Zobacz temat - [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku

3man - Pon Cze 15, 2009 10:36
Temat postu: [R75] Problemy z pompą paliwa w zbiorniku
Witam,
Roverek mi się dusi przy 3000 obrotów. Byłem u mechanika i diagnoza wyszła taka, że prawdopodobnie padła mi pompa paliwa w zbiorniku. Czy ma ktoś dane tej pompy albo informację gdzie mogę takową pompę dostać? Na allegro znalazłem tylko do słabszego silnika i podobno nie pasuje do mojego. Interesuje mnie symbol pompy albo gdzie mogę kupić lub ewentualnie jakiś zamiennik.
I jeszcze jedno pytanko gdzie mogę dostać amorki na tył do wersji kombi?

Pozdrawiam wszystkich.

Pino - Pon Cze 15, 2009 10:45

wszystko najprawdopodobniej u Tomiego, http://www.tomateam.pl/ :grin:
3man - Pon Cze 15, 2009 11:07

Pupcia. :( W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły?

szoso - Pon Cze 15, 2009 11:33

3man napisał/a:
Pupcia. :( W sklepie online nie ma ani pompy ani amorków. Na razie napisałem wiadomość z zapytaniem i zobaczymy.
Jakieś inne pomysły?

Tomi ma dużo roboty więc radzę zadzwonić to szybciej się czegoś dowiesz :wink:

3man - Pon Cze 15, 2009 11:34

telefon wyłączony :(
szoso - Pon Cze 15, 2009 11:38

3man napisał/a:
telefon wyłączony :(

musisz próbować bo czasami ciężko jest się dodzwonić,obciążenie sieci :wink:

Brt - Pon Cze 15, 2009 11:43

szosownik napisał/a:
obciążenie sieci ;)
no i Zlot dopiero wczoraj się skończył ;) :D
pietuszka - Wto Cze 16, 2009 09:54

3man ,dławi się czy gaśnie ,u mnie na kompie też pokazał że pompa zew.załatwiłem wymieniłem i lipa,okazało się że wtrysk przelewał,dałem do pompiarza zregenerował mi wszystkie koszt ok 1 tyś i jeżdzi jak ta lala nie pchaj się w koszty pompy paliwa od 200 do 1400 zł,ja kupiłem na początku pompę pierburga 600 bez sensu,na początku kom. pokazał 3 błędy pompa za małe ciśnienie 400 kmpa ale te pompki same sobie ustalają ciśnienie w zależności od zapotrzebowania,ciśnienie na magiatrali i czujnik ciśnienia pompy ciśnieniowej,a amorki to zamów u tomateam porządny facet i nie drogi
Rowan - Wto Cze 16, 2009 10:17

pietuszka, ma rację problemem nie jest pompa paliwa, jeśli się dusi, to prędzej będzie filtr zatkany, w co nie wierzę. Masz problem z utrzymaniem wysokiego ciśnienia, raczej któryś wtrysk przepuszcza.
3man - Wto Cze 16, 2009 19:12

Ale byłem u machera. pomierzył mi ciśnienia na pompach i na pompie przed filtrem (swoją drogą jak wyskoczył problem to jako pierwszy wymieniłem) uzyskuje ciśnienie 2 atm. ale w czasie jazdy właśnie gdy wciskam pedał gazu do dechy i obroty wkręcają się na 3 tyś zaczyna się dławić tzn chce jechać a nie może jakby go coś za dupę trzymało ( taki sam efekt jest jak kończy się gaz w butli a chce człowiek przyśpieszyć i tylko słychać buczenie głębsze silnika spod maski a samochód wręcz zwalnia). tak więc na kompie w momencie gdy zaczyna się dławić ciśnienie spadało poniżej 2 atm. a nie powinno. Facio dobrał się do pierwszej pompy w zbiorniku i wyszło że ona wogóle nie podaje paliwa. tzn tak jakbym jeździł tylko na pompie tej która znajduje się przy filtrze. jak włączam zapłon i pompa zaczyna pracować tzn ssać paliwo ( którego nie podaje pierwsza pompa ze zbiornika) to słychać teraz takie bulgotanie jakby w paliwie było pełno bąbelków powietrza. tak że stawiamy na pompę tą w zbiorniku. Już ktoś z allegro poradził mi żebym dobrał się do zbiornika i na wieczku od pompy jest podobno napisany numer i muszę szukać pompy z tym numerem. Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne. No nic dzisiaj cały dzień byłem w Wawce więc dopiero jutro się do niej dobiorę.
Rowan - Sro Cze 17, 2009 09:32

3man, też to przerabiałem, pompa w baku pracuje troche inaczej niż to sobie wyobrażasz. Fakt trzeba ją wymienić jeśli nie pracuje, ale ona nie ma nic wspólnego z dławieniem, raczej opiłki z tej pompki poszły Ci w układ wysokiego i masz to co u mnie. W najlepszym wypadku przypchało zawór wysokiego ciśnienia, a w najgorszym poszło we wtryskiwacze.
3man napisał/a:
Podobno są 3 rodzaje pomp do CDT i nie są wymienne.

Tutaj rzeczywiście pojawia się problem. Ja kupiłem na allegro zamiennik za 170zł (oryginał jak pytałem w BMW w Kielcach 550zł :shock: ) Tyle, że ten zamiennik był trochę grubszy średnicą i nie wchodził w ten dwuczęściowy koszyk, więc to przerobiłem, wyrzuciłem tę dolną część koszyka, a w górnej wypiłowałem minimalnie, bo różnica była naprawdę minimalna, ale nie chciała wejść jednak.