|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Górna osłona silnika
dr - Sob Wrz 19, 2009 16:57 Temat postu: [R600] Górna osłona silnika Witam
Zastanawiam się czy można jeździć bez górnej osłony silnika? Czy po rozgrzaniu nie spowoduje to przypalenia tej osłony przyczepionej pod maską? Wiem że na krótkim dystansie nic się nie dzieje ale czy na dłuższej trasie będzie ok?
Pozdro
kipy - Sob Wrz 19, 2009 17:40 Temat postu: Re: [R600SDI] Górna osłona silnika
dr napisał/a: | Witam
Zastanawiam się czy można jeździć bez górnej osłony silnika? Czy po rozgrzaniu nie spowoduje to przypalenia tej osłony przyczepionej pod maską? Wiem że na krótkim dystansie nic się nie dzieje ale czy na dłuższej trasie będzie ok?
Pozdro | Witam ja mam roverka 200 sdi i jeżdże bez osłony od około roku i jest w porządku, nawet po dłuższej trasie nic się nie przytapia
dr - Sob Wrz 19, 2009 18:36
Dzięki, na taką odpowiedź liczyłem
PopaY - Sob Wrz 19, 2009 18:42
Ja mam osłonę i jeżdżę z nią od 3 lat (była od zawsze). M.in. 1700km na trasie, kilka przystanków po drodze - nic się nie stało Nie masz się co martwić
dr - Nie Wrz 20, 2009 09:12
Cytat: | Ja mam osłonę i jeżdżę z nią od 3 lat (była od zawsze) |
Ja też mam osłonę, ale ostatnio częściej grzebie przy silniku a przez ciągłe odkręcanie jej i przykręcanie ukręciłem jeden gwint Dlatego moje pytanie brzmiało, czy mogę przez jakiś czas jeździć bez niej żeby mieć swobodny dostęp bez ciągłego zdejmowania?
szoso - Nie Wrz 20, 2009 16:04
dr napisał/a: | czy mogę przez jakiś czas jeździć bez niej żeby mieć swobodny dostęp bez ciągłego zdejmowania? |
ja jeżdżę z nią i bez niej to zależy
też mam gwint ukręcony w tej śrubie z przodu ale jakoś sobie poradziłem i jest dobrze
filo - Nie Wrz 20, 2009 21:51
Bez osłony jeździłem jakoś po zimie chwile i nic się nie działo.
A co do tych szpilek to ja je wykręciłem i znajomy mi dotoczył za flaszkę więc żaden problem...
dr - Pon Wrz 21, 2009 08:29
filo,
Cytat: | A co do tych szpilek |
Jakich szpilek? ja mam 3 śrubki.
U mnie ukręcony jest gwint w silniku, śruba okazała się wytrzymalsza, więc najpierw będę musiał spróbować przegwintować a potem dobrać odpowiednią śrubkę. Tak czy inaczej na 2 śrubkach też się trzyma.
Wczoraj przejechałem 100km na trasie i nic się nie stało, czyli prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie.
Brt - Pon Wrz 21, 2009 08:34
dr napisał/a: | prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie. |
oprócz zwiększenia hałasu nic się nie stanie podczas jazdy bez tej osłony.
szoso - Pon Wrz 21, 2009 08:38
dr napisał/a: | ja mam 3 śrubki. |
3-cią mam przewierconą na wylot i wkręcona śrubka 10-tka bo wkręt oryginalny nie trzymał
Cytat: | czyli prawdopodobnie głównym zadaniem tej osłony jest wyciszenie. |
nie tylko,chodziło również o wygląd
filo - Pon Wrz 21, 2009 17:49
dr napisał/a: | Jakich szpilek? ja mam 3 śrubki |
Ja mam szpilki-w silnik wkręcane na gwint coś koło śruby 12 a z drugiej całą osłonę przykręcam nakrętką 10 lub 10/8 nie pamiętam już...
|
|