Zobacz temat - sprzęt SAT TV
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - sprzęt SAT TV

DrMambo - Sob Gru 26, 2009 11:45
Temat postu: sprzęt SAT TV
witam,
może akurat ktoś z forumowiczów zna się na temacie i udzieli mi odpowiedzi albo podpowie co nie co:

chciałbym kupić osprzęt do odbierania Satelity w 2 pokojach jednocześnie na 2 dekoderach z możliwością nagrywania itp .. mam już pociągnięte po 2 kable z każdego pokoju na strych i brakuje mi tylko talerza i konwerterów .. i tu moje pytanie:
Chciałbym to umieścić na 1 talerzu śr pow 90 cm i rozumiem, że muszę kupić taki zezowaty konwerter ( podwójny ) i do każdego z nich wpiąć po 2 kable ale totalnie nie znam się na tym .. może polecicie mi jakąś firmę talerzy i konwerterów co by jak najmniej stracić na sygnale i jakości .. nie chcę sytuacji, że przy dużym deszczu obraz mi "klatkuje" albo wcale go nie ma ..

znającym się i chętnym podpowiedzieć nieco laikowi z góry wielkie thanx :ok:

Rowan - Sob Gru 26, 2009 11:58

DrMambo, musisz kupić konwerter typu Twin. Zez jest po to, żeby założyć dwa konwertery skierowane na dwie różne satelity. Taki konwerter kosztuje około 50zl. Samsung kiedyś dobre produkował, ale teraz to nie wiem. Golden też był dobry.

[ Dodano: Sob Gru 26, 2009 11:58 ]
DrMambo, aha, ale pytanie po co Ci po dwa kable? Wystarczy jeden z każdego dekodera. Bo jeśli chcesz mieć z dwóch satelit np. Hotbird i Astra, to trzeba dwa dwiny i zez, albo dwa moonblocki, albo jeden moonblock i twin w jednym, są takie teraz. Ale jeśli będziesz korzystał tylko z dekodera jednego providera to wystarczy Ci jeden pojedynczy Twin ustawiony na Hotbird.

dukat11 - Sob Gru 26, 2009 12:01

Musisz kupić konwerter typu QUAD z czterema wyjściami. Zgodny z HDTV ale już chyba nie ma innych
Rowan - Sob Gru 26, 2009 12:13

dukat11, każdy poleci na HD, konwertery nie różnią się niczym. Tylko pytanie po co mu Quad? Jak ma dwa dekodery.
dukat11 - Sob Gru 26, 2009 13:02

Rowan napisał/a:
Tylko pytanie po co mu Quad? Jak ma dwa dekodery.