|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ R 416 Si ]pasek od alternatora i inne problemy
Barosz1990 - Wto Sie 04, 2009 21:02 Temat postu: [ R 416 Si ]pasek od alternatora i inne problemy witam
po kolei moje problemy:
1. pasek od alternatora. był luźny i przy odpalaniu ślizgal się. próbowaliśmy go naciągnąc ale to już jest na full. więcej nie ma z czego. wymieniać ? jaki koszt?
2. kolega w innym temacie opisywał podobny ale nie wiem czy identyczny problem. nie wsłuchiwałem się na biegach ale na luzie po wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła piszczy coś. non stop. mechanik twierdził że łożysko na sprzęgle , poprzedni właściciel że łozysko na skrzyni biegów było wymieniane i się jeszcze nie ułożylo.
3. pasek rozrządu. nie sprawdzałem jeszcze po zakupie czy jest do wymiany czy nie ale jak już wymieniać to sam pasek czy odrazu cały komplet ( pasek , rolki , napinacz itp. ) jaki koszt ?
4. linka od ręcznego. poprostu dźwignia od ręcznego przez pierwszy cm jest luźna lekko chodzi , kontrolka się nie odpala. dopiero po ok.2 cm zaskoczy ręczny. jaki jest ręczny ?
Lechos - Wto Sie 04, 2009 21:17
ad 1. okolo 40 zyla
ad 2. wychodzi na to, ze lozysko oporowe (tam nie ma sie co ukladac)
ad 3. wymieniac komplet (pasek, rolka napinajaca, pompa wody) od razu wymien uszczelniacze na walkach od strony rozrzadu. Co do ceny kuknij na allegro.
ad 4. masz TU opisane jak sie reguluje hamulec reczny.
truten23 - Sro Sie 05, 2009 09:39
Napisałem w jednym z komentarzy:
Chłopaki, ale np. jak macie tarczowe z tyłu, to w zaciskach jest mechanizm samo-naciągu. Jeśli naciągaliście sobie linkę przy rączce, to zdejmijcie koło i sprawdźcie, czy ta dźwigienka którą ciągnie linka ma pełen zakres ruchów. Żeby ten mechanizm zadziałał, ta dźwigienka musi cofnąć się do końca, a nie np. do połowy. Wewnątrz zacisku jest taki popychacz z gwintem i zapadką. To poprostu musi się móc obrócić o odpowiedni kąt.
Oczywiście, ten mechanizm nie może być zapieczony
|
|