|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Luźny lewarek zmiany biegów
Phillippe - Pon Sie 31, 2009 10:57 Temat postu: [R620] Luźny lewarek zmiany biegów Porównałem to spostrzeżenie w Hondzie Accord i swoim Roverze. U mnie lewarek na pierwszym biegu lata tak luźno, jakby był na jałowym. U znajomego zaś biegi wchodzą pewnie, sztywno lecz delikatnie i da się bez problemu rozpoznać jaki bieg jest wrzucony. Uprzedze, że wszystkie łączenia na wodzikach robiłem tydzień temu i problem jak był, tak jest. Jakie są wasze pomysły?
Brt - Pon Sie 31, 2009 21:54
Phillippe napisał/a: | Uprzedze, że wszystkie łączenia na wodzikach robiłem tydzień temu i problem jak był, tak jest. Jakie są wasze pomysły? |
Jeśli zrobiłeś mniej więcej to co jest opisane w tym artykule:
http://www.roverki.pl/zro...ml#comment-1729
i dalej jest luźno, to nie mam pojęcia o co kaman
Phillippe - Wto Wrz 01, 2009 06:42
Zrobiłem jak w tutorialu. Gdy zmieniałem biegi w Accordzie myślałem, że to jakaś pomyłka. Przecież skrzynia to ta sama 5biegówka.
Może coś bezpośrednio w skrzyni się dzieje?
Brt - Wto Wrz 01, 2009 09:13
a w jakim accordzie 2.0Si ... .... a jeszcze jedno mi przychodzi do głowy ... nie masz czasem luzu na wejściu do skrzyni .. już za krzyżakiem Tzn. ze skrzyni wychodzi trzpień z otworem i na niego nachodzi tuleja od elementu krzyżaka też z otworem, w tym otworze jest taki bolec a po przeróbkach często jest to miejsce skręcane na śrubę ... u Skiby właśnie w tym miejscu był luz i niestety nawet minimalny luz w tym miejscu przekłada się na spory luz na samym drążku Jeśli tam jest ok, to chyba pozostaje tylko wnętrze skrzyni. Dodam jeszcze, że przy skrzyni PG1 niestety nie da sie całkowicie usztywnić drążka ... wynika to z konstrukcji całego układu zmiany biegów niestety
Phillippe - Wto Wrz 01, 2009 18:13
Widzę, że wymieniany był wodzik, bo jest jeszcze czysty, nówka. Znajomy ma Accord 2.0i i również PG1, w Vitesse jedyną różnicą jest dodany obok Torsen ale nie na tym rzecz polega. Jeszcze dzisiaj zobaczę ten trzpień z otworem wychodzący ze skrzyni.
wojtas_77 - Sro Wrz 02, 2009 06:39
U mnie tez "lata"delikatnie drazek moze to jest normalne w Ti?
Phillippe - Sro Wrz 02, 2009 13:12
wojtas_77, nie jest to normalne, dlatego że konstrukcja skrzyni PG1 w Rover i Honda to dokłdanie to samo. Notabene mechanizm wybierania biegów również jest taki sam- mocowania, wodzik, lewarek...
Ciekawi mnie jak to wygląda w skrzyni biegów, co powoduje luzy?
Rzeczywiście Brt, jest luz na bolcu w trzpieniu od skrzyni. Jak to zniwelować?
Marrkus - Sob Wrz 05, 2009 22:26
tylko accord z silnikiem diesla ma ta samą skrzynie pg1 pozostałem modele (czyt. wszystkie benzynowe 1.8 2.0 2.3 ) miały całkowicie inną skrzynię.
W R600 pg1 była w SDi i w Ti
tomii620si - Pon Paź 28, 2013 16:37
ODKOP
Kupiłem na dniach Ti i mam takie luzy.. Autosan racing także może ktoś wpadł na dobry pomysł jak to usunąć ? Bo wbijam np. 5 bieg a gałka wraca prawie na pozycje 3'ki..
Brt - Wto Paź 29, 2013 16:02
a czytałeś artykuł z linku wyżej (2 post)
tomii620si - Sro Lis 06, 2013 12:40
Chętnie bym zobaczył jakby tylko mi program antyspamowy nie ukrywał linków na forach. Skapnąłem się nie dawno i zamieniłem go na AdBlock i już mi pokazało link.. Sory za nie potrzebny odkop
thorm - Sro Lis 06, 2013 15:35
problem jest na wałku wychodzącym ze skrzyni dobry patent jest wsadzić śrubę fi 8 i skręcając mocno mam 2 skrzynie i w obydwóch ten sam problem po przeróbce chodzą idealnie
tomii620si - Sro Lis 06, 2013 23:11
Ech... Kupie wtrysk od beny i dopiero ruszę swoje Ti to pojade na kanał i ogarnę temat optycznie co i jak
thorm - Sob Lis 09, 2013 14:55
miałem problem z wtryskiem nie podawał pb okazało się ze był zapchany po czyszczeniu chodzi prawie 2 rok potrafią się zapchać jak jeździsz na lpg dużo i nie jeździ się codziennie te 5-7 km dziennie na pb
|
|