|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Błąd 64 - nastawiacz dozujący paliwo
Lukasz620 - Nie Paź 11, 2009 16:04 Temat postu: [R620] Błąd 64 - nastawiacz dozujący paliwo Witam wszystkich.
Mam taki problem z moim roverkiem iz wyskakuje mu błąd 64 - nastawiacz dozujący paliwo. wyczytałem na necie że to nie kontaktująca kostka powoduje ten problem. a wiec wybrałem sie do mojego autka no i przeczyściłem te kostki i skasowałem mu błąd. poprawiło sie lecz tylko na chwilę i postanowiłem ponownie skasować mu błąd. lecz i to nie pomogło na długo. co zauwazyłem to to ze jek jezdzę coraz dłuzej na tym błędzie to z dnia na dzień jest coraz gozej ale w miedzyczasie sie poprawi na chwilę i autko idzie jek glupie ale podkreslam ze sa to tylko chwilowe przebłyski poprawnej pracy silnika w czasie jazdy i na postoju. moze ktos juz przerabiał ten temat i mi pomoze z gory bardzo dziekuje. domyslam sie ze ten nastawiacz znajduje sie w pompie wtryskowej. poprosiłbym rownież o dokładną lakalizację tego ustrojstwa poniewaz posiadam pompę wtryskową ktorą wymieniałem rok temu.
a druga sprawa dotyczy uszkodzonego węża od interkulera (jest dziurawy w jednym miejscu) czy to cos moze powodować??
Pozdrawiam wszystkich i z góry dziekuję za pomoc (jakąkolwiek)
thef - Nie Paź 11, 2009 16:44
Lukasz620 napisał/a: | druga sprawa dotyczy uszkodzonego węża od interkulera (jest dziurawy w jednym miejscu) czy to cos moze powodować?? | Turbina pompuje powietrze w atmosferę, przynajmniej w części Auto jest dużo słabsze i może głośniej pracować.
Nastawiacz - na 99% powódem jest wiązka przewodów i właśnie te kostki przy pompie, trzeba szukać uszkodzenia, często przewody są złamane przy wejściu do kostki lub kostki są zabrudzone. Jest sporo tematów na forum o tym.
pablom1978 - Nie Paź 11, 2009 18:31
Znajdź dobrego fachowca od pomp, niech ci przeczyści ten nastawnik paliwa. Może się tam znajdować rdza lub opiłki metalu, króre powodują niewłaściwe- za małe wychylenie igły nastawnika i stąd te problemy. U mnie po wyczyszczeniu znikło falowanie obrotów i szarpanie silnikiem. Dźwięk równej pracy "klekoczącego" silnika bezcenny.
Lukasz620 - Pon Paź 12, 2009 09:56
thef napisał:
""Turbina pompuje powietrze w atmosferę, przynajmniej w części Auto jest dużo słabsze i może głośniej pracować.""
Faktycznie auto jest momentami słabsze i to nawet bardzo i faktycznie głośno pracuje a co do tego nastawiacza to jeszcze raz dokładnie zobaczę DZIĘKI sliczne za pomoc.
napiszę potem czy to pomogło. a jeszcze jedno czy pozaginać trochę wsówki w tej kostce aby bardziej stykały?? Myślę ze mowisz oczywiście o tej dużej okrągłej wtyczce tak??
thef - Pon Paź 12, 2009 14:53
Lukasz620 napisał/a: | czy pozaginać trochę wsówki w tej kostce aby bardziej stykały?? Myślę ze mowisz oczywiście o tej dużej okrągłej wtyczce tak??
| Nie zaginaj, no chyba, że będziesz je wyjmował całkiem z kostki, to możesz się pobawić, najlepiej je tylko porządnie oczyścić jakimś sprayem. Tak, mówię o tej wtyczce, ale nie zaszkodzi dokładnie wyczyścić również tej mniejszej i tej od pierwszego wtrysku.
Najpierw zmień ten przewód, przynajmniej autko powinno odżyć
Lukasz620 - Sob Paź 17, 2009 18:14
Witam.
Przewód wymieniony, a odnośnie tego nastawiacza to chyba znalazłem problem.
Na odpalony silniku delikatnie ruszałem kablami przy kostce kazdym z osobna i nic, ale zauważyłem ze na wiązce kabli ktore idą na silniku po stronie paska rozrządu jest przetarta koszulka jednego z kabli i parę drucików w tym kabelku. po dotknięciu go w miejscu przetarcia auto zaczeło przebierac. Kabel jest koloru pomarańczowo-brązowy.
Usterka usunięta bład skasowany i kostki przeczyszczone WD-40 - po raz kolejny no i zobaczymy.
w związku z tym przetarciem mam pytanie czy ten kabelek mógł powodować wywalanie przez kompa błędu ""64-nastawiacz dozujący paliwo""???
Dziękuję za odpowiedz i serdecznie pozdrawiam
thef - Sob Paź 17, 2009 21:35
Lukasz620 napisał/a: | w związku z tym przetarciem mam pytanie czy ten kabelek mógł powodować wywalanie przez kompa błędu ""64-nastawiacz dozujący paliwo""??? | Dokładnie tak. Jeżeli prześledzisz drogę tego przewodu to okaże się, że dochodzi on właśnie do jednej z kostek pompy wtryskowej.
|
|