|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r214 16v] trzyma wysokie obroty. krokowiec?
kowal_ldz - Sro Wrz 23, 2009 19:55 Temat postu: [r214 16v] trzyma wysokie obroty. krokowiec? witam, mam problem z obrotami. przy przeciągnięciu autka na biegu, obroty nie chcą spadać. mechanik stwierdził, że pewnie blokuje się silniczek krokowy. czy są to objawy problemów z silniczkiem czy bardziej z potencjometrem przepustnicy?
ps. czy silniczek krokowy 1.4 8v różni się od 1.4 16v?
keczu - Sro Wrz 23, 2009 20:01
kowal_ldz napisał/a: | że pewnie blokuje się silniczek krokowy. | I pewnie ma racje. Popraw temat. Pozdr.
Lechos - Sro Wrz 23, 2009 20:19
kowal_ldz napisał/a: | że pewnie blokuje się silniczek | lub przepustnica
darek_wp - Sro Wrz 23, 2009 20:19
poszukaj na forum - jest mnóstwo tematów na temat czyszczenia krokowca - temat prosty do zrobienia samemu (tak jak i czyszczenie przepustnicy)
kasjopea - Sro Wrz 23, 2009 20:28
kowal_ldz, proszę poprawić temat zgodnie z Zasadami Kącika.
kowal_ldz - Sro Wrz 23, 2009 22:17
o kurcze, taki byłem skupiony wertując forum, że sedno tematu przeoczyłem przepraszam i obiecuję poprawę czytałem o czyszczeniu ale z doświadczenia wiem, że prędzej trzeba coś wymienić niż wyczyścić
a jak z krokowcem? od 8v pasuje do 16v?
sTERYD - Sro Wrz 23, 2009 22:41
kowal_ldz napisał/a: | a jak z krokowcem? od 8v pasuje do 16v? |
nie koniecznie... zależy jaki 8v i jaki 16v jeśli wygląda tak samo to pasuje
pawel.o83 - Czw Wrz 24, 2009 08:40
najpierw przeczyść krokowca i przepustnice, a jak to nie pomoże to dopiero zastanów sie czy go wymienić. na 99% wystarczy przeczyścic bo jest zasyfiony sadzą
Vaticinator - Czw Paź 01, 2009 11:15
Ja jeszcze dorzucę inną możliwość wysokich obrotów...
Otóż u mnie czasem jak dłużej jeżdżę w korkach, autko się buntuje (albo raczej linka gazu) i wchodzi na 1500-1800 obrotów na biegu jałowym. Pierwszy raz jak mi się to zdarzyło, to pobladłem i nie wiedziałem co się dzieje, a wystarczyło włożyć buta pod pedał gazu i go odciągnąć na siłę. Obroty od razu spadają poniżej 1000...
Wiem, że to trochę dziwny przypadek, ale jednak zdarza się
tian - Czw Paź 01, 2009 12:38
U mnie się przepustnica zawieszała. Rozkręciłem przeczyściłem, klapkę - przetarłem lekko papierkiem (2500) w miejscach gdzie się ocierało , ustawiłem/ wycentrowałem na nowo i teraz mam spokój. Od niemal 20 kkm.
Uważać trzeba tylko przy rozginaniu tych śrubek aby ich nie połamać.
|
|