|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Swap na f22z2
cube83wroc - Pią Cze 05, 2009 21:38 Temat postu: Swap na f22z2 Witam, czy do r600 z silnikiem f20z1 da się wsadzić silnik od accorda f22z2 bez przeróbek mocowań??
pozdrawiam
olekorson - Pią Cze 05, 2009 23:53
tak możesz wkładać silniki z serii F są wymienne miedzy sobą, a nawet można wstawiać silniki z serii H, bo tez są wymienne z seria F np. w rowerku 623si siedzi H23, bez żadnych przeróbek tak samo jest ze skrzyniami biegów jak z silnikami
Perez - Nie Sie 09, 2009 17:26
olekorson napisał/a: | a nawet można wstawiać silniki z serii H |
do serii f wkladanie silnika serii h to malo oplacalny biznes
ja mam serie f i chcialem wkladac h22a JDM ze skrzynia z LSD, ale dowiedzialem sie, ze lepiej kupic R z silnikiem serii h jak wczesniej wspomniany R623 i dopiero robic swapa, bo pasuje jak ulal.
olekorson - Nie Sie 09, 2009 20:40
Jak pisałem już kiedyś gdzieś nie trzeba nic kombinować bo wszystko pasuje jak ulał bo mocowania są te same, no jak chcesz wsadzić h22 ze skrzynia od niego to i tak musisz zmienić półosie, ale tez można zostawić skrzynie od f20z1 bo będzie tez pasować, wszystkie seria f i h sa plug and play. Tez miałem plany na swapa, narazie nie teraz, ale jak coś to bym swapowal na h22 ściągany z Japonii bo tam kompletny swap jest tańszy niż u nas , teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe
zuber84cool - Nie Sie 09, 2009 21:42
olekorson napisał/a: | teraz będę robił swapa hamulców na 282mm dwu tłoczkowe | pochwał się nam z tego zabiegu fotki i jakiś mały tutorial mile widzaine
olekorson - Nie Sie 09, 2009 23:18
Oczywiście ze się pochwale i zrobię tutoriala już prawie wszystko mam skompletowane, jak tylko będę miał wszystko to będą foty i nowy temat na forum, jeszcze w tym miesiącu operacja będzie zakończona , takim czymś to trzeba się pochwalić
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 00:20 ]
Od razu się pochwale kolektorem 4-2-1 w moim Roverku, także zrobię kilka zdjęć jak będę go owijał bandażem termoizolacyjnym
zuber84cool - Pon Sie 10, 2009 00:14
olekorson, wszyscy na to liczymy,pozdro i powodzenia w modach
Perez - Pon Sie 10, 2009 00:47
No ja wlasnie tez bym cos z hamulcami powalczyl, ale nie wiem jak sie do tego zabrac
Marrkus - Pon Sie 10, 2009 21:02
A gdzie dorwałeś zaciski dwutłoczkowe?? One były w jakiś accoradacach mocowane seryjnie???
dobryziom - Pon Sie 10, 2009 21:57
pewnie chodzi o kobylaste ciezkie zaciski z Hondy Legend...
olekorson - Pon Sie 10, 2009 22:03
No widzę ze ktoś jest w temacie, tak od hondy legend bo nie widzę innej rozsądnej cenowo opcji. wystarczy ze się weźmie jarzma od rovera z tarczami 282mm tarcze 282mm i zacisk od legenda tylko trzeba zrobić przedłużki do tłoczków ,bo jest inne grubość tarczy legendzie,żeby tłoczek nie wyskoczył jak się klocek zetrze i po sprawie
dobryziom - Pon Sie 10, 2009 22:10
slyszalem ze nawet przedluzek nie trzeba tylko trzeba pilnowac koncowki klockow bo moze byc lipa
olekorson - Wto Sie 11, 2009 07:12
No można pilnować, ale chyba lepiej zrobić 5mm przedłużki i mieć święty spokój
Perez - Wto Sie 11, 2009 09:38
A od ktorej generacji Legenda?
dobryziom - Wto Sie 11, 2009 10:03
3.2 v6
http://www.allegro.pl/ite..._hamulcowe.html
ewentualnie mozna tez od accorda 3.0L / type R pod tarcze 300mm
http://www.allegro.pl/ite...i_hamulcow.html
Marrkus - Wto Sie 11, 2009 18:05
Już znalazłem
Myślałem że chodzi o zacisk gdzie tłoczki są na przeciwko siebie a nie obok. Na pewno poprawi to skuteczność hamowania ale nie tak gdy tłoczki są w jednej lini prostopadłej do tarczy. Kiedyś oglądałem sobie zabawki od wilwood-a - świetne są ale ceny koszmarne
|
|