Zobacz temat - [R75] Sam dodaje i ujmuje obroty zagatka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Sam dodaje i ujmuje obroty zagatka

jogi831 - Nie Gru 27, 2009 00:21
Temat postu: [R75] Sam dodaje i ujmuje obroty zagatka
witam wesołych świąt ,mam pytanie mój r 75 dodaje i ujmuje obroty silnika świeci abs znowu wymieniłem tydzień temu czujnik lewy abs przód to jest jeden problem, a drugi jest taki że mam drganie na pedale gazu i przy skręcaniu na wzniesieniach jak auto się unosi na wzniesieniu opada czuje mrowienie na kierownicy i na pedale bicie kół nie mam pojecia byłem na trzepakach i nic .

[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 00:20 ]
mam pytanie jeszcze jedno jak zaradzić się ścierającej się kierownicy nie mówię już na okół bo już sie z tarła ale na środku jak poducha wychodzi czarne a mam beżową

[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 00:21 ]
tylko tak dziwne problemy ja moge miec buhahah

SeniorA - Nie Gru 27, 2009 07:36

jogi831 napisał/a:
mam pytanie mój r 75 dodaje i ujmuje obroty silnika
ale kiedy ?, na wolnych obrotach czy podczas jazdy.
jogi831 - Nie Gru 27, 2009 12:02

podczas jazdy

[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 12:02 ]
ma ktoś trochę wiedzy na moje problemy z góry dziękuję

SeniorA - Nie Gru 27, 2009 12:11

szukaj na forum o przepływomierzu , bo to należy sprawdzić ,ale może też zawór wysokiego ciśnienia.
Rowan - Nie Gru 27, 2009 12:23

SeniorA, ja bym jednak wziął się zupełnie z innej strony za to. Przepływka i zawór odpadają. Ja bym sprawdził potencjometr. Chyba on jest winny, bo najprawdopodobniej dzieje się to tylko wtedy gdy trzymasz jedne i te same obroty. Sprawdź różne pozycje pedału gazu, przy np. 1500rpm, przy 2000rpm i 3000rpm, czy to samo będzie robił. Ma prawo lekko przy okolo 2000rpm, ale przy 3000nie powinien.
SeniorA - Nie Gru 27, 2009 12:28

Może być dużo przyczyn , jeszcze pompa,filtr odmy itd. Może lepiej podjechać na testbook.Rowan, to co myślisz jest wysoce prawdopodobne.
apples - Nie Gru 27, 2009 16:40

jogi831 sprawdź poduszki silnika oraz podporę półosi prawej. Samochód pod obciążeniem i dodatkowo w zakręcie na wywalonych poduszkach lub podporze półosi może wpadać w wibracje.

Co do obrotów to tak jakbyś jechał na włączonym tempomacie, ale chyba to mało prawdopodobne.
Z kierownicą nic nie zrobisz. Taki jej "urok".
Filtr odmy nie ma wpływu na falowanie obrotów podczas jazdy. Ewentualnie podczas hamowania.

Rowan - Nie Gru 27, 2009 17:55

Pierwsze co, to trzeba sprawdzić tak jak pisałem, na różnych obrotach czy objaw występuje, jeśli tylko w jednym zakresie, np. od 2000-2400rpm, to potencjometr już się wysłużył, albo uszkodził.
edward25 - Nie Gru 27, 2009 21:14

Rowan napisał/a:
potencjometr już się wysłużył

Też tak mi się wydaje i od tego bym zaczął :)