Zobacz temat - [Freelander] Przekładka wycieraczek
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander] Przekładka wycieraczek

SyntaX - Czw Lip 16, 2009 11:41
Temat postu: [Freelander] Przekładka wycieraczek
Witajcie.
Jako że kończę poprawiać auto Taty po niezbyt estetycznie zrobionej przekładce.
(Mechanicznie zrobili super - więc nic do nich nie mam) niestety nie maja poczucia estetyki.
i mam co nieco porozbierane postanowiłem zrobić foto poradnik jak przełożyć mechanizm wycieraczek tak by było to dobrze zrobione.
Wiele osób mówi że się nie da, a ja mówię bzdura da się.
Trochę inwencji, dobra spawarka, trochę lakieru, szlifierka kątowa jakieś 3-4 godzinki i gotowe.
Pierwsze od czego musimy zacząć to wyjecie starego mechanizmu.
Następnie należy rozwiercić oryginalne mocowanie blachy na której siedzi silnik i przesunąć ja o długość tej blachy jednocześnie odwracając o kąt 180 stopni.
Widać to doskonale na zdjęciach gdzie są otwory po starych nitach.
W samym mechanizmie przestawiamy ramię ogranicznika o 180 stopni (Taka środkowa śrubka w mechanizmie)
Następnie należy dokonać odpowiedniego przedłużenia kabli na drugą stronę.
Nie pamiętam już czy przepinałem coś na kostce, ale to już sobie sprawdzicie.
Reszta to już dopasowywanie ramion, ale to dokładnie widać na zdjęciach.
Najważniejsze jest odpowiednie dorobienie tego uchwytu przy błotniku tak by w pełnym zakresie pracy nic nie obcierało.

czarnyczarny22 - Pią Wrz 18, 2009 11:42
Temat postu: Re: [freelander] Przekładka wycieraczek
SyntaX napisał/a:
Witajcie.
Jako że kończę poprawiać auto Taty po niezbyt estetycznie zrobionej przekładce.
(Mechanicznie zrobili super - więc nic do nich nie mam) niestety nie maja poczucia estetyki.
i mam co nieco porozbierane postanowiłem zrobić foto poradnik jak przełożyć mechanizm wycieraczek tak by było to dobrze zrobione.
Wiele osób mówi że się nie da, a ja mówię bzdura da się.
Trochę inwencji, dobra spawarka, trochę lakieru, szlifierka kątowa jakieś 3-4 godzinki i gotowe.
Pierwsze od czego musimy zacząć to wyjecie starego mechanizmu.
Następnie należy rozwiercić oryginalne mocowanie blachy na której siedzi silnik i przesunąć ja o długość tej blachy jednocześnie odwracając o kąt 180 stopni.
Widać to doskonale na zdjęciach gdzie są otwory po starych nitach.
W samym mechanizmie przestawiamy ramię ogranicznika o 180 stopni (Taka środkowa śrubka w mechanizmie)
Następnie należy dokonać odpowiedniego przedłużenia kabli na drugą stronę.
Nie pamiętam już czy przepinałem coś na kostce, ale to już sobie sprawdzicie.
Reszta to już dopasowywanie ramion, ale to dokładnie widać na zdjęciach.
Najważniejsze jest odpowiednie dorobienie tego uchwytu przy błotniku tak by w pełnym zakresie pracy nic nie obcierało.

>>>> Zdjęcia <<<<
Witaj SyntaX wczoraj próbowałem przełożyć mechanizm wycieraczek no i klapa :???: poddałem się bo stwierdziłem że się nie da :/ Byłbym bardzo wdzięczny jeśli byś wysłał fotki z Twojej przekładki na mój adres adamtrzyna@interia.pl pozdrawiam
SyntaX - Wto Lis 24, 2009 14:31

Tak to ma wyglądać po zamontowaniu.