|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 1.4 LPG 00r ] szarpanie przy puszczaniu gazu
baton - Sob Gru 05, 2009 17:05 Temat postu: [R45 1.4 LPG 00r ] szarpanie przy puszczaniu gazu Mam problem tego typu że gdy puszcze gaz to szarpnie na każdym biegu.I na gazie i na benzynie też tak się robi.Wolne obroty też falują,jak hamuje do zatrzymania to obroty wzrosną i spadną a potem się stabilizują.proszę o jakieś rad?
borsi - Nie Gru 06, 2009 15:56
taka ich uroda .
Zrestartuj przepustnice (5 razy wciśni gaz na załączonej w II położeniu stacyjce )
przeczysc moze równiez ja wczesniej i krokowca również .
Szarpanie ja również mam ...ale bardziej odczuwalne na gazie.
des - Nie Gru 06, 2009 15:58
Wiele osób (w tym i ja) boryka się z problemem szarpania i jeszcze nikt nie znalazł lekarstwa, niestety .
baton - Nie Gru 06, 2009 16:20
A gdzie jest ten silnik krokowy?na postoju jak chce nagle wcisnąc gaz to się tak dławi jakby
des - Nie Gru 06, 2009 16:46
baton napisał/a: | A gdzie jest ten silnik krokowy? | Między silnikiem a kolektorem ssącym. Dokładnie nad korkiem wlewu oleju.
snake0908 - Nie Gru 06, 2009 17:46
jakub333 napisał/a: | taka ich uroda .
Zrestartuj przepustnice (5 razy wciśni gaz na załączonej w II położeniu stacyjce ) |
Ten myk z resetem nie dziala w tym modelu, podobno.
Reset robi sie tylko przez podlaczenie do kompa.
baton - Nie Gru 06, 2009 20:27
A jak sprawdzić czy silnik krokowy dobrze działa?podobno można włączyć klime i jak obroty wzrosną to dobry jest.ALE nie wiem czy to dobry sposób?sa jakieś jeszcze
Lechos - Nie Gru 06, 2009 20:34
Jesli na biegu jalowym masz ladne, rowne i niefalujace obroty to silniczek jest ok.
Przeczytaj TO sobie.
borsi - Nie Gru 06, 2009 20:40
Myk z przepustnica napewno działa. Po to on jest . i jest o tym mówione.
aldona - Pon Gru 28, 2009 14:52
Tak zwiedzam to forum i może moja uwaga komuś pomoże : gdy kupiłam swojego Roverka to jadąc na 2 biegu (i na 3 chyba też) po całkowitym puszczeniu gazu szarpało nim. Od czasu wymiany rozrządu (pasek, pompa i napinacz) i bardzo dokładnym ustawieniu wszystkich znaków - problem już nie występuje. Może pasek był już naciągnięty (59 tyś km). Żadnych innych oznak nieprawidłowej pracy nie było.
Mam tylko benzynkę bez LPG.
|
|