Zobacz temat - [Rover 416Si 1.6 16V 97r] filtr paliwa.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 416Si 1.6 16V 97r] filtr paliwa.

kostas - Czw Sie 06, 2009 13:38
Temat postu: [Rover 416Si 1.6 16V 97r] filtr paliwa.
Witam.
Kupilem sobie filt paliwa i planuję go samodzielnie zmienic, jak to zrobic? czy są jakies "kruczki" o których powinienem wiedziec? czy po prostu wykrecam stary filtr i wkrecam nowy?

kasjopea - Czw Sie 06, 2009 13:41

kostas, po pierwsze napisz w temacie czego on dotyczy.
Po drugie wymiana filtra to pikuś :wink:

staf - Czw Sie 06, 2009 13:52
Temat postu: Re: [Rover 416Si 1.6 16V 97r]
kostas napisał/a:
Witam.
Kupilem sobie filt paliwa i planuję go samodzielnie zmienic, jak to zrobic? czy są jakies "kruczki" o których powinienem wiedziec? czy po prostu wykrecam stary filtr i wkrecam nowy?

Napewno sobie poradzisz nie ma tam nic czego mógłbyś się obawiać :mrgreen:

kostas - Czw Sie 06, 2009 14:01

ok dzieki. :)
borsi - Czw Sie 06, 2009 14:03

Czyli co...przemieniam przeewody tylko i nic nie musze pompować zalewać itd ? tak
Lechos - Czw Sie 06, 2009 14:28

nie znow taki pikus ;) te nakreteczki lubia dobrze trzymac i trzeba uwazac aby przewodu nie ukrecic lub nie zorac tej nakretki.
DANTE79R - Czw Sie 06, 2009 16:56

myślę że kolega kostas niczego nie zepsuje, wymiana jest prosta jak... wiecie co :)
mpg - Czw Sie 06, 2009 17:32

Potrzebny będzie drugi klucz do kontrowania, żeby, jak już wspomniano, niczego nie ukręcić.
Według instrukcji dokręcać należy momentem 30 Nm.

Przydatna będzie też szmatka na rozlewającą się benzynę. (lepiej nie wymieniać przy gorącym silniku).

borsi - Sob Sie 08, 2009 00:56

ale nie wyleci mi cały bak tylko to co w przewodach i filtrze nie koledzy ?
Lechos - Sob Sie 08, 2009 06:39

zgadza sie
staf - Sob Sie 08, 2009 07:02

jakub333 napisał/a:
ale nie wyleci mi cały bak tylko to co w przewodach i filtrze nie koledzy ?

Nie panikuj...Bierz sie za robote :mrgreen:

cortex - Sob Sie 08, 2009 09:19

jak poluzujesz tą mniejszą śrubke u góry to paliwo zacznie tryskać w góre z filtra, ale to normalne. tak jak pisali wyżej uważaj zeby nie ukręcić nic bo ja wczoraj wymieniałem u siebie filtr paliwa i nakrętki te małe były dośc mocno dokręcone. a jak wyjąłem stary filtr to okazał sie oryginalnym MG ROVER czyli chyba z 90 000km temu był wymieniany :mrgreen: