Zobacz temat - [R600] Lusterko prawe
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Lusterko prawe

Phillippe - Nie Paź 11, 2009 11:03
Temat postu: [R600] Lusterko prawe
Witam, mam elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, niestety miałem delikatny incydent i obudowa prawego lusterka rozsypała mi się w mak.

Teraz chcę zapytać czy mogę kupić samą obudowę czy będzie konieczna wymiana całego lusterka ze względu na szkło odbijające? Czy jest możliwość wymontowania podgrzewania i silniczka z uszkodzonego i przeniesienia go do nowej obudowy?

thef - Nie Paź 11, 2009 11:08

Phillippe napisał/a:
ze względu na szkło odbijające
Nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tym szkłem.

Jeżeli dostaniesz samą obudowę, to nie widzę przeszkód. Uważaj tylko, bo były bodaj w dwóch wersjach te obudowy.

Phillippe - Nie Paź 11, 2009 13:09

chodzi mi o to, że nie jestem pewny czy szkło jest tam przyklejone i trzeba będzie je rwać?

Te wersje różniły się kształtem czy bebechami?

Deamian - Nie Paź 11, 2009 13:18

Cytat:
chodzi mi o to, że nie jestem pewny czy szkło jest tam przyklejone i trzeba będzie je rwać?


A niby po co jeśli uszkodzona została tylko ta plastikowa obudowa z tyłu??

Phillippe napisał/a:
Wersje ze względu na kształt czy bebechy?


Różnica była w tym że w wersjach po liftingu obudowa była w kolorze samochodu i trzyma się tylko na zatrzaskach ,natomiast wcześniejsza wersja była w kolorze czarnym i trzymała się na zatrzaskach oraz chyba dwóch śrubkach od spodu.

Phillippe - Nie Paź 11, 2009 13:22

http://allegro.pl/item755...tr.html#gallery

Dokładnie takie mam lusterko, plastik, to powinno pasować.

thef - Nie Paź 11, 2009 13:25

Szkło wyjmujesz razem z bebechami. Jeśli masz otwór na spodniej części obudowy, to wystarczy poluzować w nim wkręt i szkło z resztą bebechów można wyciągnąć. Oczywiście będzie wisieć na kablach. Wtedy zobaczysz co i jak trzeba jeszcze wykręcić, żeby zmienić obudowę. Radzę jednak wyciągnąć całkiem lusterko z auta - trzeba zdjąć boczek, odpiąć kostkę, zdjąć osłonę trójkątną, odkręcić trzy wkręty i wyciągnąć całe lusterko. Jak będzie wszystko na wierzchu, to sobie spokojnie poradzisz. Co do różnic, to są w obudowie na pewno, może też w kształcie szkła. Chodzi mi o to żebyś tylko porównał kształtem obudowy, to na pewno będzie stary wkład pasował.
Perez - Nie Paź 11, 2009 19:52

Byly trzy obudowy. Jezeli masz el, to wazne zeby obudowa byla od el, bo w manualach ma inny ksztalt. Po 96 byly malowane w kolorze.
Phillippe - Czw Sty 07, 2010 01:00

Chciałbym zapytać czy lusterka w angklikach i "naszych" miały symetryczy ksztalt? Czy mialy rozne obudowy i kąty?

Mam wrazenie, ze moje prawe wymieninone lusterko jest z anglika, bo przy maksymalnym nachyleniu wciąz nie widze samochodu i całe lusterko musze delikatnie złożyć(!). Czy były rozne wersje lusterek?

darek_wp - Czw Sty 07, 2010 08:36

Phillippe napisał/a:
Chciałbym zapytać czy lusterka w angklikach i "naszych" miały symetryczy ksztalt? Czy mialy rozne obudowy i kąty?


Obudowy są takie same ale kąty są rzeczywiście inne. O ile przy lewym lusterku szkło jakoś jeszcze da się ustawić to z prawym jest większy problem.