Zobacz temat - [R 214Si] czy warto wymieniać silnik
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R 214Si] czy warto wymieniać silnik

Scythe - Pon Lis 16, 2009 13:34
Temat postu: [R 214Si] czy warto wymieniać silnik
Witam
Mam problem z silnikiem. Byłem u mechanika i powiedział że padł rozrząd, uszczelka silnika, przedostaje się olej do układu chłodzącego. W związku z tym wydał diagnozę że trzeba wymienić silnik. Czy warto to robić?

Firq - Pon Lis 16, 2009 13:36

A skąd wiesz co kupisz ?? moze kupisz fajny silnik ale będzie w takim stanie jak twój a jak zrobisz remont swojego to będziesz przynajmniej wiedział co masz :)
Scythe - Pon Lis 16, 2009 13:51

tia, tylko problemem jest to ze wstępna wycena za remont to ok 3 tyś a samochód jest wart 6 tyś :/
zouza - Pon Lis 16, 2009 14:00

Zmień mechanika :roll: masz u siebie mariusza
Scythe - Pon Lis 16, 2009 14:04

ZOUZA czy mogę prosić o rozwinięcie tematu? Jestem ogólnie w kropce bo musze mieć auto i to jak najszybciej. gdyby nie czas to wogóle bym sobie coś kupił. ale szkoda mi roverka bo go lubie
zouza - Pon Lis 16, 2009 14:14

Poszukaj na forum uzytkownika mariusz418, on naprawia roverki i wie co robi, zobaczysz co on Ci powie, wg mnie 3 tyś za remont silnika to sporo.
darek_wp - Pon Lis 16, 2009 14:26

wg mnie gość wywalił taką cenę żeby Cię zniechęcić do naprawy - zmień mechanika i po sprawie - przecież cały silnik to koszt ok 1 tyś a wymiana to parę godzin roboty (w dniówce się zmyka)
Scythe - Pon Lis 16, 2009 14:29

Pewnie tak jest, bynajmniej jestem laikiem i nie znam sie na tym. Druga rzecz nie znam zadnego dobrego mechanika który by mógł dokonac naprawy i nie oszwabił mnie :(
darek_wp - Pon Lis 16, 2009 14:41

zrób jak radziła zouza, skontaktuj się z kolegą forumowiczem mariusz418 np na PW on również jest z w-wy i naprawia autka, będziesz wiedział co się opłaca - remont czy wymiana silnika
Brt - Pon Lis 16, 2009 15:19

http://www.roverki.pl/gar...0Stanis%B3awski
NEOSSS - Wto Lis 17, 2009 09:10

Jezeli nie poszedl dol i tloki nie sa bardzo pokaleczone oraz nie maja luzow na pierscieniach, to wtedy sprawdzac ile zaworow poszlo i je wymieniac badz cala glowice, dochodzi do tego nowa uszczelka, uszczelniacze (zaworowe, walkow) nowy rozrzad...
Latwo policzyc przykladowy koszt...

Jezeli tloki sa pokaleczone bardzo to juz inna bajka...

A co do tego ze jak sie przedostaje olej do plynu to nie znaczy ze rozrzad, tylko ze uszczelka pod glowica... A znaki trzeba sprawdzic...

Wrazie co zapraszam takze do siebie na warsztat :)

Scythe - Wto Lis 17, 2009 23:51

skontaktowałem sie z Mariuszem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieje ze jednak mój Rover-ek bedzie żył. Dzięki ZOUZA za pomoc. :)
I wam wszystkim :)

Mariusz418 - Czw Lis 19, 2009 22:22

WITAM

NIE BYŁO TAK ŹLE HGF STANDARD SZPILKI USZCZELKI DODATKOWO ZROBIONA GŁOWICA 16 ZAWORÓW I USZCZELNIACZE ,DODATKOWO ROZRZĄDZI K KOMPLETNY ,ALE NIESTETY W KOLEGI W AUCIE WYSZŁO JESZCZE PARĘ SPRAW

AUTKO ŚMIGA


POZDRAWIAM
MARIUSZ

Brt - Czw Lis 19, 2009 22:40

mariusz418 napisał/a:
AUTKO ŚMIGA


jak zawsze po wizycie u dr. M :) :ok:

zouza - Pią Lis 20, 2009 11:14

No ba :mrgreen:
darek_wp - Pią Lis 20, 2009 13:24

no i o to chodziło :-)