|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problemy z ssaniem
bakan30 - Nie Wrz 06, 2009 07:14 Temat postu: [R75] Problemy z ssaniem Witam. Mam pytanko dotyczace ssania- Juz pisalem jakis czas temu,ze mam problemy z ssaniem- rano po odpaleniu auta obroty wchodza na 600 i tak juz zostaje. Krokowiec sprawny ,przepustnica czysta i jest ok.Podpinalem pod kompa to wyskoczylo,ze mam uszkodzona sonde=== czy sonda tez ma wplyw na ssanie ? Jeszcze jedno wymienilem popychacze hydrauliczne,ale po rozgrzaniu silnika delikatnie puka w silniku--- slychac to tak jak popychacz. Dbam o auto i martwie sie tymi pukami. Bylem u cenionego mechanika powiedzial mi ,ze ma prawo delikatnie pukac taka konstrukcja silnika,ale to jego zdanie. Pali idealnie wchodzi na obroty bez problemu--- Czy jest czym sie martwic?
[ Dodano: Nie Wrz 06, 2009 08:40 ]
bakan30 napisał/a: | Witam. Mam pytanko dotyczace ssania- Juz pisalem jakis czas temu,ze mam problemy z ssaniem- rano po odpaleniu auta obroty wchodza na 600 i tak juz zostaje. Krokowiec sprawny ,przepustnica czysta i jest ok.Podpinalem pod kompa to wyskoczylo,ze mam uszkodzona sonde=== czy sonda tez ma wplyw na ssanie ? Jeszcze jedno wymienilem popychacze hydrauliczne,ale po rozgrzaniu silnika delikatnie puka w silniku--- slychac to tak jak popychacz. Dbam o auto i martwie sie tymi pukami. Bylem u cenionego mechanika powiedzial mi ,ze ma prawo delikatnie pukac taka konstrukcja silnika,ale to jego zdanie. Pali idealnie wchodzi na obroty bez problemu--- Czy jest czym sie martwic? | dodam,ze jest to silnik 1800.. 2000 rok
sknerko - Nie Wrz 06, 2009 10:02
Sonda będzie miała wpływ na ssanie tyle że nie jestem pewien czy aż taki.
Pukaniem się nie przejmować te typy tak mają
SeniorA - Nie Wrz 06, 2009 10:39
bakan30 napisał/a: | czy sonda tez ma wplyw na ssanie ? | czujnik tlenu działa prawidłowo po nagrzaniu się ( ~ 350 st.C ) i wpływa na działanie silnika tylko w pewnych warunkach jazdy tzn. przy niewielkich i stałych prędkościach.Niesprawność sondy raczej powoduje wzbogacenie mieszanki i dlatego np. jest elektronicznie odłączana przy hamowaniu silnikiem by zapewnić płynność reakcji silnika na naciśnięcie pedału gazu.
|
|