:52

Popieram, tarcze + klocki ATE to bardzo dobry zestaw.
DANTE79R - Czw Maj 21, 2009 20:53

Wszystko znajdziesz na allegro lub w sklepie motoryzacyjnym :)
Kefir_85 - Czw Maj 21, 2009 21:07

Preferuje raczej agresywny styl jazdy ;]
DANTE79R - Czw Maj 21, 2009 21:10

No to klocki EBC Redstuuf, sportowe bardzo dobre koszt około 400zł komplet i tarcze Brembo około 200zł szt

[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 22:11 ]
Miałem taki zestawik w moim Tomim i hamulec miał żyleta

Mayday - Czw Maj 21, 2009 22:36

Ja założyłem Boscha i nie narzekam :)
faecd - Czw Maj 21, 2009 22:40

Ja zaloze zestaw klocko w tarcz EBC ultimax (standard) i sie pochwale jakby co:D
Kefir_85 - Pią Maj 22, 2009 16:04

Ja planuje zakup w przyszlym miesiacu wiec porzgladam sie jeszcze :P
faecd czekam na Twoje relacje z nowy hamulcow :P

gucwiz - Sob Maj 23, 2009 06:23

kolego za kpl na przod ate jesli chcesz to ci moge wyslac za 400 zl za boscha 320 przy zalozeniu ze masz tarcze wentylowane jesli nei to troszke taniej , co do klockow ebc to super sprawa ino to sie montuje jesli naprawde wykorzystujesz 120% mozliwosci swojego auta jesli jestes zainteresowany to na pw
asgard88 - Sob Maj 23, 2009 10:16

Tak samo mam zamiar zmieniac wiec temat sie przyda :mrgreen: Szkoda tylko jedynie ze z tylu bebny.
faecd - Sob Maj 23, 2009 12:05

asgard88, jak masz z tylu bebny to nie laduj kasy w jakies super ultra mega performance urban cruising ala street racing kit:) bo to moim zdaniem troche sie mija z celem.

Standardowe ATE w zupelnosci wystarcza.

Kefir_85 na razie czekam na cewke, bo jak mi zgasl miesiac temu tak do dizsiaj stoi R w miejscu, wiec jak tylko go uruchomie to biore sie za tarczonki i tak circa za 2 tyg beda juz pierwsze relacje i wrazenia:D

asgard88 - Sob Maj 23, 2009 12:41

Dzieki faecd bo myslalem nad czyms takim :mrgreen: ale Skoro mowisz ze nie ma sensu to przymysle to:roll:
faecd - Sob Maj 23, 2009 13:37

asgard88, bo wiesz o co chodzi, z przodu masz super hamulce a z tylu bebny:/ to nie bardzo pasuje. Moglbys w sumie przerobic bebny na tarcze ale to juz rzezba i inwestycja. Ale da sie to zrobic bo hondziarze przerabiali w ten sposob hamulce;)
asgard88 - Sob Maj 23, 2009 15:10

Czytalem o tym tematy i niby sie da jednak troche zachodu z tym jest, narazie jak bede kupowal to tylko przod bo jeszcze inne wydatki zwiazane z Roverkiem mam :razz:



Rozumiem ze tarcze jak i klocki z ATE;>,

Najwazniejsze zeby dobrze hamowaly :lol:

Kefir_85 - Czw Cze 04, 2009 12:43

Zakup pada na tarcze i klocki ATE ;] zaniedlugo montaz ;]
Gadałem z mechanikiem(gosc sie zna rzeczy) na temat bebnow czy sie oplaca przerabiac;] odpowiedzial mi, ze szkoda przerabiac na tarcze z tyl bo i tak wieksza sila hamownia jest z przodu... co w gruncie rzeczy jesli przerobie tyl na tarcze to duzej roznicy nie zobacze miedzy bebnami,a tarczami... Wiec nawet nie bawie sie w przerobke tylnich bebnow;]
Juz wole zainwestowac w cos innego, a zawsze sie znajdzie w autku cos co mozna poprawic;]

Brt - Czw Cze 04, 2009 14:01

Kefir_85 napisał/a:
co w gruncie rzeczy jesli przerobie tyl na tarcze to duzej roznicy nie zobacze miedzy bebnami,a tarczami...

Dokładnie takie same miałem odczucia (jechałem jedna i druga wersją) ... dużo wiecej zależy od użytych klocków z przodu :ok:

Kefir_85 - Pią Paź 02, 2009 20:53

Aa dla przypomnienia :P po zamontowaniu ATE autko staje deba :P opony FULDa Eco control nie zebym staral sie robic jakas reklame :P Tylko czasem musze uwazac na tych z tyl :P bo maja problemy z wychamowaniem :P
Remigiusz - Pią Paź 02, 2009 21:03

Kefir_85, hehe.. dokładnie tak samo odczucie ja mam z ATE przod i tył :wink:
marcin316 - Pią Paź 02, 2009 21:30

Pozwolę sobie podpiąć się do tematu...

Powoli kończą mi się tarcze i klocki w Roverku. Znajomy proponuje mi zmianę na tarcze wentylowane 262mm i założenie zacisków od Hondy Prelude. Podobno umożliwiają założenie klocków o większej powierzchni. Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów spotkał się z tego rodzaju swap'em? Najbardziej zależy mi na informacji, czy nie będzie problemu aby zmieścić te zaciski w feldze 6J15 ET45.

W sumie R45 pomimo pełnych tarcz z przodu i bębnów z tyłu ma przyzwoite hamulce jeśli bierze się pod uwagę "normalną" jazdę, jednak w przypadku konieczności awaryjnego hamowania z wyższych prędkości (sporadycznie przekraczam 120 km/h) czy trudnego terenu (jeśli chce się szybciej pośmigać po krętych drogach) odczuwa się pewien niedosyt. Z pewnością duży udział mają tutaj wyraźnie zużyte tarcze. Niestety nie wiem jakiej marki tarcze i klocki są aktualnie zamontowane.

Czy pchać się w taką "poważniejszą" wymianę czy kierując się powyższymi wpisami wybrać jednak lite tarcze, np. ATE i jakieś dobre klocki?

Znalazłem również taki wynalazek, jednak nie wiem co sądzić o tego typu tarczach.