|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania"
Phillippe - Sro Lis 25, 2009 01:16 Temat postu: [R620] Pedał sprzęgła, skok i wysokość "brania" Witam, sprzeglo bralo mi zbyt nisko, postanowilem więc dokręcić popychacz. Dokręciłem tak, że popychacz głębiej wchodzi w pompę przy czym wydaje mi się, że powoduje to "większą przestrzeń" pomiędzy tarczą a kołem zamachowym i efektem jest "wyższe branie" sprzęgła.
Sprzęgło łapie wyżej, ale tutaj zastanawiam się, czy regulacja przy pompie sprzęgła jest dopuszczalna? Mam wrażenie, że luz po zasprzegleniu na pedale jest zbyt mały. Jaki powinien być?
Czy istnieje regulacja "fazy brania" oprocz tej przy pedale?
zuber84cool - Sro Lis 25, 2009 15:22
może to coś pomoże
Phillippe - Sro Lis 25, 2009 15:43
Dokładnie tym schematem się kierowałem, już wszystko jest jak trzeba, wiem na czym stoję. Problem rozwiązałem.
Legion1349 - Sro Lis 25, 2009 15:45
to podziel się swoimi spostrzeżeniami, może komuś się to w przyszłości przyda
Phillippe - Sro Lis 25, 2009 16:10
Tak jak w schemacie podano, regulując pedał sprzęgła nie wolno dokręcić popychacza pompy na tyle mocno, żeby nie spowodawać stałego nacisku na pompę co poskutkuje niecałkowitym zapięciem sprzęgła z kołem zamachowym.
Można regulować wysokość 'brania' na pompie sprzęgła, można regulować wysokość pedału, ale trzeba zachować luz na skoku jałowym pedału. Proste, jak kopanie ziemniaków. Schemat to właściwe zobrazowanie regulacji.
turus - Nie Gru 13, 2009 15:00
Trochę po niewczasie, ale czy ten schemat stosuje się również do modelu 620 SDI?
|
|