|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25 2,0 idt '01 ]
rafal01 - Czw Cze 25, 2009 18:23 Temat postu: [Rover 25 2,0 idt '01 ] Może mi powiecie czy wasze roverki też tak słabo idą ciągną do 2000 obr/min.Dodam że przepływka bosha nowa i węże od intercoolera sprawdzone zaczyna ciągnąć dopiero od 2400 obr/min a tak to jak bym zwykłym dieslem jechał.I jak dodam gwałtownie gaz z wolnych obrotów to dopiero po chwili reaguje.Czy u was tez tak jest bo nigdy nie jeżdziłem innymi roverkami.
seyfer - Czw Cze 25, 2009 18:35
witam, z Chełmna akurat mam mojego R
Co do przyspieszenia to racja jest on dosyć słaby ale da się przeżyć. W twoim przypadku trochę późno łapie turbinka radziłbym sprawdzić kąt wtrysku bo on może mieć winę w gorszym przypadku turbo ale to gorszy scenariusz..
hrv - Czw Cze 25, 2009 23:19
Radze podpiac pod komputer,raczej bedzie to zly kat wtrysku badz regulacja rozrzadu.
Depnij mu na wolnych obrotach i daj znac do ilu obrotow sie kreci.
Porownaj jeszcze zachowanie auto z odpieta przeplywka, wiem ze masz nowa, ale sprawdz.
bociannielot - Pią Cze 26, 2009 09:41
no w zasadzie powinien ozywac przy okolo 2000 obrotow - wtedy lapie turbo i silnik ozywa - tak jest u mnie i mimo iz nie lata jak powinien, czuc to wyraznie - powodzenia
rafal01 - Sob Cze 27, 2009 11:08
Kręci się bez problemów do 5000 tys.Dodam że pali mi 9 litrów ON na 100 km przy normalnej jeżdzie.Czy przez zły kąt wtrysku mogło by spalanie aż tak wzrosnąć?
hrv - Sob Cze 27, 2009 12:05
Moze to byc wina lejacych wtryskow badz problem lezy w pompie.Przeszukaj forum,ktos ostatnio rozwiazal problem w bosch service w Kaliszu.
DANTE79R - Sob Cze 27, 2009 13:30
a przy ilu odrotach załącza się wam turbina? bo mam trzech kumpli którzy mają R45 idt i każdemu łapie powyżej 2000 obrotów
rafal01 - Sob Cze 27, 2009 18:01
A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu.
lineumaciel - Pon Cze 29, 2009 07:41
rafal01 napisał/a: | A co może oznaczać chmura białego dymu po odpalaniu.Bo od 2 tygodni jak zauważyłem że jak wrócę z trasy i chce go zapalić za jakąś godzinkę, oczywiście jest jeszcze ciepły to muszę go przytrzymać na rozruszniku a wtedy jak zaskoczy to pojawia się właśnie ta chmura białego dymu. |
Dla mnie to wygląda na rozrząd i kąt wtrysku. U mnie dymił na biały gdy przy wymianie pasków przestawili mi rozrząd o jeden ząbek. Proponuje podjechać na komputer. Teraz póki jest ciepło nie będziesz miał problemów z odpaleniem, gorzej będzie gdy zrobi się zimno. Odpalenie Roverka staję się wręcz nie możliwe.
rafal01 - Pon Cze 29, 2009 12:05
Dzięki też doszedłem do tego wniosku że to kąt wtrysku,ale mam kolejny problem kto mi go ustawi w Bydgoszczy lub okolicach.Dodam że mieszkam w Chełmnie i tu to nawet żaden mechanik nie ma programu do Rovera.Oczywiście chodzi mi o jakiś tańszy warsztat.
seyfer - Pon Cze 29, 2009 12:16
może zadzwoń do któregoś z polecanych zakładów czy nie maja tesbooka czy kts'a ?
btw. Duzo tam po Chełmnie roverów jeszcze jeździ ?
barszczyk - Pon Cze 29, 2009 18:43
Witam,
mam podobne objawy z tym, że mi nie dymi, a kąt wyprzedzenia wtrysku był skorygowany przy wymianie rozrządu (3mc temu)
możesz spojrzeć na to cudo z tyłu silnika -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=41731
i powiedzieć mi czy się Tobie to porusza jak przygazujesz??
rafal01 - Sro Lip 01, 2009 22:08
Dziś byłem ustawić kąt wtrysku i chciałem żeby mi ustawił w granicach 2-4 stopni a mechanik mówi że się nie da i ustawił 0,5 i mówi że to maks jaki może wycisnąć.Ciekawi mnie czy to prawda bo jak narazie odpala dobrze jak jest ciepły i nie puszcza chmury dymu.Może pasek przeskoczył o jeden ząbek i nie można więcej ustawić.
virusek123 - Sro Sie 19, 2009 21:03
to napewno nie jest normalne ze tak pali, a ze opuznienie jest w pedale gazu i po 2000 wkreca sie to norma ten diesel tak ma
|
|