Zobacz temat - [R620] Jak sprawdzić czy jest alarm zamontowany
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Jak sprawdzić czy jest alarm zamontowany

wiecho65 - Sro Lis 25, 2009 14:19
Temat postu: [R620] Jak sprawdzić czy jest alarm zamontowany
problem jest taki -czy mam alarm fabryczny czy nie ? nie mam pilota, gdy zamykam centralnym zamkiem migaja mi kierunki 3 razy i cos pyka,potem migaja diody w drzwiach { do czego one sa} jak mozna ewentualnie dołaczyc pilot ,oczywiscie czy jest taka mozliwosc,prosze o porady
Boncky - Sro Lis 25, 2009 14:26

po Twojej wypowiedzi, widzę że nie masz pojęcia o tym co piszesz, więc nic też z tym nie zrobisz, podjedz do elektyka samochodowego i wszystko Ci Pan wyjasni

ps: da się wszystko

wiecho65 - Sro Lis 25, 2009 15:14

tak to prawda jestem laikiem co chodzi o auta - pytalem dlatego ze poprostu nie wiem,jak kupilem roverka facet zapewnial ze alarm jest , daieki za odpowiedz
Brt - Sro Lis 25, 2009 15:29

wiecho65, oprócz modelu w temacie należy krótko napisać o co jest problemem w Twoim temacie :ok: ... poprawiłem ... niestety jak sprawdzić alarm w R600 nie wiem.
thef - Sro Lis 25, 2009 15:45

Alarm w roverach 600 działa na dwa sposoby. Do tego ważne jest też czy pilot był sterowany na podczerwień czy radiowo. Generalnie jest tak - zamknięcie auta kluczykiem powoduje uzbrojenie alarmu tylko częściowo (nie uzbraja się czujka wewnętrzna, czuła na ruch) oraz immobiliser. Zamknięcie auta z pilota powoduje uruchomienie całości alarmu wraz z immobiliserem. Jeśli masz przy lampce kabiny (w suficie) jaką część w kształcie krążka (czarny plastik), to pilot działa na podczerwień i nie ma szans go wtedy dorobić poza opcją wymiany centralki. Jeśli nie masz takiego "dzyndzla" w tej lampce, to piloty można teoretycznie dokupić i zestroić za pomocą TESTBOOKa (komputer dioagnostyczny Rovera).